Het ging een tijdje best redelijk maar inmiddels is het weer uitgelopen op fanboy bashen. Dicht dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef Maanvis het volgende:
Kut appeltje met z'n verbod-gezeik het vorige topique hierover werd gesloten (apple gezeik), dus lijkt me gepast om dat bij deze ook te doen.
Ik heb me vermaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het ging een tijdje best redelijk maar inmiddels is het weer uitgelopen op fanboy bashen. Dicht dus.
Ik steun dit voorstel. En ik blijf ervan overtuigd dat volk zoals Retorbrapi Stockholm Syndrome hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef themole het volgende:
Quasi-hippe apple gebruikers
Als je het dan toch over apple bashtopics hebt kan deze dan ook dicht? Het punt van dit soort topics is dat je altijd de Apple club(onder leiding van Retorbrapi) tegen de Android club krijgt.
Klopt. Topic gesloten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef themole het volgende:
Quasi-hippe apple gebruikers
Als je het dan toch over apple bashtopics hebt kan deze dan ook dicht? Het punt van dit soort topics is dat je altijd de Apple club(onder leiding van Retorbrapi) tegen de Android club krijgt.
Naar mijn mening erg weinig. Ongetwijfeld dat hij daar zelf anders over denkt. Vraag het hem zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Nikmans het volgende:
Wat voegt zo'n user als Retorbrapi nou eigenlijk toe?
Mwah. Het is geen best topic maar het loopt tot nu toe best redelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
Kan deze dicht: Mannen die rietjes gebruiken ?
Slaat echt helemaal nergens op.
Het woord kanker is op zich niet verboden. FOK! voert geen strikt beleid maar we zien het echter liever niet. Zeker niet als het alleen maar kanker is om het kankeren zeg maar. Overbodig schelden / strooien met ziektes halen we weg en kan je hier melden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:51 schreef Desdemona het volgende:
Wat is het beleid dan mbt tot dit soort dingen? Het gebruik van het woord kanker
Als ik hier topics post waar ik me aan stoor, verwijderen jullie dan de posts? Hoe gaat dat normaliter?
Dank voor de uitleg! Jammer dat je zoiets niet kunt verbieden en fijn dat jullie het in elk geval wel oppakken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het woord kanker is op zich niet verboden. FOK! voert geen strikt beleid maar we zien het echter liever niet. Zeker niet als het alleen maar kanker is om het kankeren zeg maar. Overbodig schelden / strooien met ziektes halen we weg en kan je hier melden.
Niks gesloten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:52 schreef Nikmans het volgende:
Hier wat hulp
Kranten voor 6 uur moeten bezorgen
Hier post je zelf in mee hoewel het topic geen OP heeftVreemd
Tevens is deze lemming al een eeuw open
Waarom ben ik zo slim?????
Dit pareltje niet vergeten
Ik kan niet slapen
Graag gedaan.
Heel goed, weet je zeker dat je mijn topic niet gewoon gesloten hebt omdat je me niet zo'n leuke user vindt?quote:
Ik vind je een hele leuke user.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Heel goed, weet je zeker dat je mijn topic niet gewoon gesloten hebt omdat je me niet zo'n leuke user vindt?
quote:
I see what you did therequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Eensch.
Het zijn altijd de retards die komen janken over zo mogelijk nog grotere retards.
Zie dit nu pas, excuus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:54 schreef PH-KCD het volgende:
Dacht ik eindelijk een succesvol topic gecreëerd te hebben
Mensen met een hoesje om hun telefoon
Ach het had me niet veel uitgemaakt hoor, maar toch bedankt!quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie dit nu pas, excuus.
Topic werd verbaggerd, maar daar kan jij weinig aan doen.
Opgeschoond en heropend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |