BlackBerry is dus echt wel 80% vrouw he.quote:
Het gaat om hipsters, niet om Androidgebruikersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En ik hoor de fandroids nog zo zeggen dat Android voor leiders is en iOS voor slaven.
Ik noem ze altijd Schapen met het downsyndroom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En ik hoor de fandroids nog zo zeggen dat Android voor leiders is en iOS voor slaven.
Is in strijd met het onderzoek...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik noem ze altijd Schapen met het downsyndroom.
Ik zou je benaming maar even herzien.quote:Eigenaren van een iPhone zijn rijker, intelligenter en hebben een meer verfijnde smaak dan Android-gebruikers. Bovendien zijn ze liberaler, wonen ze vaker in de stad en zijn ze beter opgeleid.
Wie is de onderzoeker Steve jobs?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
Is in strijd met het onderzoek...
[..]
Ik zou je benaming maar even herzien.
onderzoekquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
Is in strijd met het onderzoek...
[..]
Ik zou je benaming maar even herzien.
Alleen is het nu bewezen dat iOS gebruikers succesvoller en hoger opgeleid zijn, meer geld verdienen, meer seks hebben en een hogere kans hebben om leiderschap te claimen. Jouw bewering is dus niet op waarheid berust.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik noem ze altijd Schapen met het downsyndroom.
Ik denk niet dat wij als Android nerds er wakker van liggen, dat jullie meer sex hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Alleen is het nu bewezen dat iOS gebruikers succesvoller en hoger opgeleid zijn, meer geld verdienen, meer seks hebben en een hogere kans hebben om leiderschap te claimen. Dus jouw bewering is niet op waarheid berust.
Nee, maar het plaatst topics als deze wel in een ander perspectief.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij als Android nerds er wakker van liggen, dat jullie meer sex hebben
Hunch.com onder ruim 15.000 smartphone bezittersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie is de onderzoeker Steve jobs?
Te weinig voor een goed oordeelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hunch.com onder 15.000 smartphone bezitters
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
Laatst was er toch een onderzoek dat iPhone-bezitters er op hun bankrekening gemiddeld slechter voor stonden dan de gebruikers van andere systemen?
Logische uitspraakquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Te weinig voor een goed oordeel
Dat onderzoek wat ik postte is van eergisteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
Laatst was er toch een onderzoek dat iPhone-bezitters er op hun bankrekening gemiddeld slechter voor stonden dan de gebruikers van andere systemen?
Wie is de onderzoeker Eric schmidt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
Overigens spreekt dat dit onderzoek niet tegen. iPhone bezitters geven nu eenmaal meer uit (en hebben ook meer uit te geven).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
En hebben ook een telefoon die 3x kost dan wat hij waard is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Overigens spreekt dat dit onderzoek niet tegen. iPhone bezitters geven nu eenmaal meer uit (en hebben ook meer uit te geven).
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wie is de onderzoeker Eric schmidt?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Overigens spreekt dat dit onderzoek niet tegen. iPhone bezitters geven nu eenmaal meer uit (en hebben ook meer uit te geven).
Gevoelige snaar geraakt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef retorbrapi het volgende:
Geld op je bankrekening staat immers los van je inkomen.
Hoezo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gevoelige snaar geraakt?
Bijna elk elektronisch apparaat kost 3x zoveel dan dat hij waard is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En hebben ook een telefoon die 3x kost dan wat hij waard is.
Ik probeerde steeds te reageren maar er kwam steeds een bericht bij.quote:
Een telefoon is zoveel waard als wat men ervoor geeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En hebben ook een telefoon die 3x kost dan wat hij waard is.
Te lui om te wijzigen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik probeerde steeds te reageren maar er kwam steeds een bericht bij.
Dat ja. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Mozy het volgende:
Boeiend Apple of iets andersGebruik wat je fijn vind. Je bent pas echt triest als je het een superieur over het ander gaat plaatsen, alles heeft zijn voor en nadelen. Als ik zin heb in gezeik met wie of wat beter is en welke mensen mongolen zijn of niet ga ik wel naar de kerk om daar de discussie aan te gaan over het wel of niet bestaan van god.
Ja want jij mengt je nooit in dit soort discussiesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ja. Leven en laten leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |