Ik heb vaak genoeg van Apple producten gebruik gemaakt om tot de conclusie te komen dat ik ze het geld niet waard vind. Ik heb het geld er gewoon niet voor over, dat is weer mijn eigen keuze gebaseerd op mijn eigen mening.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat kan je niet zeggen als je het nooit hebt gehad.
Die is echt vetquote:
quote:
Halloquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:34 schreef retorbrapi het volgende:
Ik zie mensen als TS wel eens in de trein, zo'n ongewassen nagelbijtend gamenerdje met dikke laptoptas en 5 kg Alienware bakbeest erin, bandshirt (Slipknot) met zweetvlekken, stiekem staren naar het glimmende appeltje op je iPad, schuimbekken terwijl je rustig NU aan het checken bent, en schichtig wegkijken als je z'n richting opkijkt maar wel later een topic openen op FOK!.
Wel een faalmening.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg van Apple producten gebruik gemaakt om tot de conclusie te komen dat ik ze het geld niet waard vind. Ik heb het geld er gewoon niet voor over, dat is weer mijn eigen keuze gebaseerd op mijn eigen mening.
Ah, nog zo 1.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Hallo
Ik ben succesvol en jij niet met je overpriced zooi. Als je aan apple, starbucks of wat dan ook je imago aan wil binden ben je gewoon een vieze kut hipster. Sowieso je imago aan iets willen binden![]()
U Jelly ?
En de Apple-fanboy met het Stockholm Syndrome meldt zich weer, hoor.quote:
Ja, want producten kopen en er gewoon tevreden over zijn is natuurlijk niet mogelijk als het Apple betreft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de Apple-fanboy met het Stockholm Syndrome meldt zich weer, hoor.
Een appel logo in je UI hebbenquote:
Het gaat erom dat jij vindt dat mijn eigen mening over Apple faalt. Ik mag toch gewoon een eigen mening over Apple hebben. Als ik Apple mijn geld niet waard vind, koop ik het lekker niet. Maar gaan niet zeggen dat mijn mening dan faalt, alleen maar omdat jij Apple wel het geld waard vind.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, want producten kopen en er gewoon tevreden over zijn is natuurlijk niet mogelijk als het Apple betreft.
Dat werkt op FOK! als zo'n rode lap bij stierengevechten, fantastisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Een appel logo in je UI hebben
De faalmening waar ik het over had is die Stockholm troep waar je eerder mee kwam. Dat is gewoon een zwaktebod.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij vindt dat mijn eigen mening over Apple faalt. Ik mag toch gewoon een eigen mening over Apple hebben. Als ik Apple mijn geld niet waard vind, koop ik het lekker niet. Maar gaan niet zeggen dat mijn mening dan faalt, alleen maar omdat jij Apple wel het geld waard vind.
Jezelf in je UI hebben. Ongegeneerde zelfverheerlijkingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Een appel logo in je UI hebben
neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, want producten kopen en er gewoon tevreden over zijn is natuurlijk niet mogelijk als het Apple betreft.
Aka je geeft toe dat je een troll bent ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat werkt op FOK! als zo'n rode lap bij stierengevechten, fantastisch.
BlackBerry is dus echt wel 80% vrouw he.quote:
Het gaat om hipsters, niet om Androidgebruikersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En ik hoor de fandroids nog zo zeggen dat Android voor leiders is en iOS voor slaven.
Ik noem ze altijd Schapen met het downsyndroom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En ik hoor de fandroids nog zo zeggen dat Android voor leiders is en iOS voor slaven.
Is in strijd met het onderzoek...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik noem ze altijd Schapen met het downsyndroom.
Ik zou je benaming maar even herzien.quote:Eigenaren van een iPhone zijn rijker, intelligenter en hebben een meer verfijnde smaak dan Android-gebruikers. Bovendien zijn ze liberaler, wonen ze vaker in de stad en zijn ze beter opgeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |