abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101981914
En wat voor een. Alsof mijn kies een bom is die op ieder moment op een uiterst bloederige manier kan ontploffen. Terwijl ik dit typ ben ik helemaal van de kaart van Ibuprofen en tandartsspuiten. Laat ik bij het begin beginnen:

Het begon allemaal dinsdag: Terwijl ik ontbeet deed mijn rechterkies pijn. Ik probeerde dus maar met mijn linkerkies te kauwen, het zou tegen de avond wel over zijn. Dat was niet het geval: 's avonds was het zo erg geworden dat ik maar twee paracetamoltabletten had gepakt. Deze pakte ik om 5 uur. 4 uur later pakte ik een paracetamoltablet en een Ibuprofen, lekker was dat, ben gaan liggen, en heb nog nooit zo heerlijk geslapen.

Inmiddels is het al woensdag: De pijn is erger geworden. Ik kan niet meer fatsoenlijk lopen zonder dat mijn kies klopt van de pijn. Ik pakte 's morgens tweemaal Ibuprofen en 's middags nog een keer. Hier heb ik al een afspraak naar de tandarts gemaakt: hij kon woensdag niet dus moest ik donderdag om kwart voor drie maar langskomen.

Donderdag: Nadat ik wakker werd van mijn buren die ruzie waren aan het maken kwam ik niet meer in slaap. Voordat ik 's woendags naar bed was gegaan had ik nog twee pijnstillers gepakt. Terwijl de nacht vordert gaat mijn kies steeds harder kloppen. Toen het 7 uur was had ik het idee dat mijn kies zou gaan springen en ik zou verdrinken in mijn eigen, orale bloed. Nadat ik nog gauw wat Ibuprofen had gesmokkeld ging ik weer liggen en bleef ik Criminal Minds kijken (goede serie trouwens) totdat ik terrecht kon in de tandartspraktijk.

Inmiddels zit ik bij de tandarts: Een man met een verneukt gebit en een trollface (Serieus! :')) kwam op me aflopen. Dit bleek dus de tandarts te zijn. Nadat hij een foto had gemaakt bleek dat mijn kies ontstoken was: Hij moest eruit. Natuurlijk niet zonder verdoving, dus voordat hij doorging naar het getrek, (Niet in een seksuele context plaatsen a.u.b) haalde hij een 20cm lange naald (Wederom, niet seksueel) tevoorschijn en stak hij deze in mijn mond. (Denk eraan: Niks seksueels) Omdat een spuit niet genoeg werkte, moest hij nog een lange spuit in mijn mond duwen (Niks seksueels) en deze leegdrukken. (Geen seksuele context a.u.b) Uiteindelijk, nadat hij drie keer in mijn mond had gespoten, (Niks seksueels) was het tijd om flink te rukken. Echter deed dit te veel pijn, dus moest hij een afspraak bij de kaakchirurg maken.

Enfin:
Morgen ga ik naar het ziekenhuis en wordt er een spuit in mijn mond geramd, waarna mijn kies er wordt uitgesneden.

Klacht: Kiespijn
Sub-klacht: Niet kunnen trekken met gewone verdoving
Bonus-klacht: Zelf met drie verdovingen in je bek nog pijn voelen.
pi_101981950
Kies er uit trekken of slaan is ook een optie.
Feyenoord Rotterdam
pi_101981959
Misschien moet je beter jouw tanden poetsen? :{
pi_101982028
Ha, toevallig, ik had dat deze week ook. Maar mijn kies bleek te hoog te zijn! Beetje slijpen en ik ben er vanaf! Dat was fantastisch.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_101982415
quote:
Klacht: Kiespijn
Sub-klacht: Niet kunnen trekken met gewone verdoving
Bonus-klacht: Zelf met drie verdovingen in je bek nog pijn voelen.
Dit is dus niet de bedoeling , TR gemaakt.
pi_101982430
Speel een deuntje op je gitaar
Ga weg
pi_101982629
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Dit is dus niet de bedoeling , TR gemaakt.
:')
Who motivates the motivator?
pi_101982705
Ach, ik heb dit minstens net zo erg meegemaakt. Verstandskies laten trekken, kwam er niet goed uit, moest ik 3! dagen wachten voor de kaakchirurg. Die 3 dagen met een soort gat in mn bek rondgelopen. Daarna besloot hij ook nog eens te ontsteken en heb toen 2 weken met de meest smerige wond (dus pus & geuren) in mn mond gelopen. En snachts spugen en janken. Had ik het geluk dat ik een vet lief vriendinnetje had dat me ging verzorgen, anders was ik een dikke spuit heroine gaat zoeken.

Overigens, je hebt maar 2 kiezen?
pi_101983016
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien moet je beter jouw tanden poetsen? :{
Heb ik gedaan teef, alleen was er laatst ongemerkt een vulling losgegaan.
pi_101983205
Nu heb ik ongeveer een dubbele overdosis aan Ibuprofen gehad, 7 terwijl je er maar 3 per dag mag :')
  donderdag 15 september 2011 @ 18:08:20 #11
332810 Sloeber94
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101983655
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef Trollscience het volgende:
Nu heb ik ongeveer een dubbele overdosis aan Ibuprofen gehad, 7 terwijl je er maar 3 per dag mag :')
Gast je bent 15 ofzo en je hebt al een vulling? :')

I don't want to live on this planet aymore.
pi_101983668
Je verdient het.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_101983710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef Sloeber94 het volgende:

Was het er maar een. Het zijn er drie of vier ofzo.
pi_101983761
quote:

[..]

Ik ben 17 en heb er al meer dan 10.
pi_101983795
Daarom zijn oudere mannen gewoon het best. Die verzorgen zichzelf tenminste. Welk meisje gaat jou nog willen zoenen TS met die gat in je mond? Daarnaast zo'n gat vertelt de wereld dat je niet goed poetst en dat het dus goor is om met jou te tongen.

Mannen boven de 50 _O_
pi_101983822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef sanasoufi het volgende:
Mannen boven de 50 :')_!
pi_101983836
quote:

[..]

Vulling? Die kies gaat eruit! Een implantaat zal wel te duur voor hem zijn dus vanaf morgen heeft hij een gat :r
pi_101983889
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Overigens als ik jou was dan had ik nu natuurlijk al 50 topics hier geopend over hoe mijn kies gered kan worden of wat ik er in de plaats kan laten zetten...en hoezo dinsdag kiespijn en pas donderdag naar de tandarts? Dinsdag had ik alles afgezegd en het eerste wat ik had gedaan was een tandarts zoeken die wel plek vrij had.
pi_101983896
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:14 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Vulling? Die kies gaat eruit! Een implantaat zal wel te duur voor hem zijn dus vanaf morgen heeft hij een gat :r
Dat weet jij. Ik heb achter nog een kies zitten dus die komt dan naar voren.
pi_101983911
Waarschijnlijk heb ik op mijn 30e al een kunstgebit :'(
pi_101983920
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef sanasoufi het volgende:
Overigens als ik jou was dan had ik nu natuurlijk al 50 topics hier geopend over hoe mijn kies gered kan worden
Dat kan makkelijk, zenuwbehandeling, maar dat is niet nodig.
pi_101983940
quote:
8s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Dat weet jij. Ik heb achter nog een kies zitten dus die komt dan naar voren.
Hoe kom je erbij? Zegt de tandarts dat _O- . Zowieso schuiven kiezen niet zomaar naar voren die zitten vast in het kaakbot. Als hij naar voren komt zul je dus toch een gat hebben, want de kaakchirurg verwijdert dan dus twee kiezen.. :X
pi_101983951
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarschijnlijk heb ik op mijn 30e al een kunstgebit :'(
moh, ik had dat ook (veel gaatjes op mn 17de) , heb al 30+ gaatjes, maar nog geen tand ligt eruit geloof ik. Overigens ben ik tóch maar gaan flossen een jaar terug en heb sindsdien nog geen gaatjes gehad. Gewoon elke ochtend onder de douche eben floschen.
pi_101983968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij? Zegt de tandarts dat _O- . Zowieso schuiven kiezen niet zomaar naar voren die zitten vast in het kaakbot. Als hij naar voren komt zul je dus toch een gat hebben, want de kaakchirurg verwijdert dan dus twee kiezen.. :X
o|O TS is 13 gast
pi_101983988
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:16 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Dat kan makkelijk, zenuwbehandeling, maar dat is niet nodig.
Laat dan die zenuwbehandeling doen! Geloof me je wil de kaakchirurg niet zien! Ik heb hem ook gezien! Niet omdat ik zoals jij mijn tanden niet goed poets, maar doordat ik zo'n scheve verstandskies had die niet uit mijn tandvlees wou komen...wat je gaat meemaken :X . Tja ik was 23 en hield de hand van mijn vader vast _O-

Sterkte :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')