En wat voor een. Alsof mijn kies een bom is die op ieder moment op een uiterst bloederige manier kan ontploffen. Terwijl ik dit typ ben ik helemaal van de kaart van Ibuprofen en tandartsspuiten. Laat ik bij het begin beginnen:
Het begon allemaal dinsdag: Terwijl ik ontbeet deed mijn rechterkies pijn. Ik probeerde dus maar met mijn linkerkies te kauwen, het zou tegen de avond wel over zijn. Dat was niet het geval: 's avonds was het zo erg geworden dat ik maar twee paracetamoltabletten had gepakt. Deze pakte ik om 5 uur. 4 uur later pakte ik een paracetamoltablet en een Ibuprofen, lekker was dat, ben gaan liggen, en heb nog nooit zo heerlijk geslapen.
Inmiddels is het al woensdag: De pijn is erger geworden. Ik kan niet meer fatsoenlijk lopen zonder dat mijn kies klopt van de pijn. Ik pakte 's morgens tweemaal Ibuprofen en 's middags nog een keer. Hier heb ik al een afspraak naar de tandarts gemaakt: hij kon woensdag niet dus moest ik donderdag om kwart voor drie maar langskomen.
Donderdag: Nadat ik wakker werd van mijn buren die ruzie waren aan het maken kwam ik niet meer in slaap. Voordat ik 's woendags naar bed was gegaan had ik nog twee pijnstillers gepakt. Terwijl de nacht vordert gaat mijn kies steeds harder kloppen. Toen het 7 uur was had ik het idee dat mijn kies zou gaan springen en ik zou verdrinken in mijn eigen, orale bloed. Nadat ik nog gauw wat Ibuprofen had gesmokkeld ging ik weer liggen en bleef ik Criminal Minds kijken (goede serie trouwens) totdat ik terrecht kon in de tandartspraktijk.
Inmiddels zit ik bij de tandarts: Een man met een verneukt gebit en een trollface (Serieus!

) kwam op me aflopen. Dit bleek dus de tandarts te zijn. Nadat hij een foto had gemaakt bleek dat mijn kies ontstoken was: Hij moest eruit. Natuurlijk niet zonder verdoving, dus voordat hij doorging naar het getrek, (Niet in een seksuele context plaatsen a.u.b) haalde hij een 20cm lange naald (Wederom, niet seksueel) tevoorschijn en stak hij deze in mijn mond. (Denk eraan: Niks seksueels) Omdat een spuit niet genoeg werkte, moest hij nog een lange spuit in mijn mond duwen (Niks seksueels) en deze leegdrukken. (Geen seksuele context a.u.b) Uiteindelijk, nadat hij drie keer in mijn mond had gespoten, (Niks seksueels) was het tijd om flink te rukken. Echter deed dit te veel pijn, dus moest hij een afspraak bij de kaakchirurg maken.
Enfin:
Morgen ga ik naar het ziekenhuis en wordt er een spuit in mijn mond geramd, waarna mijn kies er wordt uitgesneden.
Klacht: Kiespijn
Sub-klacht: Niet kunnen trekken met gewone verdoving
Bonus-klacht: Zelf met drie verdovingen in je bek nog pijn voelen.