Dit is dus niet de bedoeling , TR gemaakt.quote:Klacht: Kiespijn
Sub-klacht: Niet kunnen trekken met gewone verdoving
Bonus-klacht: Zelf met drie verdovingen in je bek nog pijn voelen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is dus niet de bedoeling , TR gemaakt.
Heb ik gedaan teef, alleen was er laatst ongemerkt een vulling losgegaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien moet je beter jouw tanden poetsen?
Gast je bent 15 ofzo en je hebt al een vulling?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef Trollscience het volgende:
Nu heb ik ongeveer een dubbele overdosis aan Ibuprofen gehad, 7 terwijl je er maar 3 per dag mag
Was het er maar een. Het zijn er drie of vier ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef Sloeber94 het volgende:
Gast je bent 15 ofzo en je hebt al een vulling?
I don't want to live on this planet aymore.
Ik ben 17 en heb er al meer dan 10.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Vulling? Die kies gaat eruit! Een implantaat zal wel te duur voor hem zijn dus vanaf morgen heeft hij een gatquote:Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Overigens als ik jou was dan had ik nu natuurlijk al 50 topics hier geopend over hoe mijn kies gered kan worden of wat ik er in de plaats kan laten zetten...en hoezo dinsdag kiespijn en pas donderdag naar de tandarts? Dinsdag had ik alles afgezegd en het eerste wat ik had gedaan was een tandarts zoeken die wel plek vrij had.quote:
Dat weet jij. Ik heb achter nog een kies zitten dus die komt dan naar voren.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Vulling? Die kies gaat eruit! Een implantaat zal wel te duur voor hem zijn dus vanaf morgen heeft hij een gat
Dat kan makkelijk, zenuwbehandeling, maar dat is niet nodig.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef sanasoufi het volgende:
Overigens als ik jou was dan had ik nu natuurlijk al 50 topics hier geopend over hoe mijn kies gered kan worden
Hoe kom je erbij? Zegt de tandarts datquote:Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat weet jij. Ik heb achter nog een kies zitten dus die komt dan naar voren.
moh, ik had dat ook (veel gaatjes op mn 17de) , heb al 30+ gaatjes, maar nog geen tand ligt eruit geloof ik. Overigens ben ik tóch maar gaan flossen een jaar terug en heb sindsdien nog geen gaatjes gehad. Gewoon elke ochtend onder de douche eben floschen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarschijnlijk heb ik op mijn 30e al een kunstgebit
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? Zegt de tandarts dat. Zowieso schuiven kiezen niet zomaar naar voren die zitten vast in het kaakbot. Als hij naar voren komt zul je dus toch een gat hebben, want de kaakchirurg verwijdert dan dus twee kiezen..
Laat dan die zenuwbehandeling doen! Geloof me je wil de kaakchirurg niet zien! Ik heb hem ook gezien! Niet omdat ik zoals jij mijn tanden niet goed poets, maar doordat ik zo'n scheve verstandskies had die niet uit mijn tandvlees wou komen...wat je gaat meemakenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk, zenuwbehandeling, maar dat is niet nodig.
Je moet listerine gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
moh, ik had dat ook (veel gaatjes op mn 17de) , heb al 30+ gaatjes, maar nog geen tand ligt eruit geloof ik. Overigens ben ik tóch maar gaan flossen een jaar terug en heb sindsdien nog geen gaatjes gehad. Gewoon elke ochtend onder de douche eben floschen.
Maar jouw glazuur is nog wel goed ?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
moh, ik had dat ook (veel gaatjes op mn 17de) , heb al 30+ gaatjes, maar nog geen tand ligt eruit geloof ik. Overigens ben ik tóch maar gaan flossen een jaar terug en heb sindsdien nog geen gaatjes gehad. Gewoon elke ochtend onder de douche eben floschen.
Ben jij een tandarts? Nee? Houd je bek dan.quote:
Je bangmakerij faalt. Van die verdoving ben ik van de wereld.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef sanasoufi het volgende:
Laat dan die zenuwbehandeling doen! Geloof me je wil de kaakchirurg niet zien! Ik heb hem ook gezien! Niet omdat ik zoals jij mijn tanden niet goed poets, maar doordat ik zo'n scheve verstandskies had die niet uit mijn tandvlees wou komen...wat je gaat meemaken. Tja ik was 23 en hield de hand van mijn vader vast
![]()
Sterkte
Dan schuift het toch niet naar voren? Of gaat hij een beugel nemen...en met 13 jaar achter de computer en het over seksuele context hebbenquote:
teef?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb ik gedaan teef, alleen was er laatst ongemerkt een vulling losgegaan.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben 17 en heb er al meer dan 10.
Sadist.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
teef?
ga eerst normaal leren schelden![]()
eigen schuld, ik hoop(dus niet wens) dat je dood gaat van pijn
Donderop met je klacht en subklachten,quote:-knip
Klacht: Kiespijn
Sub-klacht: Niet kunnen trekken met gewone verdoving
Bonus-klacht: Zelf met drie verdovingen in je bek nog pijn voelen.
Geen idee. Mn opa had zo'n tandziekte waarbij hij op zn 23ste een kunstgebid had. Heb t zelf niet, maar wel altijd veel gaatjes gehad. Nu flos ik en lijkt het beter. Is ook niet raar, want het vuil dat het langst kan blijven zitten, zit natuurlijk overal tussen en daar komt je borstel niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar jouw glazuur is nog wel goed ?
Je wordt pas mod als je Ludo pijpt, dus, totdat je dat gedaan hebt, flikker je maar op.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef cvboer het volgende:
Donderop met je klacht en subklachten,
Verder, lief dagboek dan maar.
Ik was niet van de wereld hoor! Ze geven je er 3quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben jij een tandarts? Nee? Houd je bek dan.
[..]
Je bangmakerij faalt. Van die verdoving ben ik van de wereld.
Ik poetste vroeger zelden ik ben pas begonnen met poetsen toen ik 14 was. En heb maar 4 vullingen, beat that.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet jij
Grafjosti dat je bent
Hoe weet jij dat? Pijpte je zo slecht dat je niet werd aangenomen?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je wordt pas mod als je Ludo pijpt, dus, totdat je dat gedaan hebt, flikker je maar op.
Dat heb ik nu ook al hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef sanasoufi het volgende:
Ik was niet van de wereld hoor! Ze geven je er 3. Daarna krijg je het gevoel alsof je verlamd bent in je gezicht. Dan gaan ze snijden
. Vervolgens is het dan na veel rukken/trekken/boren whatever voorbij en dan moet je nog 4/5 uurtjes gaan wachten tot je gezicht weer normaal functioneert. Grote kans bestaat dat het nooit meer gaat functioneren, want ze kunnen in je zenuw hebben geprikt (dit was mijn grootste angst).
HEBBEN ZE JE ZENUW GEPRIKTquote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook al hoor
Je bent een huilie. je voelt het nieteens meer. Ik had na de kaakchirurg overigens een plekje op mn bakkes dat zonder gevoel bleef. Gelukkig trok t na een aantal weken bij. Maar eng vond ik het niet, vond het wel mooi dat ie met een drebel mn kies vakkundig aan stukjes sneed.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik was niet van de wereld hoor! Ze geven je er 3. Daarna krijg je het gevoel alsof je verlamd bent in je gezicht. Dan gaan ze snijden
. Vervolgens is het dan na veel rukken/trekken/boren whatever voorbij en dan moet je nog 4/5 uurtjes gaan wachten tot je gezicht weer normaal functioneert. Grote kans bestaat dat het nooit meer gaat functioneren, want ze kunnen in je zenuw hebben geprikt (dit was mijn grootste angst).
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef Argo het volgende:
Hoe weet jij dat? Pijpte je zo slecht dat je niet werd aangenomen?
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef Trollscience het volgende:
Niet jij
Grafjosti dat je bent
Verbaast je dat met het energiedrank en frisdrankgebruik van de jeugd tegenwoordig?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:24 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Je bent een huilie. je voelt het nieteens meer. Ik had na de kaakchirurg overigens een plekje op mn bakkes dat zonder gevoel bleef. Gelukkig trok t na een aantal weken bij. Maar eng vond ik het niet, vond het wel mooi dat ie met een drebel mn kies vakkundig aan stukjes sneed.
Ik drink geen energy, grafzooi.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:25 schreef classpc het volgende:
Verbaast je dat met het energiedrank en frisdrankgebruik van de jeugd tegenwoordig?
Jep.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:26 schreef Snuwerd het volgende:
[ontopic]
He TS, doet het nog pijn?
[ afbeelding ]
jawel, je kunt huilenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom is dat grappig ? Ik kan er niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |