Mijn HD2 die standaard met WM 6.5 kwam heeft al sinds half juni 2.3.4quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Walter81 het volgende:
Mijn HTC Desire Z heeft 2.3 al een paar weken.
Nee dat is rootenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef Ypmaha het volgende:
wtf is custom rom. jailbreaken voor android ofzo?
WP7 is met (veel) mindere specificaties 100x zo snel als een Android-telefoon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
traag ligt aan je toestel niet aan android
Ik zeg doen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef Gary_Oak het volgende:
Android.
Ik ben dat trage, buggy kutOS spuugzat.Ik stap over naar Windows Phone als mijn abonnement is afgelopen.
dat zal best.. maar dan nog ligt traag aan toestel niet aan android.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
WP7 is met (veel) mindere specificaties 100x zo snel als een Android-telefoon.
Ik mis Whatsapp voor WP7quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Heb zelf de overstap 6 maanden geleden gemaakt, ik heb geen seconden spijt gehad. Windows Phone 7 is werkelijkwaar een super OS. Nu nog wachten op de Mango update
WP7 werkt zoveel fijner en sneller dan Android.
Ligt dus wel aan Android.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat zal best.. maar dan nog ligt traag aan toestel niet aan android.
Iets waar jij geen verstand van hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef Ypmaha het volgende:
wtf is custom rom. jailbreaken voor android ofzo?
Custom ROM's wil je ook niet tenzij je een tweaker bent waarbij de telefoon het doel is en niet het middel. Custom ROM's zijn altijd buggy en amateuristisch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iets waar jij geen verstand van hebt.
WhatsApp wordt binnenkort verwachtquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik mis Whatsapp voor WP7. Voor de rest perfecte toestellen. 8GB intern geheugen, 3,7" schermpje, 5MP camera met 720p-filmpjes, 1GHz Snapdragon processor, supersnel prettig werkend OS. En dat allemaal voor ~¤250.
Dat denk ik ook. En dat van Whatsapp weet ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
WhatsApp wordt binnenkort verwacht. Ik denk echt dat WP7 met de mango update in 2012 groot gaat worden in Nederland.
Ligt wel aan Android. Android is slordig geprogrammeerd. De interface is niet hardware geaccelereerd. De browser rendert op de main thread. Garbage collection. Etcetera.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat zal best.. maar dan nog ligt traag aan toestel niet aan android.
Een man met verstand!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Heb zelf de overstap 6 maanden geleden gemaakt, ik heb geen seconden spijt gehad. Windows Phone 7 is werkelijkwaar een super OS. Nu nog wachten op de Mango update
WP7 werkt zoveel fijner en sneller dan Android.
't is zo slecht dat bijna 50% android gebruikt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:42 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ligt wel aan Android. Android is slordig geprogrammeerd. De interface is niet hardware geaccelereerd. De browser rendert op de main thread. Garbage collection. Etcetera.
Alsof marktaandeel een maatstaf is voor kwaliteitquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
't is zo slecht dat bijna 50% android gebruikt.![]()
http://www.mobiletoday.co(...)OS_in_the_world.aspx
Grappig dat deze discussie niet zo heel lang geleden ook werd gevoerd, maar dan met iOS als lijdend voorwerpquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:47 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Alsof marktaandeel een maatstaf is voor kwaliteit.
Hangt er van af welke je neemt natuurlijk. Die van mij heeft alle functies en loopt sneller en foutlozer dan menig stock rom.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Custom ROM's wil je ook niet tenzij je een tweaker bent waarbij de telefoon het doel is en niet het middel. Custom ROM's zijn altijd buggy en amateuristisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |