Dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:53 schreef OverRated het volgende:
Laptops zijn ouderwets, je moet je oma een iPad geven. Lekker simpel ook.
Ze gebruikt het waarschijnlijk als onderzetter, je weet toch hoe die ouderen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:53 schreef OverRated het volgende:
ipad geven (met bumper)quote:Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef Marnixos het volgende:
Ik moet mijn oma leren computeren, ze is al bang bij ieder bliepje dat hij maakt
Eigenlijk helemaal geen slecht ideequote:Op donderdag 1 september 2011 00:53 schreef OverRated het volgende:
win-win! en vergeet de bumper niet te regelen alvorens je hem aan oma geeft.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal geen slecht idee! Ik zal het er met m'n ouders over hebben, wie weet krijg ik de laptop dan wel
en komt ze alsnog schreeuwend en huilend om een ipad vragen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef VladimirPoetin het volgende:
Koop een iPad. En als ze dat niet wil instaleer Ubuntu op de laptop kan ze ook geen virus krijgen.
De simpelheid van Applequote:Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en komt ze alsnog schreeuwend en huilend om een ipad vragen.
da's veel beter voor d'r, echt. veel eenvoudiger. en een fysiek toetsenbord zal ze wel net zo snel mee typen als een virtueel, en daarbij is een ipad niet duurder dan een redelijke laptop.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:13 schreef Marnixos het volgende:
Dit is wat ik doe: Ik ga morgen naar haar toe voor haar "computerlessen" en als ze dan nog zo koudwatervrees over haar mooie laptop doet dan vertel ik haar over de iPad
Er was een aanbieding; Laptop met dualcore AMD 3,0GHz, 4GB RAM en een ATI GPU.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's veel beter voor d'r, echt. veel eenvoudiger. en een fysiek toetsenbord zal ze wel net zo snel mee typen als een virtueel, en daarbij is een ipad niet duurder dan een redelijke laptop.
als ze er niets mee kan / wil / durft dan is de prijs kwaliteitsverhouding bagger voor haar. voor jou niet want dan zul jij hem wel krijgenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Er was een aanbieding; Laptop met dualcore AMD 3,0GHz, 4GB RAM en een ATI GPU.
Prijs-kwaliteitsverhouding is in dit geval perfect, waar de iPad erg duur is.
Hoef je ook nooit meer op bezoek.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow en als jullie thuis ook een ipad hebben kun je rete-eenvoudig videochatten. en dat vinden oma's fijn
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alleen nog een keer met haar op stap naar de notaris om de erfenis te regelen![]()
Apple: Simpele apparaten voor simpele mensenquote:
Met geldquote:Op donderdag 1 september 2011 10:15 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Apple: Simpele apparaten voor simpele mensen
En je oma gaat daar daadwerkelijk gebruik van maken ?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Er was een aanbieding; Laptop met dualcore AMD 3,0GHz, 4GB RAM en een ATI GPU.
Prijs-kwaliteitsverhouding is in dit geval perfect, waar de iPad erg duur is.
Zet het geluid uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef Marnixos het volgende:
ze is al bang bij ieder bliepje dat hij maakt
Niet begrojpen wat OS-X isquote:Op donderdag 1 september 2011 10:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En je oma gaat daar daadwerkelijk gebruik van maken ?
[ afbeelding ]
Omaatje lijkt me prima geschikt voor fietsje met zijwieltjes ipv brute bike rechts.
Laat ik eens even hetzelfde argumentatie niveau van jou handhavenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En je oma gaat daar daadwerkelijk gebruik van maken ?
[ afbeelding ]
Omaatje lijkt me prima geschikt voor fietsje met zijwieltjes ipv brute bike rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |