SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Wat heeft die er nou weer mee te maken?quote:
Ik dacht dat het autisten kwartiertje om kwart voor 10 tot 10 was, maar volgens mij is het veranderd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:40 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:42 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ik laat me altijd door de mods uitwonen, omdat ik dacht dat ze populair waren
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:44 schreef Knevelt het volgende:
[..]Sneu. Maar ik ben wel écht populair...dussss
Die gedachte blijft nu tot traumatische vormen aan toe in je frontaalkwab steken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:42 schreef Parietale_kwab het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:42 schreef Parietale_kwab het volgende:
Een skullfuckje?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die gedachte blijft nu tot traumatische vormen aan toe in je frontaalkwab steken.
Nichtquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef banapples het volgende:
Ik ben nog veel erger want ik doe het altijd anoniem via een TR.
Mensen als jou moeten ze levend castreren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef banapples het volgende:
Dit. Gaat veel makkelijker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef banapples het volgende:
PR gemachtquote:
PR gemachtquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Mensen als jou moeten ze levend castreren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |