en ik schaam me dat jij ook een FOK!ker bent!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:56 schreef Leevancleef het volgende:
Ik schaam me dat TS ook een Arabier is.
nogmaals 58 euro per keer dat twee keer per week een jaar lang...reken maar...het is volgens mij tegen de 5000 zelfs...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
3500 euro aan uitgegeven??!! WTF? Heb je rijles in een Porsche ofzo?
Dat zijn best veul lessenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nogmaals 58 euro per keer dat twee keer per week een jaar lang...reken maar...het is volgens mij tegen de 5000 zelfs...
dit is zooo wanhopig...quote:
Op deze manier niet dus. Andere rij-instructeur nemen die je niet zo laat stressen. Er is genoeg keus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dit is zooo wanhopig...![]()
hopelijk kan ik nog rustig rijden met hem en dan gewoon mijn praktijk halen....
nogmaals ik heb over vier weken praktijk examen! hoe kan ik nu nog een nieuwe instructeur nemen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:20 schreef waht het volgende:
[..]
Op deze manier niet dus. Andere rij-instructeur nemen die je niet zo laat stressen. Er is genoeg keus.
Pics van jou met rood jurkje + diep decolleté en haar los.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef sanasoufi het volgende:
Nou ja komende donderdag gaat mijn vader naar de rijschool om te betalen (hopelijk komt hij die instructeur daar niet tegen...ik heb vandaag de afspraak van donderdag afgezegd dus de man heeft twee uurtjes vrij....nu mijn vader pas na zijn werk kan gaan is het mogelijk dat ze elkaar tegenkomen)...in ieder geval als mijn vader dat overleeft en we de kwitantie hebben dan zie ik verder geen andere optie dan volgende week strak rood jurkje met diep decollete en haar los....
vanaf nu speciaal voor mijn rij instructeur: water/fruit/salade..
Als ik zie hoe de gemiddelde automobiliste rijd hebben er al heel wat vrouwen op dezelfde manier hun rijbewijs behaald.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef sanasoufi het volgende:
dan zie ik verder geen andere optie dan volgende week strak rood jurkje met diep decollete en haar los....
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef eight het volgende:
[..]
Als ik zie hoe de gemiddelde automobiliste rijd hebben er al heel wat vrouwen op dezelfde manier hun rijbewijs behaald.
Arabieren lijden nooit aan psychische stoornissen..quote:
Ik zou maar snel een rijke oliesjeik aan de haak slaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Arabieren lijden nooit aan psychische stoornissen..
hoe dan ook zie je niet wat een ellende ik allemaal meemaak in mijn leven! bekijk mijn postgeschiedenis eens!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoe dan ook zie je niet wat een ellende ik allemaal meemaak in mijn leven! bekijk mijn postgeschiedenis eens!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEEE ik wil en moet en zal hem krijgen/hebben:quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou maar snel een rijke oliesjeik aan de haak slaan.
quote:
Ik ben niet kankerslecht!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
OT: Ik ben zelf ook kankerslecht in rijden TS, bijna een jaar bezig nu
Dramaqueen klasse 1.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die is lelijk dan....mooie mensen zijn nooit psychisch gestoord...als het wel zo is dan hebben we een oplossing: de plastische chirurg die geneest ons weer. Nieuwe wangen of een nieuwe neus laten stoornissen verdwijnen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken er persoonlijk een die het tegendeel bewijst. En die persoon is zeker niet de enige Arabier met psychische stoornissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |