en ik schaam me dat jij ook een FOK!ker bent!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:56 schreef Leevancleef het volgende:
Ik schaam me dat TS ook een Arabier is.
nogmaals 58 euro per keer dat twee keer per week een jaar lang...reken maar...het is volgens mij tegen de 5000 zelfs...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
3500 euro aan uitgegeven??!! WTF? Heb je rijles in een Porsche ofzo?
Dat zijn best veul lessenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nogmaals 58 euro per keer dat twee keer per week een jaar lang...reken maar...het is volgens mij tegen de 5000 zelfs...
dit is zooo wanhopig...quote:
Op deze manier niet dus. Andere rij-instructeur nemen die je niet zo laat stressen. Er is genoeg keus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dit is zooo wanhopig...![]()
hopelijk kan ik nog rustig rijden met hem en dan gewoon mijn praktijk halen....
nogmaals ik heb over vier weken praktijk examen! hoe kan ik nu nog een nieuwe instructeur nemen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:20 schreef waht het volgende:
[..]
Op deze manier niet dus. Andere rij-instructeur nemen die je niet zo laat stressen. Er is genoeg keus.
Pics van jou met rood jurkje + diep decolleté en haar los.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef sanasoufi het volgende:
Nou ja komende donderdag gaat mijn vader naar de rijschool om te betalen (hopelijk komt hij die instructeur daar niet tegen...ik heb vandaag de afspraak van donderdag afgezegd dus de man heeft twee uurtjes vrij....nu mijn vader pas na zijn werk kan gaan is het mogelijk dat ze elkaar tegenkomen)...in ieder geval als mijn vader dat overleeft en we de kwitantie hebben dan zie ik verder geen andere optie dan volgende week strak rood jurkje met diep decollete en haar los....
vanaf nu speciaal voor mijn rij instructeur: water/fruit/salade..
Als ik zie hoe de gemiddelde automobiliste rijd hebben er al heel wat vrouwen op dezelfde manier hun rijbewijs behaald.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef sanasoufi het volgende:
dan zie ik verder geen andere optie dan volgende week strak rood jurkje met diep decollete en haar los....
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef eight het volgende:
[..]
Als ik zie hoe de gemiddelde automobiliste rijd hebben er al heel wat vrouwen op dezelfde manier hun rijbewijs behaald.
Arabieren lijden nooit aan psychische stoornissen..quote:
Ik zou maar snel een rijke oliesjeik aan de haak slaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Arabieren lijden nooit aan psychische stoornissen..
hoe dan ook zie je niet wat een ellende ik allemaal meemaak in mijn leven! bekijk mijn postgeschiedenis eens!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoe dan ook zie je niet wat een ellende ik allemaal meemaak in mijn leven! bekijk mijn postgeschiedenis eens!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEEE ik wil en moet en zal hem krijgen/hebben:quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou maar snel een rijke oliesjeik aan de haak slaan.
quote:
Ik ben niet kankerslecht!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
OT: Ik ben zelf ook kankerslecht in rijden TS, bijna een jaar bezig nu
Dramaqueen klasse 1.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die is lelijk dan....mooie mensen zijn nooit psychisch gestoord...als het wel zo is dan hebben we een oplossing: de plastische chirurg die geneest ons weer. Nieuwe wangen of een nieuwe neus laten stoornissen verdwijnen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken er persoonlijk een die het tegendeel bewijst. En die persoon is zeker niet de enige Arabier met psychische stoornissen.
Tuurlijk, altijd een ander de schuld geven als je zelf faalt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben niet kankerslecht!
Die rij instructeur is gewoon slecht. Je gaat zitten in zijn auto en je hoort alleen maar links, en rechts...hij legt nooit wat uit! Toen ik die theorie ging leren wist ik niets! Terwijl we toen al bijna een jaar bezig waren! En als je vragen stelt dan kijkt hij je aan van: ben je zo dom. Zo werd er van mij verwacht dat ik direct wist wat alle borden betekenen etc....hij neemt je de snelweg op en zegt niets....legt niet uit hoe je in moet voegen...hij laat ook nooit zelf iets zien....
een ramp dus dit...
hoezo zelf falen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd een ander de schuld geven als je zelf faalt.
Dit kan alleen maar getroll zijn. Zo dom kan een mens namelijk niet zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die is lelijk dan....mooie mensen zijn nooit psychisch gestoord...als het wel zo is dan hebben we een oplossing: de plastische chirurg die geneest ons weer. Nieuwe wangen of een nieuwe neus laten stoornissen verdwijnen.
wtf...hoezo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar getroll zijn. Zo dom kan een mens namelijk niet zijn.
Ik ken genoeg mooie mensen die psychisch niet helemaal in orde zijn.
Het is misschien een idee om niet zo'n verschrikkelijke dramaqueen te zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wtf...hoezo?
Als je mooi bent is je leven makkelijker:
-Snel een rijke man krijgen (dus geen geld problemen + geen eenzaam bestaan)
-Je krijgt eerder een baan
-Je hebt meer zelfvertrouwen
etc
Hoe het dan nu met mij zo slecht gaat? Ik ging wachten op inschrijfbewijzen en was bang dat ze niet zouden komen dus wat doe ik? Mezelf lelijk maken met vreten en niet meer sporten...dus nu weeg ik 56 kilo en heb ik bijna een onderkin....tja en dan gaat het wat slechter ja....ineens gebeuren er enge dingen met rijles en al...
Aan jou een vraag: Wat zou jij in mijn situatie beschreven in de OP nu doen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is misschien een idee om niet zo'n verschrikkelijke dramaqueen te zijn.
Ik zou me in ieder geval niet zo verschrikkelijk aanstellen en gewoon een andere rij-instructeur zoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Aan jou een vraag: Wat zou jij in mijn situatie beschreven in de OP nu doen?
Als hij zo slecht is waarom ben je dan zo bang dat je een andere instructeur krijgt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben niet kankerslecht!
Die rij instructeur is gewoon slecht. Je gaat zitten in zijn auto en je hoort alleen maar links, en rechts...hij legt nooit wat uit! Toen ik die theorie ging leren wist ik niets! Terwijl we toen al bijna een jaar bezig waren! En als je vragen stelt dan kijkt hij je aan van: ben je zo dom. Zo werd er van mij verwacht dat ik direct wist wat alle borden betekenen etc....hij neemt je de snelweg op en zegt niets....legt niet uit hoe je in moet voegen...hij laat ook nooit zelf iets zien....
een ramp dus dit...
nogmaals vier weken tot het praktijkexamen! ik betwijfel dat ik in minder dan een maand kan wennen aan een andere auto.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:13 schreef eight het volgende:
[..]
Als hij zo slecht is waarom ben je dan zo bang dat je een andere instructeur krijgt?
Waarom zit je überhaupt nog bij hem? Voor iemand die een rechtenstudie volgt verwacht je toch wat meer logica.
4 weken tot de praktijk...3500 euro al verspild....jij zou binnen 4 weken aan een nieuwe auto kunnen wennen? daarnaast als je de andere instructeur binnen dezelfde rijschool zoekt dan heb je kans dat hij vrienden is met je oorspronkelijke...tja de haat die dan op je afkomt..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zou me in ieder geval niet zo verschrikkelijk aanstellen en gewoon een andere rij-instructeur zoeken.
Er zijn veel ergere dingen op deze wereld.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef sanasoufi het volgende:
Nou ja komende donderdag gaat mijn vader naar de rijschool om te betalen (hopelijk komt hij die instructeur daar niet tegen...ik heb vandaag de afspraak van donderdag afgezegd dus de man heeft twee uurtjes vrij....nu mijn vader pas na zijn werk kan gaan is het mogelijk dat ze elkaar tegenkomen)...in ieder geval als mijn vader dat overleeft en we de kwitantie hebben dan zie ik verder geen andere optie dan volgende week strak rood jurkje met diep decollete en haar los....
vanaf nu speciaal voor mijn rij instructeur: water/fruit/salade..
Die artiesten kent 90% van de mensen hier waarschijnlijk niet.quote:
bas-beest hoort tot de gelukkige 10%.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die artiesten kent 90% van de mensen hier waarschijnlijk niet.
quote:
Nee hoor... die clip die jij net neerzet, zegt me niks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bas-beest hoort tot de gelukkige 10%.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:52 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En je begrijpt blijkbaar niet (of je doet net alsof je niet begrijpt (waar ik je dus van verdenk)) wat ik met die clip bedoel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:52 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Nee hoor... die clip die jij net neerzet, zegt me niks.
Je bedoelt toch (hopelijk) niet dhunki = donkey = ezel???quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
![]()
En je begrijpt blijkbaar niet (of je doet net alsof je niet begrijpt (waar ik je dus van verdenk)) wat ik met die clip bedoel.
Je bent niet de enige...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Oké, nu snap ik er niks meer van.
Je bedoelt toch (hopelijk) dat dhunki = roes = paard???quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:57 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Je bedoelt toch (hopelijk) niet dhunki = donkey = ezel???
Dat is ten eerste geen paard en ten tweede weet ik dan nog niet waar dat op zou moeten slaan...
Sowieso, waarom die 'paardenkopfan' opmerking?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je bedoelt toch (hopelijk) dat dhunki = roes = paard???
Dat is ten eerste een paard en ten tweede weet je allang waar dat op zou moeten slaan...
Sowieso, waarom ben je paardenkopfan?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik had het moeten weten... het is moeilijk normaal antwoord geven voor trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |