Ja inderdaad! Wacht het rustig afquote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan welzoals gezegd; ik wacht woensdag af
earlyquote:
is ze zo lekker jah?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef -Menn0- het volgende:
En ach het is ook geen straf om een uur in een kleine ruimte te zitten met m'n nieuwe reisgenoot
Pics or GTFOquote:
ik verpakte het wat tactischerquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Pics or GTFO
Verder nieuws vanuit mijn kant =
what happened?quote:Verder nieuws vanuit mijn kant =
quote:
Sorry ik bedoelde dat ik geen noemenswaardig nieuws heb, vandaar dequote:
oh, dan... moiquote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde dat ik geen noemenswaardig nieuws heb, vandaar de. Wilde me alleen even melden.
En dat er geen doorgesnoven+bezopen malloten je tent bespringen, of je de hele nacht wakker houden met hun muziek.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:13 schreef InGebruik het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat ik me niet druk hoef te maken over het vervoer. Moet alleen vrijdag een tentje opzetten en zorgen dat de kater voor de dag erop beperkt blijft.
Dit!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou nooit maar dan ook NOOIT op een camping met het typische hardstyle-hardcorepubliek gaan zitten.
Lijkt me ook niet zo fijn nee. Maar slapen moet denk ik wel lukken na een hele dag stampen, op de tribune met kicks van 120 dB om je oren lukt het ookquote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dat er geen doorgesnoven+bezopen malloten je tent bespringen, of je de hele nacht wakker houden met hun muziek.
Ik zou nooit maar dan ook NOOIT op een camping met het typische hardstyle-hardcorepubliek gaan zitten.
QFT!!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
i'll survivequote:Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ben benieuwd hoe het voor jullie wordt, 1e keer camping, geen treinen dus veel files en dus al een aantal chagrijnige lui voor ze binnen zijn, kans op kutweer...
Ik hoor het zondag wel![]()
twitter:PartyReviewsNL twitterde op maandag 20-06-2011 om 15:45:35Momenteel bezig met een interessant artikel! Hou morgen PartyReviews.nl in de gaten! #hardstyle reageer retweet
Genadeloos?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:46 schreef Levitas het volgende:
Genadeloze reclame:twitter:PartyReviewsNL twitterde op maandag 20-06-2011 om 15:45:35Momenteel bezig met een interessant artikel! Hou morgen PartyReviews.nl in de gaten! #hardstyle reageer retweet
Ik ook niet, de kans dat je de nacht voor het feest fatsoenlijk slaapt is erg klein. Sta je de volgende dag met je gare harses op het terrein...quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dat er geen doorgesnoven+bezopen malloten je tent bespringen, of je de hele nacht wakker houden met hun muziek.
x2quote:Op maandag 20 juni 2011 16:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ook niet, de kans dat je de nacht voor het feest fatsoenlijk slaapt is erg klein. Sta je de volgende dag met je gare harses op het terrein...
Liever in m'n eigen bedje.![]()
TT is lekkah.. hoor 'm voor het eerst eigenlijk..
Willen is het niet zozeer... maar vanaf Emmen naar Biddinhuizen is 1.5 a 2 uur.. via E'hoven is 4uquote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef T-Force het volgende:
Maar dus niemand die Krullie en mij naar DefQon wil brengen![]()
Omgeving Eindhoven
Probeer het hier anders ook:quote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef T-Force het volgende:
Omgeving Eindhoven
Wij betalen de benzine en je kunt afterwards bij ons pitten zodat je de volgende dag naar huis kanquote:Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Koepert het volgende:
Willen is het niet zozeer... maar vanaf Emmen naar Biddinhuizen is 1.5 a 2 uur.. via E'hoven is 4u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders schrijf je willekeurig wat mensen uit deze lijst een berichtje .. heb ik ook vaak zat gedaan, schijt ouwe, niet geschoten ..quote:Op maandag 20 juni 2011 18:49 schreef 16meter het volgende:
Probeer het hier anders ook:
http://www.ridehere.nl/
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is weer eens een nieuwe Wake You From Your Boredom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bookings:
02/07/2011 Wish Outdoor Festival
12/08/2011 The Qontinent Festival
15/10/2011 TBA
Partyflock zegt:
15 Oktober : Total Blackout : MindIlusion , Frontliner, B-Front, Bass Modulators, Zentiments
De Duyker: Hoofddorp
Kom ik wel even kijkje nemen
[ Bericht 4% gewijzigd door -Menn0- op 20-06-2011 19:09:43 ],,/
In die soundcloud player zit zo'n pijltje naar benee. Als je daar op drukt, download ie hem ookquote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
En anders schrijf je willekeurig wat mensen uit deze lijst een berichtje .. heb ik ook vaak zat gedaan, schijt ouwe, niet geschoten ..
@ M.I - kak-speedy; waarom ook alweer? Vanwege de tracklist?
Krijg je dan verzoekjes naar de TL? soundcloud![]()
edit: speelt aljust one direction .. just more and more
Ow... naja dat was 1x met 1 track... Verder ist prima en verhelpt het de problemen als er weer een downloadlimit op komt. Werkt 't ene niet, dan t andere wel en visa versaquote:Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Was dat laatst al niet iets met de rechten?
Vieren dat ik na 3 jaar eindelijk m'n P hebquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Krulliewullie het volgende:
IK HEB EM LEKKER AL BINNENGEHAALD!!!
RAMBAMBAM!!
Lekker leren over deze en deze en deze kleine beestjes onder het genot van een lekker setje, wat wil je nog meer op je maandagavond?
Zorgen dat wij vervoer hebben naar DefQon.1?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Krulliewullie het volgende:
wat wil je nog meer op je maandagavond?
Wordt toevallig net toegevoegd op Facebookquote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
Bookings:
02/07/2011 Wish Outdoor Festival
12/08/2011 The Qontinent Festival
15/10/2011 TBA
Partyflock zegt:
15 Oktober : Total Blackout : MindIlusion , Frontliner, B-Front, Bass Modulators, Zentiments
De Duyker: Hoofddorp
Kom ik wel even kijkje nemen![]()
Lowriders - Don't get backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd een vette plaat gevonden, tijd niet meer gehoord.
Ziet er weer leuk uit, gaat ook weer mee. Thanks!![]()
Wij hebben ook nog geen vervoer..quote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef T-Force het volgende:
Omgeving Eindhoven
Ben d'r bij!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wordt toevallig net toegevoegd op Facebook![]()
http://www.facebook.com/event.php?eid=103357963091152
* ReMcOrE vindt die best lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 18:53 schreef T-Force het volgende:
(zonder de witte bonen in tomatensaus, want die zijn vies)
02. The Pitcher – The Rising (Last World Anthem 2011)
05. Lowriders – Don’t Get Back
07. Alphaverb – Realization Of A Dream
08. The Beholder & Balistic – Decibel Anthem (D-Block & S-Te-Fan 2008 Remix)
10. Zatox & Activator – Oxygen
12. Activator – Lullaby
13. Kodex – Insomnia (The Machine Remix)
15. Donkey Rollers – Fusion Of Sound[/spoiler]
Fusion Of SoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die draaiden Psyko Punkz nog op Freshtival
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ghehequote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef RiKe het volgende:
Ik probeer regelmatig een leuke mix te maken die niet zo standaard is door de intro's in te korten, of door ze op een origineel moment in te mixen (een beetje het idee van climax naar climax mixen, energiek en spannend houden).
Zo ervaar ik het tenminste..
Komt alleen niet altijd goed uit de verf haha dat geef ik toe
Vocals! Zoals Crypsis dat ge-wel-dig doet!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
GheheMisschien is het dan leuker om al heel vroeg de leuke gekke geluidjes uit het intro van het volgende nummer heel ff te laten horen?
Hoezo niet? Wii-en is toch een leuk tijdverdrijf?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, ik hoef echt niet te spelen met whatever you are playing with!
de vraag is of RiKe ook echt doelde op Wii-enquote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wii-en is toch een leuk tijdverdrijf?
Als er toffe spellen voor zijn ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wii-en is toch een leuk tijdverdrijf?
Een Wii....schei toch uit!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de vraag is of RiKe ook echt doelde op Wii-en
en ben eigenlijk meer fan van PS3-en
MW 2quote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een Wii....schei toch uit!![]()
PS3![]()
Momenteel bezig op de 360 met Saints Row 2, omdat mensen voor een trein/auto gooien niet kan in GTA
Zo'n ding krijg ik ook!!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Stel ik wil ooit, in de toekomst, wanneer ik geld heb, een keer wat spul kopen om te mixen, is zo'n alles-in-1 setje dan een goede keuze als instapmodel of is dat speelgoed? Hoeft namelijk niet meteen 1000 euro te kosten![]()
Ik vind dat niks...over het algemeen...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe uitdaging, veel meer samplen, I like!
Ik ga er lekker mee spelen heren
Wat jij vind, moet je maar lekker bij de politie brengen voor de gevonden voorwerpenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik vind dat niks...over het algemeen...
quote:Time to get crazy... It's been a while, since you've tasted me
twitter:PartyReviewsNL twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 11:27:45Het eerste interview is een feit! Niemand minder dan @DjAdaro stond PartyReviews.nl te woord! Check `m hier: http://t.co/v7PFVF2 reageer retweet
ik vind die melodie cht GE-WEL-DIGquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef 16meter het volgende:
die ekte ouwe dutch master plaatjes
Al vind ik die iets minder, teveel Showtek sound.
Dat plaatje in dat filmpje, Nietherquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wil graag even een suggestie doen voor de volgende WYFYB;
[..]
(heb niet alle TL's bekeken, dus misschien heeft hij al eens in een mix gezeten)
Ik heb dat altijd een apart nummer gevonden. Lyrics zijn vrij depressief, melodietje is superhappyquote:
Goed voor elkaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef Levitas het volgende:
Om terug te komen op die Tweet van mij gisteren, hij staat nu online!twitter:PartyReviewsNL twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 11:27:45Het eerste interview is een feit! Niemand minder dan @DjAdaro stond PartyReviews.nl te woord! Check `m hier: http://t.co/v7PFVF2 reageer retweet
Zeker jaquote:
Haha nice, thanks! Vind het zelf ook echt heel vet. Er staan toch een aantal dingen in die ik nog niet wist, en wellicht meerdere mensen met mij. Hopelijk gaat de website met dit interview een beetje lopen (voor zover het dat nog niet deed -> 300+ unique views in de eerste week online)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Goed voor elkaar
Meteen doorgemaild naar een vriendin die groot fan van die jongen is geworden.
Leuk interview! Over de site, mag wel wat persoonlijker wat mij betreft, komt nu heel zakelijk over. Doe je dit in je eentje of met een team?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha nice, thanks! Vind het zelf ook echt heel vet. Er staan toch een aantal dingen in die ik nog niet wist, en wellicht meerdere mensen met mij. Hopelijk gaat de website met dit interview een beetje lopen (voor zover het dat nog niet deed -> 300+ unique views in de eerste week online)
Ik doe het op dit moment alleen. Het doel was om op een professionele manier (dus net taalgebruik, punctualiteit, enzo) feesten te reviewen en nu dus ook te interviewen. Maar ik kan natuurlijk ook proberen om op een goede manier het wat persoonlijker te maken. Dat ga ik zeker meenemen voor het volgende artikel! Thx!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Leuk interview! Over de site, mag wel wat persoonlijker wat mij betreft, komt nu heel zakelijk over. Doe je dit in je eentje of met een team?
Leuk interview en leuk initiatief voor de site. Wellicht dat Sethje je kan helpen met de reviews aangezien hij daar ervaring mee heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik doe het op dit moment alleen. Het doel was om op een professionele manier (dus net taalgebruik, punctualiteit, enzo) feesten te reviewen en nu dus ook te interviewen. Maar ik kan natuurlijk ook proberen om op een goede manier het wat persoonlijker te maken. Dat ga ik zeker meenemen voor het volgende artikel! Thx!
Erg leuk interview, met veel plezier gelezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef Levitas het volgende:
Om terug te komen op die Tweet van mij gisteren, hij staat nu online!twitter:PartyReviewsNL twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 11:27:45Het eerste interview is een feit! Niemand minder dan @DjAdaro stond PartyReviews.nl te woord! Check `m hier: http://t.co/v7PFVF2 reageer retweet
vet man! succes met je site nog. Bookmarked!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef Levitas het volgende:
Vind ik een hele goede van je, en heb daar zelf ook al over nagedacht, maar dat is nog iets voor later. Ik wil eerst uitvinden of het concept opzich loopt, voordat ik geld steek in het ontwerp. Ontwerpen is iets wat ik echt niet goed kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zou wel je layout wat unieker te maken, door zelf iets in elkaar te knutselen (zijn programma's voor zoals Artisteer) in plaats van zo'n standaard Wordpress layout. Een een pagina-site is voor zoiets ook wat beter dan een blog-site lijkt me.
Ik kan best een aardig handje ontwerpenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vind ik een hele goede van je, en heb daar zelf ook al over nagedacht, maar dat is nog iets voor later. Ik wil eerst uitvinden of het concept opzich loopt, voordat ik geld steek in het ontwerp. Ontwerpen is iets wat ik echt niet goed kan.
Geloof me, met Wordpress kun je zó veel. Het is eigenlijk niet alleen nog maar een blog-site, je kunt er echt álles mee. Voor reviews enzo, is dit CMS wat mij betreft prima geschikt.
Een goede editor, overzichtelijk en uitgebreid admin-panel en het is te integreren in élk ontwerp.
Maarrr.. Ik kaap op dit moment het hardstyle topic. Ik stel voor dat feedback via PM gestuurd wordt, en eventuele inhoudelijke gesprekken gewoon in dit topic. Het blijft immers een hardstyle topic, en geen hoe-verbeter-ik-mijn-website-topic (hoewel ik het natuurlijk erg op prijs stel dat jullie meedenken!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Leuk interview
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik ken de vocals wel, maar de rest eromheen niet! Is er ook een remix van dit nummer (ik kan op internet geen remix vindenquote:
Volgens mij niet... Ken je die echt niet???quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ken de vocals wel, maar de rest eromheen niet! Is er ook een remix van dit nummer (ik kan op internet geen remix vinden) of misschien een nummer met dezelfde vocals?
quote:
Denk het ook niet. Zijn van die typische Slim Shore vocals, hij huurt toch altijd hetzelfde mannetje in om die vocals in te spreken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Ken je die echt niet???
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik kan best een aardig handje ontwerpenProgrammeren en omzetten van een design naar wordpress thema is echter niet mijn ding. Maar als je hulp nodig hebt in design hook me up
Kiek 'm 's, oons zakenmannegie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Leuk interview![]()
![]()
Ziet er strak uit!
Wat DV zegt. Jij hebt de contacteng en kunt daar vast wel een locatie vinden.quote:
Als het goed is hebben we Eventtravel kunnen regelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:15 schreef 16meter het volgende:
Jullie al vervoer geregeld T-Force/Claudia?
Wij hebben via Ridehere.nl iets kunnen hosselen. Stonden nog meer mensen op die carpoolplaatsjes aanboden.
Ook zonder DV8 is het gewoon een boutplaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zany moet gewoon geen Dv8 meezingers meer maken, dan is het al goed
Doe je goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Levitas het volgende:
Zooo.. Dit is wel echt insane nice! Mijn interview staat gewoon vermeld op de Scantraxx.com homepage!![]()
Dat staat buiten kijf, maar over het algemeen zijn de Zany platen waar Dv8 niet bij betrokken is vetter dan de platen waarbij hij wel de mic RRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIPT.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ook zonder DV8 is het gewoon een boutplaat.
Oke, DV8, kom er maar inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef 16meter het volgende:
Die plaat is RIIIIPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ouwe, gewoon rippin'.
Prima plaat, als je de vocals weg denkt imo!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
Zany mag ook wel een keer met wat nieuws komen...dit is echt helemaal niks![]()
twitter:DJZatox twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 17:37:49Im working with a new track with my Friend Tatanka!! I really hope to have a demo for Defqon !! I wanna play it!! Fuck what a trackkkkk !!! reageer retweet
Beide remixesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zany moet gewoon geen Dv8 meezingers meer maken, dan is het al goed
of
Ik kan beiden ondanks de zangbreak toch wel waarderen
en 2003-2007
Tatanka produceert een hoop de laatste tijd, leuk om te horen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
twitter:DJZatox twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 17:37:49Im working with a new track with my Friend Tatanka!! I really hope to have a demo for Defqon !! I wanna play it!! Fuck what a trackkkkk !!! reageer retweet
A-M-E-Nquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die No Turning Back-platen zijn beide vet, al is die Machine Remix wel een stukkie beter natuurlijk
Ja togquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef 16meter het volgende:
Die plaat is RIIIIPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ouwe, gewoon rippin'.
Het is ook een goed interview. Goede vragen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Levitas het volgende:
Zooo.. Dit is wel echt insane nice! Mijn interview staat gewoon vermeld op de Scantraxx.com homepage!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dies heel fijn ja, vele busritjes geluisterdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mogen Soundcloud links wel?
In ieder geval, Fusion Yearmix 2009 by The Pitcher![]()
Wat kwamen er toen toch veel goede nummers op Fusion uit, in plaats van al die distortedzooi van nu soms...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Het is ook een goed interview. Goede vragen!In de "disclaimer" staat wel dat overnemen verboden is he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bohquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:01 schreef T-Force het volgende:
Waarom zijn zulke dikke basses niet meer?
* T-Force wil echt naar een 2004-2007 party![]()
x2!!quote:
ik kom bij je staan, The Machine in NL; dat moet ik zien/horen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
A-M-E-N!
Die ga ik zo niet missen op Defqon 1!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
In de "disclaimer" staat wel dat overnemen verboden is he..Toch vind ik het niet netjes, ze hebben de eerste alinea klakkeloos overgenomen. Beter hadden ze het je even laten weten...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt uberpromotie, en zo'n beetje tekst... Ik zou zeggen; boeiend?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet netjes, ze hebben de eerste alinea klakkeloos overgenomen. Beter hadden ze het je even laten weten...?
En zo dacht ik er ook over. Het feit dat dat ze de "Lees meer.." link rechtstraaks naar het originele interview hebben gedaan, vind ik heel netjes eigenlijk. Een label als Scantraxx ga ik absoluut geen boze mail sturen, als zij het op deze manier overnemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 06:31 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het is echt uberpromotie, en zo'n beetje tekst... Ik zou zeggen; boeiend?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag timetable DQ1en hopelijk gaat The Machine nog wat 'oudere' plaatjes draaien
Toevallig heb ik net dit getweet naar The Machinequote:@TheMachineLT I really hope to hear some old tunez like Rebellious or Butterfly at #DQ11
nice!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Toevallig heb ik net dit getweet naar The Machine
Maar ik vind Rebellious & Butterfly de vetste, dus vandaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
nice!maar je had Stardust, I Grown It Remix en Mist ook wel ff mogen noemen
* ReMcOrE kent Rebellious zo nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar ik vind Rebellious & Butterfly de vetste, dus vandaar
This account has been suspended.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
En zo dacht ik er ook over. Het feit dat dat ze de "Lees meer.." link rechtstraaks naar het originele interview hebben gedaan, vind ik heel netjes eigenlijk. Een label als Scantraxx ga ik absoluut geen boze mail sturen, als zij het op deze manier overnemen
En vandaag DQ TT. Hopelijk zorgt dat ervoor dat mijn pesthumeur (het is vroeg!) weg gaat
oei, niet gezien dat hij 'live' stondquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:25 schreef RiKe het volgende:
Er zijn teveel artiesten waar ik heen wil!
Live: Slim Shore (die Fusion megamix heeft me nieuwsgierig gemaakt)
Ja, enorme drukte gisteren heeft de hele bandbreedte opgeslurpt. Heel vervelend dat dit is gebeurd, maar had deze druke écht niet verwacht. Host is vanochtend, first thing in the morning, op de hoogte gesteld en ze hebben het meteen geregeld. Site draait ondertussen weer en wordt vanmiddag of vanavond nog naar een andere server verkast met een véél hogere bandbreedte. Dan gaat dit probleem niet meer voorkomenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
quote:001 5545 ReMcOrE
002 3153 Boy_Snakeye
003 3057 mstx
doe ik toch niet slechtquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Hardstyle
Gestart op 23-08-2005 om 15:19:13 door renz0r
Aantal topics: 214Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Hardstyle
001 5545 ReMcOrEWie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
004 201 ReMcOrEWie openenden de meeste topics van deze reeks?
03 16 ReMcOrE
dat waren er vele eQual, velequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]!
Hoeveel hiervan waren superquote-posts ReMcOrE?
Vette plaatquote:
Vette statsquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Hardstyle
Gestart op 23-08-2005 om 15:19:13 door renz0r
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
Welke topics van deze reeks gingen het snelst vol?
01 0262m 49s 2008-09-30 16:06:35 [Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique
02 0320m 28s 2009-03-21 15:03:12 [Hardstyle #94] A blade of grass through the vortex of sound
8 topics gemist in m'n vakantiequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: HardstyleWie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
001 210 Sethje
002 207 mstx
Heb ik ff geluk dat ik nergens perse heen wilquote:
scheelt dat hij er maar 4 keer staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:33 schreef mstx het volgende:
psstbedankt Bert, die hadden we nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ze blijven maar komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hij is er dames en heren!!Al ga ik niet, iedereen alvast veel plezier gewenst!
Defqon.1 Festival
RED
11:00 - 12:15 Stana
12:15 - 13:30 Kutski
13:30 - 14:00 LIVE: Digital Age Showcase by Wildstylez
14:00 - 15:00 Headhunterz & Wildstylez
15:00 - 16:30 Bioweapon vs Toneshifterz
16:30 - 18:00 The Prophet "25 Years set"
18:00 - 19:30 Technoboy
19:30 - 20:30 B-Front
20:30 - 21:30 Zatox
21:30 - 23:00 Noisecontrollers
Hosted by: DV8, Ruffian & Villain
BLACK
11:00 - 12:15 Distorted Revelation
12:15 - 13:30 State of Emergency
13:30 - 14:45 Amnesys ft. MC Axys
14:45 - 15:15 LIVE: Tha Playah
15:15 - 16:45 Promo vs Evil Activities
16:45 - 17:30 LIVE: Endymion "Album showcase" ft. E-Life, Nosferatu and more
17:30 - 19:00 Outblast vs Angerfist
19:00 - 20:15 Kasparov
20:15 - 21:30 The Viper
21:30 - 23:00 Negative A
Hosted by: Ruffian, MC Renegade & Da Mouth of Madness
BLUE
11:00 - 12:00 Waverider
12:00 - 13:00 The Pitcher
13:00 - 14:00 Josh & Wesz
14:00 - 15:00 Clock Kid
15:00 - 16:15 Deepack
16:15 - 17:15 Alphaverb
17:15 - 18:30 Psyko Punkz
18:30 - 19:30 Alpha²
19:30 - 20:45 Luna & Crypsis
20:45 - 22:00 Ran-D & Adaro
22:00 - 23:00 Titan
Hosted by: Villain, DV8 & Renegade
ULTRA VIOLET
11:00 - 12:15 Dutch Master
12:15 - 13:30 Isaac
13:30 - 14:45 Bass Modulators
14:45 - 16:00 Brennan Heart
16:00 - 16:30 Scope DJ
16:30 - 17:00 LIVE: Second Identity
17:00 - 17:30 A-lusion
17:30 - 19:00 Flarup & Activator
19:00 - 19:30 LIVE: Slim Shore
19:30 - 21:00 Coone
21:00 - 22:00 Headhunterz
Hosted by: Renegade, DV8 & Villain
GREY
11:00 - 12:00 Yves Deruyter
12:00 - 13:15 Luna & Pavo
13:15 - 14:30 Sequence & Ominous
14:30 - 15:30 Bass D
15:30 - 16:30 Dune
16:30 - 18:00 The Darkraver
18:00 - 19:15 Marc Acardipane
19:15 - 20:30 Vince
20:30 - 21:45 Neophyte vs Partyraiser
21:45 - 22:45 Claudio Lancinhouse
Hosted by: MC Da Syndrome
PURPLE
11:00 - 12:00 Sound Freakerz
12:00 - 13:00 Stuback
13:00 - 14:00 Luke Spellbound
14:00 - 15:00 Jack of Sound
15:00 - 16:00 Kodex
16:00 - 17:00 LIVE: E-force
17:00 - 18:00 D-Liciouz "Digital Age contest winner"
18:00 - 19:00 Arkaine "Digital Age contest winners"
19:00 - 20:00 Wasted Penguinz
20:00 - 21:00 Chris One
21:00 - 22:00 Kevin Kaos
22:00 - 23:00 The Machine
Hosted by: MC Shizzler
MAGENTA
11:00 - 12:00 Mellebeats
12:00 - 13:00 Juss B
13:00 - 14:00 Akkachar
14:00 - 15:00 The Bobby 6 Killers
15:00 - 16:00 Gomes
16:00 - 17:00 Henzel & Disco Nova
17:00 - 18:15 Nicon
18:15 - 19:15 16Bit
19:15 - 20:30 Thrasher
20:30 - 22:00 Eye D & Hidden
Hosted by: MC Dart
ORANGE
11:00 - 12:30 Ronald van Gelderen
12:30 - 14:00 Wragg & Log:one
14:00 - 15:30 Marcel Woods
15:30 - 17:00 Kamui
17:00 - 18:30 Organ Donors
18:30 - 20:00 BRK3
20:00 - 21:15 Louk
21:15 - 22:30 Alex Kidd
Hosted by: MC V
BROWN
11:00 - 12:30 Sjoekoe
12:30 - 14:00 Royal S
14:00 - 15:30 Fenix
15:30 - 17:00 Playboyz
17:00 - 18:00 Binum
18:00 - 19:00 Ronald V
19:00 - 20:00 Q-IC
20:00 - 20:30 LIVE: Demoniak
20:30 - 22:00 Dr. Rude
Hosted by: MC Vegas
SILVER
11:00 - 12:15 Lady Kate
12:15 - 13:30 Dean Rodell
13:30 - 14:45 Richie Gee
14:45 - 15:45 LIVE: Tymon
15:45 - 17:00 Synapse & Sei2ure
17:00 - 18:30 The Outside Agency
18:30 - 20:00 The DJ Producer
20:00 - 22:00 Ophidian vs D-Passion "2 hour performance"
Hosted by: MC Faniac
GREEN
11:00 - 12:15 Kammy
12:15 - 13:30 DavidChristoph
13:30 - 14:45 Submerge
14:45 - 16:00 Tommy Four Seven
16:00 - 17:15 Sandy Warez
17:15 - 18:45 Julyukie
18:45 - 20:00 Marco Remus
20:00 - 21:30 Robert Natus
21:30 - 22:30 DaY-mar
Hosted by: MC Alee
WHITE
11:00 - 12:30 Schoolplein
12:30 - 14:00 Dock 45
14:00 - 15:30 Dandi & Ugo
15:30 - 16:30 Masterflow "Digital Age contest winner"
16:30 - 17:00 Pavelow
17:00 - 18:30 Jim Justice
18:30 - 20:00 Henzel & Disco Nova
20:00 - 21:00 Space Pirates
21:00 - 22:30 Gtronic
Hosted by: Da Mouth Of Madness / MC Rems
Chill Out
12:00 - 13:30 Lilith & Mirella Kroes
13:30 - 15:00 Streaver B & The Welder
15:00 - 16:30 Carita La Niña
16:30 - 18:00 Bootsman & Bootsman vs Basterd & Suiker
18:00 - 19:30 Phunkadelic dj & Ben Bastion
19:30 - 21:00 Arjen Zimmerman
21:00 - 22:30 Verdine Bel
Hosted by: MC Godziela
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:39 schreef -Menn0- het volgende:
Maar de meet is dus om 14:45 in de Ultea Violet?!
dan zie ik je daar welquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef T-Force het volgende:
FUCK yeah! Dit gaat 'm zeer waarschijnlijk worden.
16.15-17.15 Alphaverb (Blue)
19.00-19.30 LIVE: Slim Shore (Ultra Violet)
22.00-23.00 The Machine (Purple)
Yepyep! Eventtravelquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
dan zie ik je daar welvervoer inmiddels rond?
niet de ideale manier, maar wel verzekerd van de heen- en terugwegquote:
* ReMcOrE stemt ook voor!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Semi-offtopic:
Wat doet Guido Weijers daar naast mentale Theo?(bijna aan het einde)
Ik hoorde trouwens dat de DQ.1 TT er was? Waar staat die dan?![]()
The MOD-e-Rate Reducer skillsquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef Da_Ripper het volgende:
ekkes snel wat dubbele (triple/quadruple) TT's verwijderd
Ja ik ook, maar ik word toch ook niet uitgenodigd om daar ff te komen staanquote:
niks bahquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Man Josh en Wesz, Bass Modulators en Digital Age rond dezelfde tijd...bah bah
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef 16meter het volgende:
Titan of Machine
Luna & Crypsis of Chris One
Titan draaide top (met zijn gebroken arm) toen hij nog onder Pinas draaide. Maar hij is in mijn ogen niet speciaal meer.....quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef 16meter het volgende:
Titan of Machine
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef Da_Ripper het volgende:
ekkes snel wat dubbele (triple/quadruple) TT's verwijderd
SPOILER: TT DefqonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat het ook worden, denk ik.quote:
Machine is specialer idd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Titan draaide top (met zijn gebroken arm) toen hij nog onder Pinas draaide. Maar hij is in mijn ogen niet speciaal meer.....
Ik ook, een top 10 noteringquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:24 schreef Sethje het volgende:
Haha ik ben ook tevreden over mijn bijdrage
eensch, maar titan sloot vorig jaar af als een beestquote:
nou ja, voor wat nieuw werk (+ andere klappers) doe ik het ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik ook, een top 10 notering. Ik verwacht overigens niet dat The Machine veel oude plaatjes gaat draaien, aangezien hij afsluit.
Hmm.. Dat lijkt me dan wel ja..quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef InGebruik het volgende:
Ik plan niks, komt toch weinig van terecht. De enige dingen waar ik waarschijnlijk wel te vinden ben:
14:45 - 15:15 LIVE: Tha Playah
Trouwens, ik kom er net pas achter dat de Ultra Violet ook de stage is voor de pre- en afterparty. Ultra Violet sluit om 22.00h op zaterdagavond om vervolgens om 23.30h weer open te gaan voor de afterparty. Mag ik dan aannemen dat iedereen eerst het terrein af moet hetzij parkeerplaats hetzij camping om vervolgens de extended lui weer het terrein op te laten?
SCRAP ATTAAAAAAAAAACKquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:27 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe Hard With Style is er. Tracklist:
01. Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon
02. Wildstylez & Ran-D - Future Shock
03. Geck-O - Dancing Machine
04. Arkaine - Voice Of Desire
05. D-Block & S-te-Fan & Isaac - In The Air
06. Builder - Her Voice (Superbass Mix)
07. TNT - First Match 2011
08. Feed Me - Cloudburn (ft. Tasha Baxter)
09. Headhunterz - Scrap Attack
10. Psyko Punkz - Dreamer
11. The Anarchist - The Skreetch
12. Headhunterz vs Psyko Punkz - Disrespect
13. High Voltage & B-Front - Everything Starts
14. Adaro - Hit You With That Bang Shit
15. Frontliner - Self Deprication
16. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Put It On
17. The R3Bels - The Shade
Promo's jonguh, promo's.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:27 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe Hard With Style is er. Tracklist:
01. Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon
02. Wildstylez & Ran-D - Future Shock
03. Geck-O - Dancing Machine
04. Arkaine - Voice Of Desire
05. D-Block & S-te-Fan & Isaac - In The Air
06. Builder - Her Voice (Superbass Mix)
07. TNT - First Match 2011
08. Feed Me - Cloudburn (ft. Tasha Baxter)
09. Headhunterz - Scrap Attack
10. Psyko Punkz - Dreamer
11. The Anarchist - The Skreetch
12. Headhunterz vs Psyko Punkz - Disrespect
13. High Voltage & B-Front - Everything Starts
14. Adaro - Hit You With That Bang Shit
15. Frontliner - Self Deprication
16. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Put It On
17. The R3Bels - The Shade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Als je nou tussen Kutski & Tymon naar Richie Gee gaat (die draait best vaak dezelfde platen als Sandy Warez, omdat hun samen ook een alias hebben, namelijk Madhouse Brothers) dan kun je dus naar Alphaverbquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat een kut-TT weer en weer veelste veel stages en leuke acts en ik heb er al HELEMAAL GEEN ZIN MEER IN!! FUCK Q-DANCE!! KUTFEEST![]()
![]()
![]()
Dit. Na z'n setje op Koninginnedag een stijgende lijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef Baronpilsener het volgende:
Mijn respect voor die gast is afgelope maanden echt dik gestegen.. Damn!
Is inderdaad een oplossing jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als je nou tussen Kutski & Tymon naar Richie Gee gaat (die draait best vaak dezelfde platen als Sandy Warez, omdat hun samen ook een alias hebben, namelijk Madhouse Brothers) dan kun je dus naar Alphaverb
wat is deze?quote:12. Headhunterz vs Psyko Punkz - Disrespect
Ik ben nu ook net op dat punt in het setje, wat een kutnummer inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat is deze?![]()
Aaraarghh het doet pijn in m'n hersenen... zet het af!
Ben er net bij aangekomen en had hetzelfde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat is deze?![]()
Aaraarghh het doet pijn in m'n hersenen... zet het af!
Ik ben nu bij Dancing Machinequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:29 schreef InGebruik het volgende:
Ben er net bij aangekomen en had hetzelfde.![]()
Die lyrics!![]()
De track zelf is ook niet alles.
Ik zou in ieder geval niet met hete koffie in je handen gaan zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben nog niet zoverHELP wat moet ik doen?
Nu al afzetten? Wachten tot dat moment en hopen dat ik het net op tijd door heb? Wat als ik wel te laat ben?
Ik wou hem al afzetten nog voor ik m wou downloaden! Oftwel AFZETTEN die hap en weggooienquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben nog niet zoverHELP wat moet ik doen?
Nu al afzetten? Wachten tot dat moment en hopen dat ik het net op tijd door heb? Wat als ik wel te laat ben?
whyquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan
(denk het wel,her
voice
was al geweest)
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan
(denk het wel,her
voice
was al geweest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Krulliewullie op 22-06-2011 20:18:10 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Ik vind hem echt supergruwelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al is die nieuwe track met Zatox niet veel bijzonders...
The Machinequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef Sethje het volgende:
12:15 - 13:00 Isaac
14:00 - 15:00 Headhunterz & Wildstylez of Bass Mods
17:15 - 18:30 Organ Donors
afsluiter ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
En die reacties eroptwitter:djcoone twitterde op woensdag 22-06-2011 om 20:20:16I want to "rework" a real classic Hardstyle track before saturday (Defqon & Summerfestival) Tell me..........which one !?
reageer retweet
Nog even in 2 dagen een classic verneukenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En die reacties eroptwitter:djcoone twitterde op woensdag 22-06-2011 om 20:20:16I want to "rework" a real classic Hardstyle track before saturday (Defqon & Summerfestival) Tell me..........which one !?
reageer retweet
Ik zie gewoon Music made me addictvoorbij komen
Ik ben te oud voor deze shit.....
twitter:
twitter:KillaBSoundmill twitterde op woensdag 22-06-2011 om 20:42:33@djcoone jaaaa doe 16!! Maar dan dutch edit?:p reageer retweet
twitter:martdevosje twitterde op woensdag 22-06-2011 om 20:35:44@djcoone misschien high rollerz van @djheadhunterz ? reageer retweet
Er zijn ook gewoon mensen die gewoon moeten werkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nog mensen die hier de top 500 op qdance radio gaan luisteren. Begint vannacht 00.00 en eindigt vrijdagmiddag 15.00
Leuk voor een Knock out feestje, maar meer ook echt niet!quote:
Ik (T-Force) heb haar gedwongen die podcast op te zetten en niet te zappenquote:
Gezelligquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:21 schreef Hoolii het volgende:
ik ga vannacht wel ff luisteren. Morgen en vrijdag vrij dus als ik thuis ben zet ik hem sowieso op.
toch wel benieuwd wie er op 1 komt
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die gewoon moeten werken
u snep itquote:
Ook mijn probleemquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef 16meter het volgende:
Titan of Machine
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mijn probeerseltje:
15:00 - 16:30 Bioweapon vs Toneshifterz
18:00 - 19:30 Technoboy
18:15 - 19:15 16Bit
19:00 - 19:30 LIVE: Slim Shore
Zal allemaal wel compleet anders lopen
Sound Of The Machinequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:28 schreef 16meter het volgende:
Dat wordt echt gekkenhuis op Defqon met deze baas
stating the obviousquote:
alwaysquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
u snep it
[..]
Ook mijn probleem
[..]
Tim afsluitend op de main? Decibel jonguh
![]()
Vanmiddag even dit in mekaar geflanst:
14:00 - 15:00 Jack of Sound
15:00 - 16:00 Kodex
20:00 - 21:00 Chris One
22:00 - 23:00 The Machine
22:00 - 23:00 Titan
maar dit alles onder zwaar voorbehoud, want rondjes![]()
en afsluiter afhankelijk van sfeer en afstand tussen de verschillende area's
Vanochtend op de fiets kwam tijdens een magicshow-podcast weer even de LU van de MagicShow-Stage @ Qontinent voorbij -->glibberde zowat van m'n zadel
Ik heb nog niemand over D-Block & S-te-Fan & Isaac - In The Air zien klagen maar die is net zo kudt.quote:
Je moet naar Titan gaan. Hoe die man los gaat achter de tafels man. Wat een baas is dat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef Sethje het volgende:
12:15 - 13:00 Isaac
14:00 - 15:00 Headhunterz & Wildstylez of Bass Mods
17:15 - 18:30 Organ Donors
afsluiter ?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef Krulliewullie het volgende:
T-Force en ik vinden Scrap Attack lekker wél een leuk plaatje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scrap Attack is in elk geval 3 keer beter dan de anthems van de laatste 2 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Vanochtend op de fiets kwam tijdens een magicshow-podcast weer even de LU van de MagicShow-Stage @ Qontinent voorbij -->glibberde zowat van m'n zadel
![]()
![]()
![]()
Zijn de kaartjes die we hebben gehaald eigenlijk voor op de camping?? want het is toch een camping pre-party van de Magic show? En daarbij las ik wat verontrustende berichten over campings bij feesten in het vorige topic"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
The Machine heeft niet heel veel optredens in NL, waar ik naar toe kan, dus deze kans ga ik 200% zeker pakkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen hier naar The Machine willen. Hij draait wel nice, maar ik vind het toch ook wel leuk als de DJ lekker los gaat.
Van die plaat zou je niet eens kunnen herkennen dat ie van Isaac en DBSTF is!! Klinkt echt als een typisch Digital Age plaatje, lekker dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand over D-Block & S-te-Fan & Isaac - In The Air zien klagen maar die is net zo kudt.
OK, met die reden kan ik wel leven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Machine heeft niet heel veel optredens in NL, waar ik naar toe kan, dus deze kans ga ik 200% zeker pakken
Ik weet niet voor wanneer onze kaartjes zijn. Ik meen wel met camping maar daar mag NLS uitsluitsel over geven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef T_Killer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zijn de kaartjes die we hebben gehaald eigenlijk voor op de camping?? want het is toch een camping pre-party van de Magic show? En daarbij las ik wat verontrustende berichten over campings bij feesten in het vorige topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Qontinent-Pre-Party LU: isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien moet er even een Qontinent topic geopend worden
Wat je vindt, ...
Haha ja ik weet het, maar we zijn nu met een groter groepje dus zal toch wel main wordenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
u snep it
[..]
Ook mijn probleem
[..]
Tim afsluitend op de main? Decibel jonguh
![]()
quote:Dussssssss (y) De meester weer aan het werk geweest hoor ik XD The Master
quote:Dit is toch wel een van de beste traxx
quote:awesome! please more like this!! bring back the real hardstyle! see you at defqon.1
En dat is pas van 1 pagina commentsquote:Finally something un-cheezy these days!
Wat let je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar misschien moet er even een Qontinent topic geopend worden
Heulemaal naks!quote:
Tuned in!quote:
hier ook ... niet goed, net voor het slapengaanquote:
Komen zo paar hele dikke tracks aan... Dus lekker wakker blijvenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hier ook ... niet goed, net voor het slapengaan
Ze worden in rap tempo er doorheen gemixed![]()
Ham 'n eggs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:16 schreef Da_Ripper het volgende:
edit: KUT!!!! Beholder&Balistic - Decibel ... nog 1'tje dan![]()
quote:
Zal zaterdag wel voorbij komen. Volgens mij wel een prima sfeermakertje.. (track ben ik iig nu nog aan t luisteren dus over 2 minuten meerquote:
Noisecontrollers - Give it up?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
die D&S & Isaac plaat doet me zo erg aan een andere plaat denken, en ik kan er niet opkomen.. de intro heb ik het dan over...
quote:
Natuurlijk is die beter, die heeft immers geen valse lelijke irritante vocal(s).quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde het net hier gaan posten omdat het me ineens te binnen schoot, maar je was me voor
Ik vind Give it up wel de beter track overigens
Komen zo ook nog een aantal dikke classics aanquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:33 schreef eQuaL het volgende:
Lekkere top 500 M.I! Goede afwisseling van oude en nieuwe tracks![]()
PUSH THAT FEELING ON!!
Die had overigens wel veel hoger gemogen, wat een bazennummer is dat
Heeft M.I. deze gemaaktquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:33 schreef eQuaL het volgende:
Lekkere top 500 M.I! Goede afwisseling van oude en nieuwe tracks![]()
Ff opletten jonge!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heeft M.I. deze gemaakt? Er is mij geloof ik iets ontgaan
Het worden podcasten van 3 uurquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:27 schreef T_Killer het volgende:
Komt de top 500 set (in delen wellicht) nog ergens online te staan om na te luisteren?
damn, 13 podcastenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het worden podcasten van 3 uur
http://www.fusionbv.com/community/viewtopic.php?f=2&t=1368quote:Fusion records would like to welcome Nitrouz to the Fusion family.
Having moved to the Netherlands just over a Year ago, Nitrouz has a lot more to be achieved in his musical journey.
With great hopes and expectations for his musical Career, he has a distinct musical style and performance, which reaches out to everyone that hears it. The energy exerted through his performance will be one not to forget.
We are really happy to have him onboard.
betekent wel dattie hoger staatquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:32 schreef 16meter het volgende:
Ik hoorde Face the Enemy.. dacht aan de Zany remix.
Toen kreeg ik door dat ik naar het intro van 't origineel luisterde.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef RiKe het volgende:
"The Prophet. He’s got a lot to be proud of and has been preparing his Defqon.1 set for weeks. So don’t expect an average set on Saturday the 25th, be prepared for some time traveling through 25 years of plain house, hardcore and hardstyle."
Early hardstyle en hardcore?
[ afbeelding ]
In goede kwaliteit? Want ik heb geen zin om nu naar die 96 kbps te luisterenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het worden podcasten van 3 uur
Ooohquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb geen zin om nu naar die 96 kbps te luisteren
ik heb er wel 1quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:14 schreef eQuaL het volgende:
En bijna vol!![]()
Ik heb helemaal geen leuke TT's voorhanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |