Ook echt fucking triest. Hoewel dat volgens mij een van de weinige Nederlandse dj's is die zo gierig is...quote:
haha nou dat zal een jackpot worden voor stichting kikaquote:
Nou check dat filmpje van de Toneshifterz dan maar niet. Wel vet dat Ran-D, Proppy, A2, Deepack en Isaac gewoon apparatuur weggeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha nou dat zal een jackpot worden voor stichting kika![]()
![]()
Is een 'MC'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:37 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ook echt fucking triest. Hoewel dat volgens mij een van de weinige Nederlandse dj's is die zo gierig is...
Echt supervet, 500 tracks achter elkaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat was een publieksstemming. Wij hebben alle digitale verkopen van dance-tunes gepakt. Alle vinylverkopen van freaky records aangevuld met top 25 lijsten van zo goed als alle toonaangevende artiesten. Wel betrouwbaar lijsie dus
Lekkere setquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wish Outdoor Warmup Mix by Mind.Illusion ft. San Miquel - Insomnia Stage. Staat op m'n site
Arme Sethquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:02 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen naar kutjes lounge dit weekend?
Ik heb het nog even terug geluisterd en Like Thiz zelf loopt alles gewoon prima, misschien dat het wat raar klinkt door het samplen, net als bij het uit mixen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rike, over je mix, ben een deel aan het luisteren, maar bij Like Thiz is er iets niet goed met het tempo. In de break gaat het allemaal beetje 'vals' qua tempo. En op het eind gaat het ook niet helemaal lekker.
Ow en nou ik keep it coming hoorde. Die had je ook in deeltje 6 maar die had je wel heeeuuul vroeg ingemixt in het climax gedeelte van End Of My Existence. Als zoiets op een feest hoor zou ik dat best jammer vinden.
Voor de rest lekker mixjes altijd
* Boy_Snakeye luistert weer verder.
Toneshifterz dan. Jezus.. Een petje en een KAPOTTE broek! Heb even een Tweet naar Q-Dance gestuurd dat ik hoop dat het een slechte grap is, en dat zij het goede doel dus niet echt serieus nemen (naar mijn mening). Niks op teruggekregen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:11 schreef Booomer het volgende:
Hebben jullie trouwens die 'auction' videos gezien van Q-dance? En dan zeggen ze dat Nederlanders gierig zijn. De Nederlanders geven ten minste nog turntables en synthesizers weg.. De buitenlandse dj's zie ik hooguit een zonnebril, een plaatje of een pet ter veiling stellen... Fucking triest als je het mij vraagt...
snap niet dat hij er afstand van kan doen, met zoveel emotionele waardequote:
Zo, dat was lang kippenvel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste aftermovie die ik ooit gezien heb na feest, hulde. 7 minuten lang smullenquote:
Die blijft leukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
blijft geweldig hoe je hier het publiek 'oooooh!' hoort schreeuwen (ongeveer @ 0:44)
Wel beetje pauper maar bij hardstyle mag het.quote:
Ik had vroegâh zo'n Megazord robot van de Power Rangers, daar moest ik aan denken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik moest ook aan die Transformer speelgoedpoppetjes van vroeger denken
DJ Thera - Clashquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef vogelkooi het volgende:
Hey, maat van me vraagt van wie dit nummer is :free festival . Dus dat nummer in de achtergrond.
Ik weet dat het hardstyle is maar verder....
Haha ben niet gegaan, maandag belangrijke herkansing, heb me gelukkig kunnen beheersen zodat ik morgen fit ben om te lernenquote:
Of te wel afzetters! Ze weten dat er nu meer mensen met de auto komen of defqon ivm dat gezeik met de treinen, dus dan maar parkeerkaartjes duurder maken...quote:Voor alleen de zaterdag koop je een Festival parkeerkaart a ¤10,- (incl. fee). Uiteraard kun je ook een parkeerkaart bij aankomst kopen, maar deze zal duurder zijn.
Koop je parkeerkaart nu hier.
O was dat vrijdag ja? Vergeten.quote:Op zondag 19 juni 2011 08:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Teven vrijdagavond naar Hardstyle-Mania geweest in Ede.
Hard Bass was een uitzondering (¤12 was het daar). Ik heb het verder nog nergens duurder dan ¤10 gezien.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:21 schreef StM het volgende:
Duurder? Die 10 euro is juist goedkoper. De laatste tijd was het al 12-15 euro meestal zoals op Hardbass.
Organisaties proberen op allerlei manier extra geld te genereren, vind het echt walgelijk worden... Was paar weken geleden naar Free Your Mind festival. Kon je alleen munten kopen voor 20/40 of 50.Ik wou dus voor 30, maar was niet mogelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 08:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Of te wel afzetters! Ze weten dat er nu meer mensen met de auto komen of defqon ivm dat gezeik met de treinen, dus dan maar parkeerkaartjes duurder maken...
Had daar vorig jaar ook gedraaid. Toen was het aardig drukquote:Op zondag 19 juni 2011 08:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Teven vrijdagavond naar Hardstyle-Mania geweest in Ede. Laatste keer was 2 jaar terug. Nu een stuk rustiger.
Het allermooiste is dat iedereen nog gaat ook, Inc mezelf omdat je weinig keus hebt. Kijk mysteryland, ruim 80e! Tegenwoordig betaal je altijd service kosten en soms nog ideal kosten. Zo wordt feesten wel heel duur gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Organisaties proberen op allerlei manier extra geld te genereren, vind het echt walgelijk worden... Was paar weken geleden naar Free Your Mind festival. Kon je alleen munten kopen voor 20/40 of 50.Ik wou dus voor 30, maar was niet mogelijk.
Zag dat je voor Awakenings pendelbus ¤7,- !!! moet betalen, tenzij je het vooraf besteld... dan is het 4 euro. Het plezier is tegenwoordig vaak snel verdwenen met al die prijzen...
[..]
Had daar vorig jaar ook gedraaid. Toen was het aardig drukAlleen het geluid wat daar toen hing was zo best schel...
Die set was echt vet. Ben benieuwd of ze dat kunnen overtreffen dit jaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
blijft geweldig hoe je hier het publiek 'oooooh!' hoort schreeuwen (ongeveer @ 0:44)
in de vvk is het gewoon 10 euro, net als vorig jaar ter plekkequote:Op zondag 19 juni 2011 08:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Of te wel afzetters! Ze weten dat er nu meer mensen met de auto komen of defqon ivm dat gezeik met de treinen, dus dan maar parkeerkaartjes duurder maken...
die set op Freshtival vond ik echt gruwelijkquote:Op zondag 19 juni 2011 15:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die set was echt vet. Ben benieuwd of ze dat kunnen overtreffen dit jaar.
Over MC's gesproken... gisteren zat MC V mee te zingen met Mad Lay #4.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:28 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik kan echt niet tegen dat accent van MC Villain.
Klinkt toch wel een beetje gay als een man dat schreeuwt.quote:You wanna suck my ..
Well let me suck your dick
quote:
Machielquote:Op zondag 19 juni 2011 16:50 schreef haakon het volgende:
LİVE VANUİT TURKİJE!
37 graden, gratis bier en de chicks vallen mee!
Berichtje hiervoor was omdat die kutpc hier maximale kuren heeft..
Ja, om dat ding straks maximaal aan gort te slaan!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Machielzit je all-inclusive jah?
en maximaal gaan is normaal gesproken wel een positief iets
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, om dat ding straks maximaal aan gort te slaan!
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, om dat ding straks maximaal aan gort te slaan!
Thnx man!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Je hebt beter weer dan hier. Baggerzooi hierzo.
Veel plezier dan maar.
tot zaterdagquote:Op zondag 19 juni 2011 17:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Thnx man!
Tot zaterdag mensen die naar Defqon gaan!
Remco, ik sms jou voor de meet ok?
Ik begin zelfs de denken dat Q-Dance wist van de werkzaamheden aan het spoor, en daar een mooie kans zag met EventTravel (mensen pakken snel de bus), Ride here Right now (carpoolen), hun eigen extended (mensen kunnen na het weekend wel terug, dus veel mensen die daarom extended hebben genomen?). Nou ook nog parkeerkaart vantevoren MET FEE(?!) bestellen en aan de deur duurder.quote:Op zondag 19 juni 2011 08:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik begin zelfs de denken dat Q-Dance wist van de werkzaamheden aan het spoor, en daar een mooie kans zag met EventTravel (mensen pakken snel de bus), Ride here Right now (carpoolen), hun eigen extended (mensen kunnen na het weekend wel terug, dus veel mensen die daarom extended hebben genomen?). Nou ook nog parkeerkaart vantevoren MET FEE(?!) bestellen en aan de deur duurder.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
en deze kwam laatst nog op één of ander radiostation voorbij
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gewoon Activator & Zatox - Ogygen draaien
Wat is dat voor huiskamer-geluid daar in de DJ-Booth? OK, de camera haalt wat intensiteit weg maar monitoren maken toch meer geluid dan dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het geluid van monitoren is vaak iets anders, als dat je in de zaal hoort. In de zaal wil voornamelijk de bass voelen, maar als DJ (tenminste dat heb ik) wil ik zo min mogelijk bass horen in de booth maar voornamelijk de mid en wat hogere tonen (punch in de kick, clap etc). Op de bass leg je geen tracks gelijk met elkaar, das bijna niet te doen, maar eerder op de "tok tok tok"quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat is dat voor huiskamer-geluid daar in de DJ-Booth? OK, de camera haalt wat intensiteit weg maar monitoren maken toch meer geluid dan dat?
of bedoelde je een ander soort "tok tok tok"?quote:
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb één artiest die ik zaterdag echt MOET zien/horen op Defqon.1
The Machine![]()
[..]
of bedoelde je een ander soort "tok tok tok"?
Kan ik in natura betalen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:36 schreef de_huig het volgende:
Ik heb nog een defqon kaartje (regular) te koop..interesse? PM
Baas!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ik gebruik maar 2 vingers, dat lijkt me zwaar genoeg voor je ok?quote:
wat zijn die kleinduimpje en pinkeltje toch gegroeid hequote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik gebruik maar 2 vingers, dat lijkt me zwaar genoeg voor je ok?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
wat zijn die kleinduimpje en pinkeltje toch gegroeid he
Jep, dat zou kunnen. Plek voor 2 à 3 man, ligt eraan hoe breed je benquote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef 16meter het volgende:
Nog vervoer gezocht voor Defqon.. iemand die langs Utrecht komt en een paar plekkies over heeft?
Hij is 7 breed. True story!.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jep, dat zou kunnen. Plek voor 2 à 3 man, ligt eraan hoe breed je ben
Weet ik, daarom hoop ik dat de andere passagiers heel smal zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn met z'n 3en, maar zou top zijn als we mee kunnen rijden!
ik wist niet dat je v-halzen droeg kerelquote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef T-Force het volgende:
Zelfde verhaal als 16meter, maar dan 2 plaatsen![]()
1 ervan is een lekker wijf, de andere een mooiboy met v-hals
ow, dat maakt het dat ik geen baas benquote:
Tuurlijk wel, dan kun je mooi via Duitsland, Frankrijk, Belgie, vervolgens Brabant en dan richting DefQon.1quote:Op maandag 20 juni 2011 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
en volgens mij ligt het oppikken van deze 2 personen niet op mijn route
ik moet eerst maar zien dat ik de vriendin rond 09.30 meekrijg in de auto, dus gok dat 03.00 in de categorie 'never gonna happen' valtquote:Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan kun je mooi via Duitsland, Frankrijk, Belgie, vervolgens Brabant en dan richting DefQon.1
Wordt denk ik 03.00 's nachts vertrekken, maar das niet zo'n probleem toch
Dan neem ik ook meteen een V-Halsje voor jou mee, ben je ook een baas net zoals 16m en ik![]()
hier 1.5 uur rijden, dus 09.30 is wat krap; maar ligt ook even aan de TT van woensdag!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef -Menn0- het volgende:
Mijn reisgenoten zijn het niet eens met mijn plan om iets vroeger weg te gaan dan normaal![]()
Doen er vanaf hier +/- 35 minuten over, maja met die drukte zei ik laten we gewoon eerder weg gaan. Als ik ergens een schijt hekel aan heb is het wel in de file staan terwijl ik weet dat het binnen los gaat
dat doe ik zonder v-hals (hopelijk) ook welquote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar zo hoor ik er bij.
Mirin' bra.quote:
Ze willen om 11 uur pas gaan rijden...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier 1.5 uur rijden, dus 09.30 is wat krap; maar ligt ook even aan de TT van woensdag!
ik gok dat het een paar uur lang verkeers-infarct gaat worden, dus veel zal het niet uitmaken... al is half 11 weg dan misschien geen overbodige luxe, mits de eerste artiest(en) niet op je moet-ik-zien-lijstje staanquote:Op maandag 20 juni 2011 13:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ze willen om 11 uur pas gaan rijden...
Mijn idee was om 10 uur te gaan rijden. Ja dan ben je er (hopelijk) heel vroeg, maar sta je niet in die hoerige kut filequote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gok dat het een paar uur lang verkeers-infarct gaat worden, dus veel zal het niet uitmaken... al is half 11 weg dan misschien geen overbodige luxe, mits de eerste artiest(en) niet op je moet-ik-zien-lijstje staan
10.00 weg + 35 minuten rijden = volgens mij wel wat kans op filequote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mijn idee was om 10 uur te gaan rijden. Ja dan ben je er (hopelijk) heel vroeg, maar sta je niet in die hoerige kut file
Wou net zeggen idd. Duik je der middenin!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
10.00 weg + 35 minuten rijden = volgens mij wel wat kans op file
het liefst zou ik om 09.00 weggaan = 10.30 er zijn, maar denk niet dat vriendin dat ziet zittenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wou net zeggen idd. Duik je der middenin!
geen kans willen hebben op file is OF heel vroeg OF heel laat weg, maar omdat je rond 11.00 aanwezig wilt zijn is alleen de eerste een optiequote:Op maandag 20 juni 2011 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het liefst zou ik om 09.00 weggaan = 10.30 er zijn, maar denk niet dat vriendin dat ziet zittendenk ook niet dat de TT nou zo denderend gaat zijn om 11.00 (tenzij de The Machine om 11.00 zetten
) dus zal wel iets van 09.30-10.00 worden
dan welquote:Op maandag 20 juni 2011 14:21 schreef -Menn0- het volgende:
Naja de kans dat er veel om 11 uur staat wat ik wil zien is niet al te groot... Dus als ik rond 12 uur binnen ben is het prima. Dan is 10 uur weg prima tochHalf uur rijden + rekening houden met anderhalf uur file....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |