Ik vind hem erg lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef haakon het volgende:
Ik vind de Decibel line-up echt slecht vergeleken met vorig jaar..
En niet alleen vergeleken met vorig jaar.. Hij is gewoon echt dieptriest.
daar ben ik op zich ook wel benieuwd naar jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
en even voor de inhoud, wat zou je willen zien dan?
De Euphoria en Loudness zijn goed, de rest vind ik echt matig. Maar ik zeg dit eigenlijk in het verkeerde topic, omdat hardcorequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en even voor de inhoud, wat zou je willen zien dan?
Mart Smeets modus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
correct.. wordt het een Bleeding part 2? slechts de tijd zal het ons leren.
Mag ik dat zeggen? Jadat mag ik zeggen.
ik schrok al, al heb ik in de andere areas ongeveer net zoveel favorieten als andere jaren..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef haakon het volgende:
[..]
De Euphoria en Loudness zijn goed, de rest vind ik echt matig. Maar ik zeg dit eigenlijk in het verkeerde topic, omdat hardcore![]()
Op Emporium stond er ook 1 extra zendmast (zei de organisatie), maar het bereik was de hele dag KUT.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een extra zendmast moeten ze op meer feestjes doen en zeker op defqon!!!!
11 uur er zijn is voor mij rond half 10 weg, als de vriendin dan ook al wegwil gaat dat goedkomenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef -Menn0- het volgende:
Wil rond 11 uur/half 12 bij Defqon zijn want denk dat het ziekelijk druk gaat worden met de auto
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een extra zendmast moeten ze op meer feestjes doen en zeker op defqon!!!!
quote:
ja, extra masten zijn geen overbodige luxe! maar gratis WiFi is natuurlijk helemaal ideaalquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lekker nuttig zonder bereikBerichtjes die uren later aankomen!
Dan mis je het einde!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
11 uur er zijn is voor mij rond half 10 weg, als de vriendin dan ook al wegwil gaat dat goedkomen
Toch maar gedaan, mijn stampmaatje vindt het te ver weg, maar als we gratis kunnen denk ik niet dat hij bezwaar heeftquote:The Magic Show
The festival season is on full course; on the 2nd of July WiSH Outdoor will be a fact once again. One of the acts that will be playing there are Frequencerz. They are looking forward to play on this event a lot! And that is why Frequencerz want to provide you with a chance to win 2×2 tickets for this massive party!
What do you have to do? Like Frequencerz on Facebook. Fill in the gap in the following sentence, and place it on the Facebook Wall of Frequencerz facebook page:
“The 2nd of July Frequencerz will be playing at the …… stage on WiSH Outdoor festival!”
So complete the sentence above, place it on http://www.facebook.com/Frequencerz and maybe you will win 2 free tickets for WiSH Outdoor!
In order to take part in this contest you have to like Frequencerz on facebook first.
Oh, dacht dat je eerder weg ging van Defqon om de drukte voor te zijn..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beter lezen, 11 uur er zijn, dus ik heb het over 11.00
dat zien we ter plekke welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef Booomer het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je eerder weg ging van Defqon om de drukte voor te zijn..
origineel is beterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef yosander het volgende:
Vind dit de dikste track van Fusion #100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal die download knop gelijk ff toevoegenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
This file has been downloaded 2 times
One hour download limit reached. Wait 19:35
Hoezo na 2 keer al. Gelukkig is er Soundcloud nog (al mist er deze keer een download knop).
veel plezier in Turkije, spreek je @ Defqon.1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef haakon het volgende:
Douchen, spullen pakk'n voor Turkije, dan week Turkije onveilig maken,volgende week zaterdag Defqon. Zondag hopelijk nog levend.
Have fun! We smsen nog wel even over waar we meeten!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef haakon het volgende:
Douchen, spullen pakk'n voor Turkije, dan week Turkije onveilig maken,volgende week zaterdag Defqon. Zondag hopelijk nog levend.
Veel plezier kerelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef haakon het volgende:
Have fun, see you volgende week saturdayquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef haakon het volgende:
Laat die Turken een poepie ruiken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef haakon het volgende:
Ben benieuwd! Jammer dat het in kutkwaliteit zal zijnquote:Meer dan 10 jaar geleden hebben de ontwikkelingen van hard dance geleid tot het ontstaan van hardstyle.
In deze periode heeft hardstyle zich ontwikkeld tot een divers genre. Pioniers, liefde en passie kwamen hier uit voort. Maar de kern van de muziek bleef altijd de muziek zelf.
In samenwerking met Dance-Tunes, pioniers in de hardstyle en een aantal van de meest toonaangevende DJs van dit moment, heeft The Magic Show onderzoek gedaan naar alle hardstyle tracks die van waarde zijn voor de scene.
Op donderdag ochtend 00:01 (GMT+1) zal The Magic Show beginnen met het uitzenden van een bijna 40 uur lange podcast, waarin de meest invloedrijke en grootste hits in het hardstyle genre elkaar op zullen volgen.
Wanneer je een liefhebber bent van het Hardstyle genre mag je dit natuurlijk niet missen!
Zorg dat je luistert donderdag 23 juni 2011 om precies 00:01 (GMT+1) op Q-dance radio en beleef The Magic Show top 500 aller tijden samen met ons. De podcast zal tot een einde komen vlak voor de officiële Defqon 1 uitzending (Vrijdag 15:00 GMT+1).
Wacht is M.I niet bezig geweest met een hele lange mix?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Jammer dat het in kutkwaliteit zal zijn
twitter:DJMindIllusion twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 12:01:21Many people noticed there aren't any WYFYB sets lately. Already busy for 2 weeks with a new one. It's already over 29 hours long. Info soon! reageer retweet
twitter:DJMindIllusion twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 19:40:56Donderdag 23 juni:00:00 uur The Magic Show Top 500 [39 uur durende show] reageer retweet
Nice, dan kan ie ons vast wel aan een 192kbps+ helpenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wacht is M.I niet bezig geweest met een hele lange mix?twitter:DJMindIllusion twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 12:01:21Many people noticed there aren't any WYFYB sets lately. Already busy for 2 weeks with a new one. It's already over 29 hours long. Info soon! reageer retweet
twitter:DJMindIllusion twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 19:40:56Donderdag 23 juni:00:00 uur The Magic Show Top 500 [39 uur durende show] reageer retweet
Ja klopt daar dacht ik ook aan toen ik het las. Het klinkt opzich wel interessant en ben heel benieuwd of dit een betere opsomming van 10 jaar hardstyle is als de hardstyle top 25 van de Feestfabriek van vorig jaar. Dat was namelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wacht is M.I niet bezig geweest met een hele lange mix?twitter:DJMindIllusion twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 12:01:21Many people noticed there aren't any WYFYB sets lately. Already busy for 2 weeks with a new one. It's already over 29 hours long. Info soon! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Niet eens live gemixt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
JE-ZUS CHRIS-TUS! Wát een aftermovie. Het is wel duidelijk van wie deze aftermvoie afkomstig is, en godnondeju wat doen ze dat goed! Alleen de beeldkwaliteit al (opgenomen met die camera's met zo`n enorme 360 graden lichtbalk om de lens van de camera heen), de sfeer is geweldig in beeld gebracht, keuze van de tracks is top.. Ja, daar kunnen B2S en Q-Dance echt wel een puntje aan zuigen met hun 360 graden aftermovie (Defqon vorig jaar, right?). Beter dat Q-Dance voor Defqon dezelfde mensen in hebben gehuurd als Intents, dan komt het echt wel goed met de aftermovie! <3quote:
Heb jij mazzel dat ik alle 500 tracks aan elkaar gemixed heb en dus alles in 320 hier heb staanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Jammer dat het in kutkwaliteit zal zijn
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja klopt daar dacht ik ook aan toen ik het las. Het klinkt opzich wel interessant en ben heel benieuwd of dit een betere opsomming van 10 jaar hardstyle is als de hardstyle top 25 van de Feestfabriek van vorig jaar. Dat was namelijkDat was een publieksstemming. Wij hebben alle digitale verkopen van dance-tunes gepakt. Alle vinylverkopen van freaky records aangevuld met top 25 lijsten van zo goed als alle toonaangevende artiesten. Wel betrouwbaar lijsie dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook echt fucking triest. Hoewel dat volgens mij een van de weinige Nederlandse dj's is die zo gierig is...quote:
haha nou dat zal een jackpot worden voor stichting kikaquote:
Nou check dat filmpje van de Toneshifterz dan maar niet. Wel vet dat Ran-D, Proppy, A2, Deepack en Isaac gewoon apparatuur weggeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha nou dat zal een jackpot worden voor stichting kika![]()
![]()
Is een 'MC'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:37 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ook echt fucking triest. Hoewel dat volgens mij een van de weinige Nederlandse dj's is die zo gierig is...
Echt supervet, 500 tracks achter elkaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat was een publieksstemming. Wij hebben alle digitale verkopen van dance-tunes gepakt. Alle vinylverkopen van freaky records aangevuld met top 25 lijsten van zo goed als alle toonaangevende artiesten. Wel betrouwbaar lijsie dus
Lekkere setquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wish Outdoor Warmup Mix by Mind.Illusion ft. San Miquel - Insomnia Stage. Staat op m'n site
Arme Sethquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:02 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen naar kutjes lounge dit weekend?
Ik heb het nog even terug geluisterd en Like Thiz zelf loopt alles gewoon prima, misschien dat het wat raar klinkt door het samplen, net als bij het uit mixen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rike, over je mix, ben een deel aan het luisteren, maar bij Like Thiz is er iets niet goed met het tempo. In de break gaat het allemaal beetje 'vals' qua tempo. En op het eind gaat het ook niet helemaal lekker.
Ow en nou ik keep it coming hoorde. Die had je ook in deeltje 6 maar die had je wel heeeuuul vroeg ingemixt in het climax gedeelte van End Of My Existence. Als zoiets op een feest hoor zou ik dat best jammer vinden.
Voor de rest lekker mixjes altijd
* Boy_Snakeye luistert weer verder.
Toneshifterz dan. Jezus.. Een petje en een KAPOTTE broek! Heb even een Tweet naar Q-Dance gestuurd dat ik hoop dat het een slechte grap is, en dat zij het goede doel dus niet echt serieus nemen (naar mijn mening). Niks op teruggekregen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:11 schreef Booomer het volgende:
Hebben jullie trouwens die 'auction' videos gezien van Q-dance? En dan zeggen ze dat Nederlanders gierig zijn. De Nederlanders geven ten minste nog turntables en synthesizers weg.. De buitenlandse dj's zie ik hooguit een zonnebril, een plaatje of een pet ter veiling stellen... Fucking triest als je het mij vraagt...
snap niet dat hij er afstand van kan doen, met zoveel emotionele waardequote:
Zo, dat was lang kippenvel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste aftermovie die ik ooit gezien heb na feest, hulde. 7 minuten lang smullenquote:
Die blijft leukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
blijft geweldig hoe je hier het publiek 'oooooh!' hoort schreeuwen (ongeveer @ 0:44)
Wel beetje pauper maar bij hardstyle mag het.quote:
Ik had vroegâh zo'n Megazord robot van de Power Rangers, daar moest ik aan denken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik moest ook aan die Transformer speelgoedpoppetjes van vroeger denken
DJ Thera - Clashquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef vogelkooi het volgende:
Hey, maat van me vraagt van wie dit nummer is :free festival . Dus dat nummer in de achtergrond.
Ik weet dat het hardstyle is maar verder....
Haha ben niet gegaan, maandag belangrijke herkansing, heb me gelukkig kunnen beheersen zodat ik morgen fit ben om te lernenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |