Intro knalt lekker door maar dan komt die anti climax wat eQual ook al aangaf, heb daar zo'n ontiegelijke hekel aan, het nummer is voor mij dan al vaak verkracht (paar uitzonderingen nagelaten).quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Er gebeurt zoveel in die intro alleen al, hoe kan je dat saai noemen?
De climax is rauw en zonder veel poespas, maar ik zou het niet saai noemen.
Eens, zoals de meeste nummers van Brennan Heart en Coone (album).quote:Saai= eindeloze melodieën en minutenlange breaks, in mijn ogen iig.
Dit was dus die verkrachting waar ik het over had in mijn verslagje over Intents. Werd toen gedraaid door B-Front... Echt..quote:
Er rijden pendelbussen naar alle grotere omliggende steden (arnhem,nijmegen,eindhoven etc. etc.) Check anders ff op de wish sitequote:Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef eQuaL het volgende:
Heb alleen geen idee hoe het zit met vervoer, vooral 's nachts
Zag het net ja, site deed het niet rond 14 uur, vandaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Er rijden pendelbussen naar alle grotere omliggende steden (arnhem,nijmegen,eindhoven etc. etc.) Check anders ff op de wish site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik gok ook op een beste chaos! maar eens ff kijken of de vriendin ook zo op tijd weg wil als ik van plan benquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben dan wel benieuwd hoe het vervoer en parkeergelegenheden zijn voor Defqon. Nu helemaal niemand met de trein gaat komen. Dus het zal wel extra druk worden met de auto's.....
Ik hou m'n hart vast..
Inderdaad ja.. Wordt een regelrechte (Donkeyrollers - ) Chaos (quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben dan wel benieuwd hoe het vervoer en parkeergelegenheden zijn voor Defqon. Nu helemaal niemand met de trein gaat komen. Dus het zal wel extra druk worden met de auto's.....
Ik hou m'n hart vast..
dan zit er maar 1 ding op; flink op tijd weggaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. Wordt een regelrechte (Donkeyrollers - ) Chaos ().
Vorig jaar stond om 11:30 de VIP-parkeerplaats al vol. Nu met een ander terrein, hoop ik voor de organisatie (en de bezoekers die met de auto komen) dat er genoeg parkeerplaatsen bij zijn gekomen. Anders gaat dat vooraf al spanningen opleveren ben ik bang
Of juist heeeel laatquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zit er maar 1 ding op; flink op tijd weggaanal zullen dat wel meer mensen denken
heeeel laat weg is ook heeeel veel (teveel) missenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Of juist heeeel laat
Ik denk overigens ook dat er veel mensen op die camping blijven. Neem aan dat die een aparte parkeerplaats hebben, dus die auto's staan al niet op hetzelfde terrein. De mensen die daarnaast naar de camping gaan, kom je -als het goed is- niet tegen op de weg van Defqon naar huis. Zorgt toch weer voor een iets andere uitstroom (of hoe noem je zoiets?)
Oh, ik dacht dat je bedoelde laat van Defqon weggaan, je bedoelde dus laat van huis vertrekken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heeeel laat weg is ook heeeel veel (teveel) missenen camping zal inderdaad flink wat schelen, maar volgende week zaterdag zal het uitwijzen
Of de camping pakken. Hoef me over vervoer gelukkig geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zit er maar 1 ding op; flink op tijd weggaanal zullen dat wel meer mensen denken
ik doelde op op tijd van huis weggaan richting Defqon.1 jah (en dat dus dat jij met je heeeel laat bedoelde om rond 13.00 pas de auto in te stappen)quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde laat van Defqon weggaan, je bedoelde dus laat van huis vertrekken?
Er zijn 45k kaarten verkocht, meestal 3/4 mensen per auto, veel op de camping, veel met georganiseerde bus, nooit dat er zoveel auto's komen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:29 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe laat je weg gaat maakt volgens mij niks uit. Punt is dat bijna iedereen met de auto komt en moet parkeren, 30 à 40K auto's. Iedereen moet via een tweebaans weg dat moet een dikke chaos worden.
Weer dat Fusion spookhuis muziek. Nee niet mijn ding ditquote:
Ik vind dit echt een van de slechtste Fusion-platen van de afgelopen tijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weer dat Fusion spookhuis muziek. Nee niet mijn ding dit
DAT ging erop zegquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Titan (DQ'10.... *zet Penetrator weer 's op )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Gruwelijke tracklistquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Voor de liefhebbers die niet in het Deadmau5-topic zitten, ik heb een Deadmau5-tribute-mixje gemaakt, ik zal de link sowieso ff rondsturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Extra Service!
Omdat we dit jaar 5 jaar bestaan strooien we zoals je weet graag met cadeautjes. Wat we dit jaar extra hebben geregeld voor op het festival, is dat iedereen gratis (!) gebruik kan maken van Wi-Fi. Iedereen kan dus onbeperkt foto's uploaden van de nu al legendarische podia die we voor jullie neer gaan zetten, zonder ook maar één datalimiet te overschrijden! Daarnaast plaatsen we ook een extra grote zendmast voor mobiele telefonie op het terrein die ervoor gaat zorgen dat iedereen voldoende bereik heeft.
Een extra zendmast moeten ze op meer feestjes doen en zeker op defqon!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:17 schreef -Menn0- het volgende:
http://partyflock.nl/news/20109:WiSH_Outdoor_extra_s.html
[..]
Vet!
Wifi mag van mij ook wel! Vooral nu met whatsapp enzo..quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een extra zendmast moeten ze op meer feestjes doen en zeker op defqon!!!!
Echte gangsters hebben 3G, jwt!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef -Menn0- het volgende:
Wifi mag van mij ook wel! Vooral nu met whatsapp enzo..
Lekker nuttig zonder bereikquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Echte gangsters hebben 3G, jwt!
Deadmau5 tracklist
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Voor de liefhebbers die niet in het Deadmau5-topic zitten, ik heb een Deadmau5-tribute-mixje gemaakt, ik zal de link sowieso ff rondsturen
Tracklist:Deadmau5 is een koning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Tracklist:Leuke mix, spreekt me wel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is niet meer dan wat dance/trance achtig werk. Ik snap zijn heldenstatus dan ook niet
Maar goed gemixt is het wel, en ik waardeer deze muziek ook zeker wel
Cuz I'm Mr. Brightside
Omdat het hele chille progressive housewerk is...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Leuke mix, spreekt me wel aan.
Maar het is niet meer dan wat dance/trance achtig werk. Ik snap zijn heldenstatus dan ook niet
Maar goed gemixt is het wel, en ik waardeer deze muziek ook zeker wel
In 2002 zag je die muziek ook wel eens opduiken, maar was t lang niet zo populair.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Omdat het hele chille progressive housewerk is...![]()
Leuk om te weten, vind ik wel een compliment (als het een baggermix was had je m vast niet doorgestuurd denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef RiKe het volgende:
Krul, ik stuur je dode muis set ook rond naar vrienden.
Just so joe weet!
Lekker setje hoor (H)
Hier ben ik t wel mee eensquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Tatanka:
Vind hem leuk, evenals Africa en On a Cloud trouwens...
Hier ben ik het mee eens.quote:
Dv8 meezinger dus...quote:Max Enforcer
That track me, @DjZany and @MCDV8 still cant say anything about? It's finished. I'm so sure you will all love it ♥
correct.. wordt het een Bleeding part 2? slechts de tijd zal het ons leren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef RiKe het volgende:
Ach, dat zal vast over het Decibel anthem gaan.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef haakon het volgende:
Ik vind de Decibel line-up echt slecht vergeleken met vorig jaar..
En niet alleen vergeleken met vorig jaar.. Hij is gewoon echt dieptriest.
Ik vind hem erg lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef haakon het volgende:
Ik vind de Decibel line-up echt slecht vergeleken met vorig jaar..
En niet alleen vergeleken met vorig jaar.. Hij is gewoon echt dieptriest.
daar ben ik op zich ook wel benieuwd naar jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
en even voor de inhoud, wat zou je willen zien dan?
De Euphoria en Loudness zijn goed, de rest vind ik echt matig. Maar ik zeg dit eigenlijk in het verkeerde topic, omdat hardcorequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en even voor de inhoud, wat zou je willen zien dan?
Mart Smeets modus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
correct.. wordt het een Bleeding part 2? slechts de tijd zal het ons leren.
Mag ik dat zeggen? Jadat mag ik zeggen.
ik schrok al, al heb ik in de andere areas ongeveer net zoveel favorieten als andere jaren..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef haakon het volgende:
[..]
De Euphoria en Loudness zijn goed, de rest vind ik echt matig. Maar ik zeg dit eigenlijk in het verkeerde topic, omdat hardcore![]()
Op Emporium stond er ook 1 extra zendmast (zei de organisatie), maar het bereik was de hele dag KUT.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
11 uur er zijn is voor mij rond half 10 weg, als de vriendin dan ook al wegwil gaat dat goedkomenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef -Menn0- het volgende:
Wil rond 11 uur/half 12 bij Defqon zijn want denk dat het ziekelijk druk gaat worden met de auto
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:
ja, extra masten zijn geen overbodige luxe! maar gratis WiFi is natuurlijk helemaal ideaalquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lekker nuttig zonder bereikBerichtjes die uren later aankomen!
Dan mis je het einde!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
11 uur er zijn is voor mij rond half 10 weg, als de vriendin dan ook al wegwil gaat dat goedkomen
Toch maar gedaan, mijn stampmaatje vindt het te ver weg, maar als we gratis kunnen denk ik niet dat hij bezwaar heeftquote:The Magic Show
The festival season is on full course; on the 2nd of July WiSH Outdoor will be a fact once again. One of the acts that will be playing there are Frequencerz. They are looking forward to play on this event a lot! And that is why Frequencerz want to provide you with a chance to win 2×2 tickets for this massive party!
What do you have to do? Like Frequencerz on Facebook. Fill in the gap in the following sentence, and place it on the Facebook Wall of Frequencerz facebook page:
“The 2nd of July Frequencerz will be playing at the …… stage on WiSH Outdoor festival!”
So complete the sentence above, place it on http://www.facebook.com/Frequencerz and maybe you will win 2 free tickets for WiSH Outdoor!
In order to take part in this contest you have to like Frequencerz on facebook first.
Oh, dacht dat je eerder weg ging van Defqon om de drukte voor te zijn..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beter lezen, 11 uur er zijn, dus ik heb het over 11.00
dat zien we ter plekke welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef Booomer het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je eerder weg ging van Defqon om de drukte voor te zijn..
origineel is beterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef yosander het volgende:
Vind dit de dikste track van Fusion #100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal die download knop gelijk ff toevoegenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
This file has been downloaded 2 times
One hour download limit reached. Wait 19:35
Hoezo na 2 keer al. Gelukkig is er Soundcloud nog (al mist er deze keer een download knop).
veel plezier in Turkije, spreek je @ Defqon.1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef haakon het volgende:
Douchen, spullen pakk'n voor Turkije, dan week Turkije onveilig maken,volgende week zaterdag Defqon. Zondag hopelijk nog levend.
Have fun! We smsen nog wel even over waar we meeten!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef haakon het volgende:
Douchen, spullen pakk'n voor Turkije, dan week Turkije onveilig maken,volgende week zaterdag Defqon. Zondag hopelijk nog levend.
Veel plezier kerelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef haakon het volgende:
Have fun, see you volgende week saturdayquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef haakon het volgende:
Laat die Turken een poepie ruiken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef haakon het volgende:
Ben benieuwd! Jammer dat het in kutkwaliteit zal zijnquote:Meer dan 10 jaar geleden hebben de ontwikkelingen van hard dance geleid tot het ontstaan van hardstyle.
In deze periode heeft hardstyle zich ontwikkeld tot een divers genre. Pioniers, liefde en passie kwamen hier uit voort. Maar de kern van de muziek bleef altijd de muziek zelf.
In samenwerking met Dance-Tunes, pioniers in de hardstyle en een aantal van de meest toonaangevende DJs van dit moment, heeft The Magic Show onderzoek gedaan naar alle hardstyle tracks die van waarde zijn voor de scene.
Op donderdag ochtend 00:01 (GMT+1) zal The Magic Show beginnen met het uitzenden van een bijna 40 uur lange podcast, waarin de meest invloedrijke en grootste hits in het hardstyle genre elkaar op zullen volgen.
Wanneer je een liefhebber bent van het Hardstyle genre mag je dit natuurlijk niet missen!
Zorg dat je luistert donderdag 23 juni 2011 om precies 00:01 (GMT+1) op Q-dance radio en beleef The Magic Show top 500 aller tijden samen met ons. De podcast zal tot een einde komen vlak voor de officiële Defqon 1 uitzending (Vrijdag 15:00 GMT+1).
Wacht is M.I niet bezig geweest met een hele lange mix?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Jammer dat het in kutkwaliteit zal zijn
twitter:DJMindIllusion twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 12:01:21Many people noticed there aren't any WYFYB sets lately. Already busy for 2 weeks with a new one. It's already over 29 hours long. Info soon! reageer retweet
twitter:DJMindIllusion twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 19:40:56Donderdag 23 juni:00:00 uur The Magic Show Top 500 [39 uur durende show] reageer retweet
Nice, dan kan ie ons vast wel aan een 192kbps+ helpenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wacht is M.I niet bezig geweest met een hele lange mix?twitter:DJMindIllusion twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 12:01:21Many people noticed there aren't any WYFYB sets lately. Already busy for 2 weeks with a new one. It's already over 29 hours long. Info soon! reageer retweet
twitter:DJMindIllusion twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 19:40:56Donderdag 23 juni:00:00 uur The Magic Show Top 500 [39 uur durende show] reageer retweet
Ja klopt daar dacht ik ook aan toen ik het las. Het klinkt opzich wel interessant en ben heel benieuwd of dit een betere opsomming van 10 jaar hardstyle is als de hardstyle top 25 van de Feestfabriek van vorig jaar. Dat was namelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wacht is M.I niet bezig geweest met een hele lange mix?twitter:DJMindIllusion twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 12:01:21Many people noticed there aren't any WYFYB sets lately. Already busy for 2 weeks with a new one. It's already over 29 hours long. Info soon! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Niet eens live gemixt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
JE-ZUS CHRIS-TUS! Wát een aftermovie. Het is wel duidelijk van wie deze aftermvoie afkomstig is, en godnondeju wat doen ze dat goed! Alleen de beeldkwaliteit al (opgenomen met die camera's met zo`n enorme 360 graden lichtbalk om de lens van de camera heen), de sfeer is geweldig in beeld gebracht, keuze van de tracks is top.. Ja, daar kunnen B2S en Q-Dance echt wel een puntje aan zuigen met hun 360 graden aftermovie (Defqon vorig jaar, right?). Beter dat Q-Dance voor Defqon dezelfde mensen in hebben gehuurd als Intents, dan komt het echt wel goed met de aftermovie! <3quote:
Heb jij mazzel dat ik alle 500 tracks aan elkaar gemixed heb en dus alles in 320 hier heb staanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Jammer dat het in kutkwaliteit zal zijn
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja klopt daar dacht ik ook aan toen ik het las. Het klinkt opzich wel interessant en ben heel benieuwd of dit een betere opsomming van 10 jaar hardstyle is als de hardstyle top 25 van de Feestfabriek van vorig jaar. Dat was namelijkDat was een publieksstemming. Wij hebben alle digitale verkopen van dance-tunes gepakt. Alle vinylverkopen van freaky records aangevuld met top 25 lijsten van zo goed als alle toonaangevende artiesten. Wel betrouwbaar lijsie dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |