Intro knalt lekker door maar dan komt die anti climax wat eQual ook al aangaf, heb daar zo'n ontiegelijke hekel aan, het nummer is voor mij dan al vaak verkracht (paar uitzonderingen nagelaten).quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Er gebeurt zoveel in die intro alleen al, hoe kan je dat saai noemen?
De climax is rauw en zonder veel poespas, maar ik zou het niet saai noemen.
Eens, zoals de meeste nummers van Brennan Heart en Coone (album).quote:Saai= eindeloze melodieën en minutenlange breaks, in mijn ogen iig.
Dit was dus die verkrachting waar ik het over had in mijn verslagje over Intents. Werd toen gedraaid door B-Front... Echt..quote:
Er rijden pendelbussen naar alle grotere omliggende steden (arnhem,nijmegen,eindhoven etc. etc.) Check anders ff op de wish sitequote:Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef eQuaL het volgende:
Heb alleen geen idee hoe het zit met vervoer, vooral 's nachts
Zag het net ja, site deed het niet rond 14 uur, vandaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Er rijden pendelbussen naar alle grotere omliggende steden (arnhem,nijmegen,eindhoven etc. etc.) Check anders ff op de wish site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik gok ook op een beste chaos! maar eens ff kijken of de vriendin ook zo op tijd weg wil als ik van plan benquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben dan wel benieuwd hoe het vervoer en parkeergelegenheden zijn voor Defqon. Nu helemaal niemand met de trein gaat komen. Dus het zal wel extra druk worden met de auto's.....
Ik hou m'n hart vast..
Inderdaad ja.. Wordt een regelrechte (Donkeyrollers - ) Chaos (quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben dan wel benieuwd hoe het vervoer en parkeergelegenheden zijn voor Defqon. Nu helemaal niemand met de trein gaat komen. Dus het zal wel extra druk worden met de auto's.....
Ik hou m'n hart vast..
dan zit er maar 1 ding op; flink op tijd weggaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. Wordt een regelrechte (Donkeyrollers - ) Chaos ().
Vorig jaar stond om 11:30 de VIP-parkeerplaats al vol. Nu met een ander terrein, hoop ik voor de organisatie (en de bezoekers die met de auto komen) dat er genoeg parkeerplaatsen bij zijn gekomen. Anders gaat dat vooraf al spanningen opleveren ben ik bang
Of juist heeeel laatquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zit er maar 1 ding op; flink op tijd weggaanal zullen dat wel meer mensen denken
heeeel laat weg is ook heeeel veel (teveel) missenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Of juist heeeel laat
Ik denk overigens ook dat er veel mensen op die camping blijven. Neem aan dat die een aparte parkeerplaats hebben, dus die auto's staan al niet op hetzelfde terrein. De mensen die daarnaast naar de camping gaan, kom je -als het goed is- niet tegen op de weg van Defqon naar huis. Zorgt toch weer voor een iets andere uitstroom (of hoe noem je zoiets?)
Oh, ik dacht dat je bedoelde laat van Defqon weggaan, je bedoelde dus laat van huis vertrekken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heeeel laat weg is ook heeeel veel (teveel) missenen camping zal inderdaad flink wat schelen, maar volgende week zaterdag zal het uitwijzen
Of de camping pakken. Hoef me over vervoer gelukkig geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zit er maar 1 ding op; flink op tijd weggaanal zullen dat wel meer mensen denken
ik doelde op op tijd van huis weggaan richting Defqon.1 jah (en dat dus dat jij met je heeeel laat bedoelde om rond 13.00 pas de auto in te stappen)quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde laat van Defqon weggaan, je bedoelde dus laat van huis vertrekken?
Er zijn 45k kaarten verkocht, meestal 3/4 mensen per auto, veel op de camping, veel met georganiseerde bus, nooit dat er zoveel auto's komen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:29 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe laat je weg gaat maakt volgens mij niks uit. Punt is dat bijna iedereen met de auto komt en moet parkeren, 30 à 40K auto's. Iedereen moet via een tweebaans weg dat moet een dikke chaos worden.
Weer dat Fusion spookhuis muziek. Nee niet mijn ding ditquote:
Ik vind dit echt een van de slechtste Fusion-platen van de afgelopen tijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weer dat Fusion spookhuis muziek. Nee niet mijn ding dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |