DAT ging erop zegquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Titan (DQ'10.... *zet Penetrator weer 's op )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Gruwelijke tracklistquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Voor de liefhebbers die niet in het Deadmau5-topic zitten, ik heb een Deadmau5-tribute-mixje gemaakt, ik zal de link sowieso ff rondsturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Extra Service!
Omdat we dit jaar 5 jaar bestaan strooien we zoals je weet graag met cadeautjes. Wat we dit jaar extra hebben geregeld voor op het festival, is dat iedereen gratis (!) gebruik kan maken van Wi-Fi. Iedereen kan dus onbeperkt foto's uploaden van de nu al legendarische podia die we voor jullie neer gaan zetten, zonder ook maar één datalimiet te overschrijden! Daarnaast plaatsen we ook een extra grote zendmast voor mobiele telefonie op het terrein die ervoor gaat zorgen dat iedereen voldoende bereik heeft.
Een extra zendmast moeten ze op meer feestjes doen en zeker op defqon!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:17 schreef -Menn0- het volgende:
http://partyflock.nl/news/20109:WiSH_Outdoor_extra_s.html
[..]
Vet!
Wifi mag van mij ook wel! Vooral nu met whatsapp enzo..quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een extra zendmast moeten ze op meer feestjes doen en zeker op defqon!!!!
Echte gangsters hebben 3G, jwt!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef -Menn0- het volgende:
Wifi mag van mij ook wel! Vooral nu met whatsapp enzo..
Lekker nuttig zonder bereikquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Echte gangsters hebben 3G, jwt!
Deadmau5 tracklist
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Voor de liefhebbers die niet in het Deadmau5-topic zitten, ik heb een Deadmau5-tribute-mixje gemaakt, ik zal de link sowieso ff rondsturen
Tracklist:Deadmau5 is een koning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Tracklist:Leuke mix, spreekt me wel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is niet meer dan wat dance/trance achtig werk. Ik snap zijn heldenstatus dan ook niet
Maar goed gemixt is het wel, en ik waardeer deze muziek ook zeker wel
Cuz I'm Mr. Brightside
Omdat het hele chille progressive housewerk is...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Leuke mix, spreekt me wel aan.
Maar het is niet meer dan wat dance/trance achtig werk. Ik snap zijn heldenstatus dan ook niet
Maar goed gemixt is het wel, en ik waardeer deze muziek ook zeker wel
In 2002 zag je die muziek ook wel eens opduiken, maar was t lang niet zo populair.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Omdat het hele chille progressive housewerk is...![]()
Leuk om te weten, vind ik wel een compliment (als het een baggermix was had je m vast niet doorgestuurd denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef RiKe het volgende:
Krul, ik stuur je dode muis set ook rond naar vrienden.
Just so joe weet!
Lekker setje hoor (H)
Hier ben ik t wel mee eensquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Tatanka:
Vind hem leuk, evenals Africa en On a Cloud trouwens...
Hier ben ik het mee eens.quote:
Dv8 meezinger dus...quote:Max Enforcer
That track me, @DjZany and @MCDV8 still cant say anything about? It's finished. I'm so sure you will all love it ♥
correct.. wordt het een Bleeding part 2? slechts de tijd zal het ons leren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef RiKe het volgende:
Ach, dat zal vast over het Decibel anthem gaan.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef haakon het volgende:
Ik vind de Decibel line-up echt slecht vergeleken met vorig jaar..
En niet alleen vergeleken met vorig jaar.. Hij is gewoon echt dieptriest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |