Was maar een kwartiertje ofzo.quote:
Trein is goed te doen, voorgaande jaren geen problemen mee gehad. Moet je alleen zorgen dat je de laatste trein haalt.quote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef Beach het volgende:
Ik ga kijken of ik volgende week naar Beat the bridge kan, maar met ov zal wel superkut worden.
Ga door naar Revelationsquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef Beach het volgende:
Ik ga kijken of ik volgende week naar Beat the bridge kan, maar met ov zal wel superkut worden.
Dat moet wel goed komen denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Trein is goed te doen, voorgaande jaren geen problemen mee gehad. Moet je alleen zorgen dat je de laatste trein haalt.
Dang!quote:Op zondag 24 april 2011 19:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanavond alweer een Fusionavondje voor mij:
22:00 23:30 Slim Shore
23:30 01:00 Toneshifterz
01:00 02:30 The Pitcher
02:30 03:00 Donkey Rollers (live)
03:00 03:45 Titan
Owja, Brothers! Ben wel moe nu, dus ik sla overquote:Op zondag 24 april 2011 20:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
In Bunnik: http://partyflock.nl/party/199244:Riverdance_Weekender.html
Weerwoord 1: Was mijn dopjes vergeten, dus heb daar wat moeten halen. Wat een vercrackte, Roemeense meuk zeg! zat voor geen meter, en haalde misschien 5 Db eraf, en toch heb ik nu geen piepquote:Op zondag 24 april 2011 15:54 schreef Sc0tTy het volgende:
o o o o wat een geweld van Thera zegaan het einde van Ran-D en eerste half uur/3 kwartier was me koorts een beetje terug gekomen dus er zat totaal geen gang in bij mij maar uiteindelijk kon ik gewoon niet blijven stil staan
Beholder draaide heerlijk lekker hard en rauw.
Alpha Twins draaiden lekker maar wat al gezegt is, veel Ran-D plaaten
@ Niels Ik zag er waarschijnlijk een beetje sip uit omdat ik een belletje had gehad van me pa toen ik in de bus zat die me vertelde dat me oma met een hart aanval in het ziekenhuis lag
Ik vind het niet erg als mensen hun shirt uit trekken, maar wel als ze dat in het begin van de avond doen.
@ eQual , ik heb jou niet gemeet, stond je niet bij de rest van de fokkers ?
+ Punten
top sfeer
top locatie
Thera
- Punten
Robuust die niet naar voren mog van zn maten
tracks meerdere keren gehoord
Ahhh toen kreeg ik juist weer energie, net toen jullie weg warenquote:Op zondag 24 april 2011 22:11 schreef T_Killer het volgende:
Op het einde trok ik het echter qua energie niet meer echt. Halverwege Thera gegaan, ik trek die stijl van hem niet echt. Wel respect hoe die als een idioot los staat te gaan achter de draaitafels.
Alle fokkers die ik heb gezien/gesproken: T was gezellig. Vooral Scotty die een toren van die olievaten bij t eetgedeelte omsmeet![]()
M'n broer vond het ook vet om voor het eerst in n paar jaar weer eens naar een HS feest te gaan dus mijn missie is geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |