Zat net te stuiteren op Under Attack dus vandaar de TTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef mstx het volgende:
Dubbele TT [Hardstyle #118] Ha! We've got you under attack
Ik wilde wel gaan maar Nijmegen is beetje ver weg en ik kreeg niemand mee. Nu ga ik naar Reset, ook leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:01 schreef Levitas het volgende:
Wat ik eigenlijk nog wilde vragen in het vorige topic, omdat ik er de vorige keer geen reacties op kreeg volgens mi (kan betekenen dat niemand gaat, ook betekenen dat niemand de vraag had gelezen): Nog mensen naar Pussy Lounge? If so, ik ben te herkennen aan een felblauw Euphoria t-shirt =)
TT moet wel uniek zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:01 schreef -Menn0- het volgende:
Heet dit topic nu dan (Under) Attack Again?!
Kwam er te laat achter... Volgende keer dat het in Nijmegen is ga ik er wel heen. Laat maar even weten hoe het was.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:01 schreef Levitas het volgende:
Wat ik eigenlijk nog wilde vragen in het vorige topic, omdat ik er de vorige keer geen reacties op kreeg volgens mi (kan betekenen dat niemand gaat, ook betekenen dat niemand de vraag had gelezen): Nog mensen naar Pussy Lounge? If so, ik ben te herkennen aan een felblauw Euphoria t-shirt =)
Er zit verschil in dus is hij uniekquote:
Setje is vet iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kwam er te laat achter... Volgende keer dat het in Nijmegen is ga ik er wel heen. Laat maar even weten hoe het was.
Qlub Underground Radio #02 - Including Pavelow Live is trouwens een supervet setje!Zo vanaf 1:04:00 begint Pavelow ongeveer, maar daarvoor is ook wel chill.
Komt er op Digital Age ook electrospul uit? Of gaan ze het bij (experimentele) hardstyle houden?
ik denk dat zij juist openen, aangezien dit hun "house" alias is (meen ik me van vorig jaar defqon te herinneren)quote:[b]Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 (ik ga er iig vanuit dat Nightstalkers afsluit) Panic en the Viper!![]()
Ah oke.. Dacht dat het gewoon de naam van het duo was. Jammer, had die 2 wel af willen horen sluitenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik denk dat zij juist openen, aangezien dit hun "house" alias is (meen ik me van vorig jaar defqon te herinneren)
we zitten inmiddels in deel 201quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef Levitas het volgende:
En speciaal voor #200, een nieuwe ui!
Alphaverb <3 (Met grote doppen??)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Verdomme.. Da's waar ook. Naja, 201 dan!
ik wou al zegggenquote:
wat een nummer zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tip voor de TT:
edit: Mean Machine is ook tof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |