Dit is idd een losse set, ik had het idee dat het dezelfde kwaliteit was als de volledige.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
@equal...
Heb je gewoon de losse set gedownload? Dat zijn namelijk gewoon streamrips en s kut idd. Als je gewoon de officiele podcast download, dan moet de kwaliteit wel gewoon redelijk goed zijn hoor
Heb ik iets verkeerds gedaan danquote:Op donderdag 14 april 2011 14:47 schreef Koepert het volgende:
Wat is die layout van de OP Fucked up via mobiel zeg...
Kan weinig goed doen zo te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef eQuaL het volgende:
Is deze TT niet al een keer voorbij gekomen?
TT niet, het nummer vast welquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef eQuaL het volgende:
Is deze TT niet al een keer voorbij gekomen?
[..]
Dit is idd een losse set, ik had het idee dat het dezelfde kwaliteit was als de volledige.
Deze set is namelijk 56 mb, en de volledige 3 setjes zo'n 150 mb...
Ga zo eens kijken of die volledige set van beter kwaliteit is, thnx voor de tip![]()
Layout is prima, dat zijn telefoon brak is kan jij niets aan doen, maar die TT's kan je gewoon vinden in de lijstquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gedaan dan?
[..]
Kan weinig goed doen zo te zien
Achja lekker boeiend eigenlijk, goed nummerquote:
En toch vind ik er na een lange qbase en een leuke pitch er op weinig mis mee in de afsluitende set op de open airquote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef mstx het volgende:
BORN TO LIVE
BORN TO DIE
BORN TO BE, CRUCIFIED
OOOOOWWWEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
godverdomme ik krijg zin om te hakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef mstx het volgende:
BORN TO LIVE
BORN TO DIE
BORN TO BE, CRUCIFIED
OOOOOWWWEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nee man! Stil staan zonder shirt is het nieuwe losgaan!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:59 schreef de_huig het volgende:
[..]
godverdomme ik krijg zin om te hakken
die brakheid valt wel mee layout alleen uit verbandquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Layout is prima, dat zijn telefoon brak is kan jij niets aan doen, maar die TT's kan je gewoon vinden in de lijst
[..]
Achja lekker boeiend eigenlijk, goed nummer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow ick hakk oook altijd op plaaatjes van haedhunters, brennun hart en dj climax
jatog, zonder shirt, beejte opgepompt voor duh vrauwtjuhsz jwtt, goeie tan, zonnebrilletje, allesquote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee man! Stil staan zonder shirt is het nieuwe losgaan!
Morguh nieuwuh Traibol op muh rug settuh! Lekkah op tijd voor defkon!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
jatog, zonder shirt, beejte opgepompt voor duh vrauwtjuhsz jwtt, goeie tan, zonnebrilletje, alles
België is toch wel erg ver voor mij + bloemencorso + tentamens. Nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Sethje het volgende:
Gaan er nog mensen naar Daydream zaterdag?
Vraag jij je soms ook af wat er mis is met Hitler?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef robuust89 het volgende:
Wat is er mis met bleeding for the harder styles?
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vraag jij je soms ook af wat er mis is met Hitler?
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law
Krullie en ik zijn aanwezigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Sethje het volgende:
Gaan er nog mensen naar Daydream zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |