Dit is idd een losse set, ik had het idee dat het dezelfde kwaliteit was als de volledige.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
@equal...
Heb je gewoon de losse set gedownload? Dat zijn namelijk gewoon streamrips en s kut idd. Als je gewoon de officiele podcast download, dan moet de kwaliteit wel gewoon redelijk goed zijn hoor
Heb ik iets verkeerds gedaan danquote:Op donderdag 14 april 2011 14:47 schreef Koepert het volgende:
Wat is die layout van de OP Fucked up via mobiel zeg...
Kan weinig goed doen zo te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef eQuaL het volgende:
Is deze TT niet al een keer voorbij gekomen?
TT niet, het nummer vast welquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef eQuaL het volgende:
Is deze TT niet al een keer voorbij gekomen?
[..]
Dit is idd een losse set, ik had het idee dat het dezelfde kwaliteit was als de volledige.
Deze set is namelijk 56 mb, en de volledige 3 setjes zo'n 150 mb...
Ga zo eens kijken of die volledige set van beter kwaliteit is, thnx voor de tip![]()
Layout is prima, dat zijn telefoon brak is kan jij niets aan doen, maar die TT's kan je gewoon vinden in de lijstquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gedaan dan?
[..]
Kan weinig goed doen zo te zien
Achja lekker boeiend eigenlijk, goed nummerquote:
En toch vind ik er na een lange qbase en een leuke pitch er op weinig mis mee in de afsluitende set op de open airquote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef mstx het volgende:
BORN TO LIVE
BORN TO DIE
BORN TO BE, CRUCIFIED
OOOOOWWWEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
godverdomme ik krijg zin om te hakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef mstx het volgende:
BORN TO LIVE
BORN TO DIE
BORN TO BE, CRUCIFIED
OOOOOWWWEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nee man! Stil staan zonder shirt is het nieuwe losgaan!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:59 schreef de_huig het volgende:
[..]
godverdomme ik krijg zin om te hakken
die brakheid valt wel mee layout alleen uit verbandquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Layout is prima, dat zijn telefoon brak is kan jij niets aan doen, maar die TT's kan je gewoon vinden in de lijst
[..]
Achja lekker boeiend eigenlijk, goed nummer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow ick hakk oook altijd op plaaatjes van haedhunters, brennun hart en dj climax
jatog, zonder shirt, beejte opgepompt voor duh vrauwtjuhsz jwtt, goeie tan, zonnebrilletje, allesquote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee man! Stil staan zonder shirt is het nieuwe losgaan!
Morguh nieuwuh Traibol op muh rug settuh! Lekkah op tijd voor defkon!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
jatog, zonder shirt, beejte opgepompt voor duh vrauwtjuhsz jwtt, goeie tan, zonnebrilletje, alles
België is toch wel erg ver voor mij + bloemencorso + tentamens. Nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Sethje het volgende:
Gaan er nog mensen naar Daydream zaterdag?
Vraag jij je soms ook af wat er mis is met Hitler?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef robuust89 het volgende:
Wat is er mis met bleeding for the harder styles?
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vraag jij je soms ook af wat er mis is met Hitler?
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law
Krullie en ik zijn aanwezigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Sethje het volgende:
Gaan er nog mensen naar Daydream zaterdag?
Nice!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef ElDani het volgende:
Begin alweer zin te krijgen in de volgende party: Euphoria in mijn nieuwe hometown!
Oke meeten we daar wel! dit keer geen bierquote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Krullie en ik zijn aanwezigLekker stage-hoppen...ik denk dat dit 'm zo ongeveer gaat worden:
11.00-12.00 Atmozfears // BAD DREAM
12.00-13.00 Dweazle // BAD DREAM
13.00-13.30 Tobi Wan ft. Dr. Dub // THIS IS DUBSTEP
13.30-15.00 Fuzzi Logic // THIS IS DUBSTEP
15.00-15.45 Frequencerz // BAD DREAM
15.45-16.30 Francois // BONZAI
16.30-17.00 Max Walder vs. Manu Kenton // HALLUCINATE
17.00-18.00 AVIO Live // BAD DREAM
18.00-19.00 Alpha Twins // BAD DREAM
19.00-19.45 Tatanka // BAD DREAM
19.45-20.15 Mightyfools // ELECTRO RUSH
20.15-20.45 Donkey Rollers // BAD DREAM
20.45-21.15 Zany // BAD DREAM
21.15-22.15 Space Pirates // ELECTRO RUSH
22.15-23.30 Marcel Woods // MAIN DREAM
23.30-00.45 Ferry Corsten // MAIN DREAM
Ja hoor! Daar issie dan in goede kwaliteit:
Jullie ook naar GZ? Is niet zo heel veel animo voor in dit topic zo te zien...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Uhuh! Line-up is om te smullen en vorig jaar was echt heel vetquote:Op donderdag 14 april 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
Jullie ook naar GZ? Is niet zo heel veel animo voor in dit topic zo te zien...
Ik vind hem zelf ook erg fijn hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef robuust89 het volgende:
K moet nog ff kijken hoe dat uitkomt.. maar op zich... animo is er wel zeg maar..quote:Op donderdag 14 april 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jullie ook naar GZ? Is niet zo heel veel animo voor in dit topic zo te zien...
Ik vind hem ook niet zo erg. Hoef hem niet op een feest te horen maar dat komt omdat ie al zo vaak gedraaid is. In 2008 vond ik hem best oke en daar schaam ik me niet voorquote:
Theracords = open airquote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef 16meter het volgende:
Dat is wel jammer ja... maar toch is de line-up weer heel sterk. Wij gaan waarschijnlijk ook, vooral vanwege de Theracords stage (tent?).Krijgen we iig geen Bleeding for the harder styles-achtige zooi te horen.
Lekker plaatje hoor, props Theraquote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef T-Force het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
K moet nog ff kijken hoe dat uitkomt.. maar op zich... animo is er wel zeg maar..
Animo = kaart kopenquote:
Vanaf maandag inderdaad, kamer in Lombok. Kan er dus bijna heen lopen! Niet zo heel ver weg.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nice!
Je woont sinds kort in utrecht? Euphoria is voor mij een thuiswedstrijdje! Heenweg ca. 15 minuten fietsen, terug een stukkie langer denk ik
Ik vond hem 2008 best lekker eigenlijk..quote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef robuust89 het volgende:
Ik vond hem nooit lekker. En de vocals zijn altijd al lachwekkend geweest.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik vond hem 2008 best lekker eigenlijk..
Dat mag, niks mis met verschillende smaken!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vond hem nooit lekker. En de vocals zijn altijd al lachwekkend geweest.
Die plaat werd op een doordeweekse dag gereleased, die zaterdag ging ik naar een feest waar hij 5x op de avond werd gedraaid. Toen was ik hem meteen al zat.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Levitas het volgende:
Nobody said it was easy vond ik in het begin ook suuuper vet, maar toen werd hij echt continu te pas en te onpas gedraaid in welke kroeg of feest dan ook, en dat staat me een beetje tegen
Hmm.. Ik denk dat ik mezelf een liefhebber mag noemen, maar ik ik loop niet weg en schelden. Ik denk dat ik hem wel mee zou zingen (niet zo extreem blij zoals jij bedoelt, maar toch). Wat ben ik nu? Een dagjesliefhebber?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef T-Force het volgende:
Ik moet altijd lachen als Bleeding gedraaid wordt, dan heb je echt 2 soorten mensen:
- De dagjesmens (WHOOOOOHOOOOOOOHOOOOHOOOHOOOO, helemaal blij en keihard hakken)
- De liefhebber (boze smoel, weglopen, schelden)
En dan kan dat moment voor mij al niet meer stuk, dan lach ik me kapotEn helemaal als ik liefhebbers nog kan gaan irriteren door lekker mee te zingen
Ga je op dat moment ook niet ff pissen of drinken halen ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Ik denk dat ik mezelf een liefhebber mag noemen, maar ik ik loop niet weg en schelden. Ik denk dat ik hem wel mee zou zingen (niet zo extreem blij zoals jij bedoelt, maar toch). Wat ben ik nu? Een dagjesliefhebber?
Wat niet? Die tekst is wel het ergstquote:Wat is er mis met bleeding for the harder styles?![]()
Nu we het daar toch over hebben.. Zijn er hier nog mensen die 24 april in Hoogstraten te vinden zijn voor de album release party?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef ElDani het volgende:
Een leukigheidje voor de DJ's. De Cd van Coone zijn de full-versies. Dus geen samplers (misschien vinyl) of codes. Deze kun je rechtstreeks in je CD map gooien.
Prima zooiquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef ElDani het volgende:
Een leukigheidje voor de DJ's. De Cd van Coone zijn de full-versies. Dus geen samplers (misschien vinyl) of codes. Deze kun je rechtstreeks in je CD map gooien.
Zeikvocalsquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoor bleeding nu voor de eerste keer
Waarom haat voor dat nummer?
Gewoon doen, vorig jaar ook een prima feest!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef T-Force het volgende:
Hmmmzzzz...was eigenlijk niet van plan om naar Emporium te gaan, maar nu ik de Trance/Electro line-up zie ga ik misschien toch daar naartoe...
Ik ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Herken mezelf hierin, zeker ook omdat als ik met de 'standaard' groep ga er maar 1 andere echte liefhebber in zit.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm.. Ik denk dat ik mezelf een liefhebber mag noemen, maar ik ik loop niet weg en schelden. Ik denk dat ik hem wel mee zou zingen (niet zo extreem blij zoals jij bedoelt, maar toch). Wat ben ik nu? Een dagjesliefhebber?
Agree, tis wel erg happy enzo, maar om het zo uit te kotsen snap ik niet.quote:
Weet ik, vorig jaar absoluut 1 vd leukste feestjes (mede door de uber-gezellige-FOK!-meet)quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef InGebruik het volgende:
Gewoon doen, vorig jaar ook een prima feest!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:Born to live
Born to die
Born to be, crucified
Give our souls and take our pride
Bleeding for the, harder styles
Rising up, from the seed
Born to change, history
From the streets we unleash hell
Feel the power, decibel
[2x]
Born to live and die, be crucified
For what, we're, fighting for
Dark, inside my heart
I can't let go
I bleed, to, clean my soul
Je mist het sterkste stuk!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Weet ik, vorig jaar absoluut 1 vd leukste feestjes (mede door de uber-gezellige-FOK!-meet)
Niet dat andere platen sterke teksten hebben, maar je punt is duidelijkquote:
Beetje patsen met je meisje... tsss...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Weet ik, vorig jaar absoluut 1 vd leukste feestjes (mede door de uber-gezellige-FOK!-meet)
Blauw/Paars is KrullieWulliequote:
Ik pats ook met T-Killer & ReMcOrE die echt geweldig hard losgaanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Koepert het volgende:
Beetje patsen met je meisje... tsss...
T-Force is trotsquote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beetje patsen met je meisje... tsss...
Dat mag die ook, ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon n toffe chick is, maar zo is elke fokker die ik tot nu toe gemeet heb gewoon een fijn persoonquote:
Uhuhquote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Koepert het volgende:
Dat mag die ook, ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon n toffe chick is, maar zo is elke fokker die ik tot nu toe gemeet heb gewoon een fijn persoon
Heb ik ook gehoord idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat mag die ook, ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon n toffe chick is, maar zo is elke fokker die ik tot nu toe gemeet heb gewoon een fijn persoon
Doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef T-Force het volgende:
Balen dat ik niet naar Loudness ga...toch maar gaan dan?
Elke meet loop ik altijd mis op feestenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord idd.
En dat heb ik ook. Heb er ook al een aantal van hier en X topic ontmoet. Verschillende feestjes. Altijd lachen.
De meet op Feestfabriek was helaas nogal karig, Decibel was wel reuze gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef InGebruik het volgende:
Vorig jaar op Emporium, Feestfabriek en Decibel gezocht naar de meet maar nooit wat kunnen vinden.
Moet ook zeggen dat ik op Decibel de moed al snel had opgegeven omdat het op de afgesproken plek stervens druk was en ik geen gezichten van Fok!kers zou herkennen en dus mensen moest gaan vragen. Een aantal dus wel gevraagd maar die keken me nogal raar aan (waarschijnlijk drugs, 2/3 van Decibel had last van wat grote ogen).
De enige die ik hierop herken is Krulliewullie.quote:
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
De enige die ik hierop ken is Krulliewullie.
Overigens weet ik van maar 1 andere de naam nogT-Force, herken er wel een aantal van gezicht, maar vraag me de namen niet meer (ben altijd slecht geweest in namen..)
Haha, vind ik ook niet zo gek. Die foto van ons samen spreekt boekdelenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open![]()
ik herkende NLS04 niet op de "after" van hardbass omdat hij een bril op had
_!
Wat t-force zegt.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef RiKe het volgende:
Heren!
Vandaag is de dag, dat jullie de tracklist van de nieuwe Turn Up The Volume te zien.....euh....mag? (krijgen eigenlijk...ik wist niet meer hoe ik die rijm mooi af moest maken)
Digital Punk and Noisecontrollers - Blue Horizon
Max Enforcer & Waverider - Epic
Maxter - More And More
Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
Donkey Rollers - Fusion Of Sound
Hardstyle Maffia - Boom & Blast
Ado Montorsi - Give Me All Your Money (Zatox remix) (short)
Smashing Guys - Pump And Loud (short)
W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox mix)
Ironblood - Scientists Of The Sound (Zatox Mix) (short)
Marlos S. meets Digital Punk - Bringing The Funk
Dj Nightkiller - Skwert (A-Lusion remix)
2 Sidez - Fuck It
Alphaverb - Substream (DJ Thera remix)
Degos & Re-Done - Funky Shit
Main Concern - Pineapple
Anybody up for a PM?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef RiKe het volgende:
Heren!
Vandaag is de dag, dat jullie de tracklist van de nieuwe Turn Up The Volume te zien.....euh....mag? (krijgen eigenlijk...ik wist niet meer hoe ik die rijm mooi af moest maken)
Maxter - More And More
2 Sidez - Fuck It
Main Concern - Pineapple
Anybody up for a PM?
Danku dankuquote:
Ik wil alles waar een radioalarm in zit dus stuur maar!!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef RiKe het volgende:
Heren!
Maxter - More And More
2 Sidez - Fuck It
Main Concern - Pineapple
Anybody up for a PM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |