Moiquote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha tnx . Altijd leuk om te lezenWie gaan er hier trouwens allemaal naar loudness dan?
NLS04
T-Killer
Da_Ripper
16 meter
..?
ik ga ook mijn loudness debuut maken denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha tnx . Altijd leuk om te lezenWie gaan er hier trouwens allemaal naar loudness dan?
NLS04
T-Killer
Da_Ripper
16 meter
..?
Sorry, ik vind het anthem helemaal niets. Niet mijn ding, excuses.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
Goed te passe (doordeweeks gewoon of alles goed is, in 't weekend of je aan de drugs zit?)![]()
OH GOD, die Anthem![]()
![]()
Grrr...ik wil ooook...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef ElDani het volgende:
.
Vandaag de Oldschool remix van Geck-o van First Match gehoord. Wat een bazenremix is dat zeg!
quote:
quote:What does RAW hardstyle mean to you?
For me hardstyle has always been hard and filthy
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Luister naar Tuneboy @ The Magic Show van vandaag dan.
Op nummers waarom ik zoveel energie van krijg dat ik het ook even niet meer weet ga ik standaard met 2 vuisten in de lucht staan en springend fistpumpenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Koepert het volgende:
Ik herken het probleem wat Dj Thera tijdens zn shows heeft wel...
HOE GA IK GODDOMME NOG HARDER LOS, IK STA AL TE STAMPEN ALS N MALLE!
Komt hoogstwaarschijnlijk omdat er geen promo's in zitten. Zal wel bewust gedaan zijn. Lekker boeiend, de set klonk prima op de achtergrond wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zag de waarderingen en dacht "nee"
Gewoon Goed te passe! Drugs? Nee man..quote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
Goed te passe (doordeweeks gewoon of alles goed is, in 't weekend of je aan de drugs zit?)![]()
OH GOD, die Anthem![]()
![]()
Zag ik ook ja, heb ik nog steeds geen reet aanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:01 schreef Koepert het volgende:
Goed te passe weden
-- Ien een goeie buie weden
(Ok as algemiene groet: "Goed te passe?" "Jowal.")
van: http://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Dr%C3%A8entse_taolwiezer
Heb je gelijk in.. en ja, ik kan dat Drents dan wel weer lezen en begrijp t ook haha..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zag ik ook ja, heb ik nog steeds geen reet aan
<mierenneukert>
Je heb het over "een GTP-er", dus iemand die altijd in een goede bui is?
</mierenneukert>
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef ElDani het volgende:
De Oldschool remix van Geck-o van First Match gehoord. Wat een bazenremix is dat zeg!
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gezellige bende dus weer op Loudness!
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het anthem helemaal niets. Niet mijn ding, excuses.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Op nummers waarom ik zoveel energie van krijg dat ik het ook even niet meer weet ga ik standaard met 2 vuisten in de lucht staan en springend fistpumpenDat is echt maar bij een paar nummers op een avond. (...)
Edit: volgens mij zie ik er dan echt uit als een malloot, maarjaDat boeit niet
I shot the Blender!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanmorgen hoorde ik deze op de radio.
Ik had gelijk een andere track in mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke vocals heeft dat nummer! Alleen zo jammer dat er dan een Scope DJ melodie achteraan komt...![]()
Ik had liever een trancy melodie gehad, zoals ook te horen bij dat uplifting stukje
Ik eis een remix zodra hij uitkomt![]()
Lekker boeiend, ze kan waarschijnlijk beter zingen dan de meesten hier, dus tjaquote:Op donderdag 14 april 2011 12:19 schreef 16meter het volgende:
Mooi ook dat ze zo'n Oostblok wijf hebben ingehuurd voor de vocals. Fraai Engels.
Sowieso die rap-stem is echtquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef yosander het volgende:
Ik vind die vocals van de track 'The Challenge' voor geen ruk klinken.
Ach zo kan je over alles wel gaan huilenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef 16meter het volgende:
Klinkt voor geen meter, net zoals dat Inna enzo.
Inderdaad.. Wat een KUT vocalsquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef yosander het volgende:
Ik vind die vocals van de track 'The Challenge' voor geen ruk klinken.
Eerste nummer:
Ja en dat vind ik wel mooi juistquote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Het is toch wel bekend dat eigenlijk 99% van de saifam tracks afstammen van dingen uit andere genres en dan voornamelijk jaren 80 tracks?!?!
Ik ga dan altijd keihard hakken, ja ook op hardstylequote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Op nummers waarom ik zoveel energie van krijg dat ik het ook even niet meer weet ga ik standaard met 2 vuisten in de lucht staan en springend fistpumpenDat is echt maar bij een paar nummers op een avond. Van die nummers waar ik kippevel van krijg, terwijl ik ook helemaal warm van binnen wordt. Bijvoorbeeld Greatest Show on Earth op Hard Bass
Edit: volgens mij zie ik er dan echt uit als een malloot, maarjaDat boeit niet
Zelfde hier, bij nummers die gewoon echt te goed voor woorden zijn begint het hakken automatischquote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd keihard hakken, ja ook op hardstyle
Als het een lang nummer is krijg ik kramp in m'n kuit
Dat had ik trouwens met Shiverz op Qlimax 2009, toen D-Block & S-te-fan dat nummer plots draaide. Helemaal los! Nu nog steeds kippenvel![]()
Noises in your dreams!!
Zoveel.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Sowieso die rap-stem is echt![]()
![]()
Coone altijd met die maffe vocals
[..]
Ach zo kan je over alles wel gaan huilen![]()
Noem eens één hardstyle nummer waarin goed Engels wordt gesproken...
gefeliciteerd, je hebt me aan het huilen gekregen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zelfde hier, bij nummers die gewoon echt te goed voor woorden zijn begint het hakken automatisch
Soms merk ik echter wel dat hakken wat meer voor hardcore is dan hardstyle.
Ouder nummer, maar zeker goede bass vind ik
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:12 schreef de_huig het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je hebt me aan het huilen gekregen.
Isaac - impressedquote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef eQuaL het volgende:
Noem eens één hardstyle nummer waarin goed Engels wordt gesproken...
[..]
Ik zat er al op te wachtenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:12 schreef de_huig het volgende:
[..]
had binnen 5 min wel iets verwacht van iemand iddquote:
mooien nrs hebbe de headhunters jah,, from wittin en hard is de masage,, heb ze van youtube gehaalt met youtubedownloaderquote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
16meter, de koning van de dagjesmensen![]()
Jij gign toch ook nar defkon wan om te hakken op Haedhunterzzzz he? Ze hebben echt goeie liejdes die van Headhunters
[..]
Kennelijk ontgaat mij hier iets.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
had binnen 5 min wel iets verwacht van iemand idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |