Moiquote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha tnx . Altijd leuk om te lezenWie gaan er hier trouwens allemaal naar loudness dan?
NLS04
T-Killer
Da_Ripper
16 meter
..?
ik ga ook mijn loudness debuut maken denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha tnx . Altijd leuk om te lezenWie gaan er hier trouwens allemaal naar loudness dan?
NLS04
T-Killer
Da_Ripper
16 meter
..?
Sorry, ik vind het anthem helemaal niets. Niet mijn ding, excuses.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
Goed te passe (doordeweeks gewoon of alles goed is, in 't weekend of je aan de drugs zit?)![]()
OH GOD, die Anthem![]()
![]()
Grrr...ik wil ooook...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef ElDani het volgende:
.
Vandaag de Oldschool remix van Geck-o van First Match gehoord. Wat een bazenremix is dat zeg!
quote:
quote:What does RAW hardstyle mean to you?
For me hardstyle has always been hard and filthy
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Luister naar Tuneboy @ The Magic Show van vandaag dan.
Op nummers waarom ik zoveel energie van krijg dat ik het ook even niet meer weet ga ik standaard met 2 vuisten in de lucht staan en springend fistpumpenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Koepert het volgende:
Ik herken het probleem wat Dj Thera tijdens zn shows heeft wel...
HOE GA IK GODDOMME NOG HARDER LOS, IK STA AL TE STAMPEN ALS N MALLE!
Komt hoogstwaarschijnlijk omdat er geen promo's in zitten. Zal wel bewust gedaan zijn. Lekker boeiend, de set klonk prima op de achtergrond wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zag de waarderingen en dacht "nee"
Gewoon Goed te passe! Drugs? Nee man..quote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
Goed te passe (doordeweeks gewoon of alles goed is, in 't weekend of je aan de drugs zit?)![]()
OH GOD, die Anthem![]()
![]()
Zag ik ook ja, heb ik nog steeds geen reet aanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:01 schreef Koepert het volgende:
Goed te passe weden
-- Ien een goeie buie weden
(Ok as algemiene groet: "Goed te passe?" "Jowal.")
van: http://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Dr%C3%A8entse_taolwiezer
Heb je gelijk in.. en ja, ik kan dat Drents dan wel weer lezen en begrijp t ook haha..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zag ik ook ja, heb ik nog steeds geen reet aan
<mierenneukert>
Je heb het over "een GTP-er", dus iemand die altijd in een goede bui is?
</mierenneukert>
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef ElDani het volgende:
De Oldschool remix van Geck-o van First Match gehoord. Wat een bazenremix is dat zeg!
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gezellige bende dus weer op Loudness!
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het anthem helemaal niets. Niet mijn ding, excuses.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Op nummers waarom ik zoveel energie van krijg dat ik het ook even niet meer weet ga ik standaard met 2 vuisten in de lucht staan en springend fistpumpenDat is echt maar bij een paar nummers op een avond. (...)
Edit: volgens mij zie ik er dan echt uit als een malloot, maarjaDat boeit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |