quote:
Inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 22:48 schreef Koepert het volgende:
Hey ik volg dit automatisch.. das handig... haha..
TT is wel niiiice
Altijd verrot dat DM op vrijdag is, moet elke zaterdag werken dus moet altijd vrij nemen of als een zombie op het werk rond lopen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik moet ook om 7 uur m'n fiets op dus ik knal em in 1 keer door denk ik.. Wel kalm aan doen dit keer, maar die schade heb ik afgelopen weekend al ingehaald. (klopt die zin wel?)
Heb ze ook even door gestuurd naar wat vrienden van me!quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat Koepert zegt!
+Ook weer even hier spammen, hij is nog geen pagina mee gegaan..
[..]
Die top reply: "3 dudes in a room, bobbing heads,pumping fists..... awesome"quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef Koepert het volgende:
Nieuw collabje...
I likedie ouwe( bijna hardcore) synths, weinig vd kick gehoord alleen.
Whehehequote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar heeft die ene gast zichzelf nou echt kutski genoemd? WTF
Die ken ik al langer, ja bizarre naam.quote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die top reply: "3 dudes in a room, bobbing heads,pumping fists..... awesome"
Goed bezigquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat Koepert zegt!
+Ook weer even hier spammen, hij is nog geen pagina mee gegaan..
[..]
ik vind het echt een knuppelquote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die Endymion remix is niceeeeeeeeequote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef yosander het volgende:
Die Kutski () komt toch meer uit de harddance/trance scene?
Hij heeft wel een hardstyle knaller(tje) gehad, alweer een tijdje terug. Al vond ik de Endymion remix beter.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die Endymion remix is niceeeeeeeee
Origineel lijkt teveel op de remix, maar mist toch wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://partyflock.nl/interview/149:Kutski_married_to_music.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Leuk interview, al kende ik Kutski natuurlijk al wel langerquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:47 schreef Koepert het volgende:
Jongens... ga je alsjeblieft ff inlezen en luisteren over kutski..
http://partyflock.nl/interview/149:Kutski_married_to_music.html
zieke namen mattiequote:Op dinsdag 19 april 2011 08:32 schreef robuust89 het volgende:
Speaking of which, die dj namen van tegenwoordig...
The mindhackerz
Hardproviderz
Dj nighthunter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |