Dies heel fijn ja, vele busritjes geluisterdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mogen Soundcloud links wel?
In ieder geval, Fusion Yearmix 2009 by The Pitcher![]()
Wat kwamen er toen toch veel goede nummers op Fusion uit, in plaats van al die distortedzooi van nu soms...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Het is ook een goed interview. Goede vragen!In de "disclaimer" staat wel dat overnemen verboden is he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bohquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:01 schreef T-Force het volgende:
Waarom zijn zulke dikke basses niet meer?
* T-Force wil echt naar een 2004-2007 party![]()
x2!!quote:
ik kom bij je staan, The Machine in NL; dat moet ik zien/horen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
A-M-E-N!
Die ga ik zo niet missen op Defqon 1!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
In de "disclaimer" staat wel dat overnemen verboden is he..Toch vind ik het niet netjes, ze hebben de eerste alinea klakkeloos overgenomen. Beter hadden ze het je even laten weten...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt uberpromotie, en zo'n beetje tekst... Ik zou zeggen; boeiend?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet netjes, ze hebben de eerste alinea klakkeloos overgenomen. Beter hadden ze het je even laten weten...?
En zo dacht ik er ook over. Het feit dat dat ze de "Lees meer.." link rechtstraaks naar het originele interview hebben gedaan, vind ik heel netjes eigenlijk. Een label als Scantraxx ga ik absoluut geen boze mail sturen, als zij het op deze manier overnemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 06:31 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het is echt uberpromotie, en zo'n beetje tekst... Ik zou zeggen; boeiend?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag timetable DQ1en hopelijk gaat The Machine nog wat 'oudere' plaatjes draaien
Toevallig heb ik net dit getweet naar The Machinequote:@TheMachineLT I really hope to hear some old tunez like Rebellious or Butterfly at #DQ11
nice!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Toevallig heb ik net dit getweet naar The Machine
Maar ik vind Rebellious & Butterfly de vetste, dus vandaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
nice!maar je had Stardust, I Grown It Remix en Mist ook wel ff mogen noemen
* ReMcOrE kent Rebellious zo nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar ik vind Rebellious & Butterfly de vetste, dus vandaar
This account has been suspended.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
En zo dacht ik er ook over. Het feit dat dat ze de "Lees meer.." link rechtstraaks naar het originele interview hebben gedaan, vind ik heel netjes eigenlijk. Een label als Scantraxx ga ik absoluut geen boze mail sturen, als zij het op deze manier overnemen
En vandaag DQ TT. Hopelijk zorgt dat ervoor dat mijn pesthumeur (het is vroeg!) weg gaat
oei, niet gezien dat hij 'live' stondquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:25 schreef RiKe het volgende:
Er zijn teveel artiesten waar ik heen wil!
Live: Slim Shore (die Fusion megamix heeft me nieuwsgierig gemaakt)
Ja, enorme drukte gisteren heeft de hele bandbreedte opgeslurpt. Heel vervelend dat dit is gebeurd, maar had deze druke écht niet verwacht. Host is vanochtend, first thing in the morning, op de hoogte gesteld en ze hebben het meteen geregeld. Site draait ondertussen weer en wordt vanmiddag of vanavond nog naar een andere server verkast met een véél hogere bandbreedte. Dan gaat dit probleem niet meer voorkomenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
quote:001 5545 ReMcOrE
002 3153 Boy_Snakeye
003 3057 mstx
doe ik toch niet slechtquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Hardstyle
Gestart op 23-08-2005 om 15:19:13 door renz0r
Aantal topics: 214Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Hardstyle
001 5545 ReMcOrEWie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
004 201 ReMcOrEWie openenden de meeste topics van deze reeks?
03 16 ReMcOrE
dat waren er vele eQual, velequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]!
Hoeveel hiervan waren superquote-posts ReMcOrE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |