Wheheh , mjah het lijkt mij toch wel een Must-Have voor de sitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ik vond vorig jaar de hardstyle area zelf wat minder, maar heb me uitermate goed vermaakt in de early en de hardcore areaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef Hoolii het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met hardstyle op Emporium?
Ben van plan om te gaan en zag dat de kaarten bijna op zijn dus moet ff snel wat mensen overtuigen
In dit geval zullen de eersten, de laatsten zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef T-Force het volgende:
Oohja, en iemand moet de eerste zijn? ReMcOrE gefeliciteerd![]()
Ik kan dat hele Intents niet meer zien nadat ik (vrienden...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
Geen idee of ie al geplaatst was...
Maar wat een gruwelijke track![]()
D&S Falen voor de miljoenste keer in mijn ogen. Een aardige intro gevolgd door een veels te blije kutmelodie en dan komt die tuinkabouter ook nog eens voor de zoveelste keer langs met van die meeschreeuw vocals.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
Geen idee of ie al geplaatst was...
Maar wat een gruwelijke track![]()
Precies wat ik ook dacht..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
D&S Falen voor de miljoenste keer in mijn ogen. Een aardige intro gevolgd door een veels te blije kutmelodie en dan komt die tuinkabouter ook nog eens voor de zoveelste keer langs met van die meeschreeuw vocals.
Originaliteit is ver te zoeken bij die twee.
Nee, geef mijn portie maar aan fikkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |