Ghehequote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef RiKe het volgende:
Ik probeer regelmatig een leuke mix te maken die niet zo standaard is door de intro's in te korten, of door ze op een origineel moment in te mixen (een beetje het idee van climax naar climax mixen, energiek en spannend houden).
Zo ervaar ik het tenminste..
Komt alleen niet altijd goed uit de verf haha dat geef ik toe
Vocals! Zoals Crypsis dat ge-wel-dig doet!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
GheheMisschien is het dan leuker om al heel vroeg de leuke gekke geluidjes uit het intro van het volgende nummer heel ff te laten horen?
Hoezo niet? Wii-en is toch een leuk tijdverdrijf?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, ik hoef echt niet te spelen met whatever you are playing with!
de vraag is of RiKe ook echt doelde op Wii-enquote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wii-en is toch een leuk tijdverdrijf?
Als er toffe spellen voor zijn ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wii-en is toch een leuk tijdverdrijf?
Een Wii....schei toch uit!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de vraag is of RiKe ook echt doelde op Wii-en
en ben eigenlijk meer fan van PS3-en
MW 2quote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een Wii....schei toch uit!![]()
PS3![]()
Momenteel bezig op de 360 met Saints Row 2, omdat mensen voor een trein/auto gooien niet kan in GTA
Zo'n ding krijg ik ook!!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Stel ik wil ooit, in de toekomst, wanneer ik geld heb, een keer wat spul kopen om te mixen, is zo'n alles-in-1 setje dan een goede keuze als instapmodel of is dat speelgoed? Hoeft namelijk niet meteen 1000 euro te kosten![]()
Ik vind dat niks...over het algemeen...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe uitdaging, veel meer samplen, I like!
Ik ga er lekker mee spelen heren
Wat jij vind, moet je maar lekker bij de politie brengen voor de gevonden voorwerpenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik vind dat niks...over het algemeen...
quote:Time to get crazy... It's been a while, since you've tasted me
twitter:PartyReviewsNL twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 11:27:45Het eerste interview is een feit! Niemand minder dan @DjAdaro stond PartyReviews.nl te woord! Check `m hier: http://t.co/v7PFVF2 reageer retweet
ik vind die melodie cht GE-WEL-DIGquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef 16meter het volgende:
die ekte ouwe dutch master plaatjes
Al vind ik die iets minder, teveel Showtek sound.
Dat plaatje in dat filmpje, Nietherquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wil graag even een suggestie doen voor de volgende WYFYB;
[..]
(heb niet alle TL's bekeken, dus misschien heeft hij al eens in een mix gezeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |