Ja inderdaad! Wacht het rustig afquote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan welzoals gezegd; ik wacht woensdag af
earlyquote:
is ze zo lekker jah?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef -Menn0- het volgende:
En ach het is ook geen straf om een uur in een kleine ruimte te zitten met m'n nieuwe reisgenoot
Pics or GTFOquote:
ik verpakte het wat tactischerquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Pics or GTFO
Verder nieuws vanuit mijn kant =
what happened?quote:Verder nieuws vanuit mijn kant =
quote:
Sorry ik bedoelde dat ik geen noemenswaardig nieuws heb, vandaar dequote:
oh, dan... moiquote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde dat ik geen noemenswaardig nieuws heb, vandaar de. Wilde me alleen even melden.
En dat er geen doorgesnoven+bezopen malloten je tent bespringen, of je de hele nacht wakker houden met hun muziek.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:13 schreef InGebruik het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat ik me niet druk hoef te maken over het vervoer. Moet alleen vrijdag een tentje opzetten en zorgen dat de kater voor de dag erop beperkt blijft.
Dit!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou nooit maar dan ook NOOIT op een camping met het typische hardstyle-hardcorepubliek gaan zitten.
Lijkt me ook niet zo fijn nee. Maar slapen moet denk ik wel lukken na een hele dag stampen, op de tribune met kicks van 120 dB om je oren lukt het ookquote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dat er geen doorgesnoven+bezopen malloten je tent bespringen, of je de hele nacht wakker houden met hun muziek.
Ik zou nooit maar dan ook NOOIT op een camping met het typische hardstyle-hardcorepubliek gaan zitten.
QFT!!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
i'll survivequote:Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ben benieuwd hoe het voor jullie wordt, 1e keer camping, geen treinen dus veel files en dus al een aantal chagrijnige lui voor ze binnen zijn, kans op kutweer...
Ik hoor het zondag wel![]()
twitter:PartyReviewsNL twitterde op maandag 20-06-2011 om 15:45:35Momenteel bezig met een interessant artikel! Hou morgen PartyReviews.nl in de gaten! #hardstyle reageer retweet
Genadeloos?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:46 schreef Levitas het volgende:
Genadeloze reclame:twitter:PartyReviewsNL twitterde op maandag 20-06-2011 om 15:45:35Momenteel bezig met een interessant artikel! Hou morgen PartyReviews.nl in de gaten! #hardstyle reageer retweet
Ik ook niet, de kans dat je de nacht voor het feest fatsoenlijk slaapt is erg klein. Sta je de volgende dag met je gare harses op het terrein...quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dat er geen doorgesnoven+bezopen malloten je tent bespringen, of je de hele nacht wakker houden met hun muziek.
x2quote:Op maandag 20 juni 2011 16:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ook niet, de kans dat je de nacht voor het feest fatsoenlijk slaapt is erg klein. Sta je de volgende dag met je gare harses op het terrein...
Liever in m'n eigen bedje.![]()
TT is lekkah.. hoor 'm voor het eerst eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |