SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
O_W, baka... Als je op het knopje waar 'nieuw topic' op staat drukt wordt het nummer automatisch opgehoogd met één.Maar waarom is dit 147 dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dit was mijn bedoeling, er zit een diepere gedachte tussen, het was echt niet per ongelukquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Omdat O_W #146 zag staan en dacht dat hij dat in #147 moest veranderen, vermoed ik.
Fixed!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:18 schreef Ascendancy het volgende:
KutTT.
Nu lijkt het of jullie net als ik zijn
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef outcast_within het volgende:
Is this just fantasy?
edit: waar heb jij het over?
Het gaat nu juist net iets sneller weer. Maar, ja dat klopt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef robin007bond het volgende:
Ligt het aan mij of gaan de delen langzamer dan vroeger?
Hmm.. interessante ontwikkelingquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat nu juist net iets sneller weer. Maar, ja dat klopt.
Het is nog maar redelijk nieuw allemaal, dus dan mag het.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Frag_adder het volgende:
hmmm ik realiseer me dat ik maar wienig weet van reeksen
Ik voel me oudquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is nog maar redelijk nieuw allemaal, dus dan mag het.
Bedankt, ik was net de tandarts vergeten.quote:
voor kids zeker?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet nog dat er hier mensen waren die zich op de nieuwe Gundam serie verheugden. Verheugt iemand zich op Gundam AGE?
Okee.quote:
King of Randomness can't make sense of someone else's random postings?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Okee.
Stop's trying to make sense of it all.
Beelzebub volg ik. Voornamelijk om de capriolen van oga X queen X babysitter te zien.
Leuke mix van fun en games en shit just got real.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef .Cake. het volgende:
Mijn;Gate blijft goed! Het wordt ook steeds serieuzer, had bij deze laatste aflevering het idee dat de dingen een serieuzere kant op gaan.
Ik woon in Amsterdam!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik zoek een kamer in Arnhem!
En een goede anime met 12-24 afleveringen met humor
Nichijou is humor en van dit seizoen. Heel tofquote:
Precies. Wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:10 schreef outcast_within het volgende:
Nichijou zit totaal geen verhaallijn in. Niet echt nodig om te wachten.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef Qunix het volgende:
Oh en Naruto......Zelf een flashback van een filler
Met het eerste kan ik je niet helpen, met het tweede wel; 'Steins; Gate'.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik zoek een kamer in Arnhem!
En een goede anime met 12-24 afleveringen met humor
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef .Cake. het volgende:
Mijn;Gate blijft goed! Het wordt ook steeds serieuzer, had bij deze laatste aflevering het idee dat de dingen een serieuzere kant op gaan.
SPOILER: kleine spoilers over de meest recente .Cake.s; Gate afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Christina~ is zo... Aawh![]()
Knuffelbaar ding dat is ze.SPOILER: kleine spoilers over de meest recente .Cake.s; Gate afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baito-senshi is best wel smexy.![]()
En het is vervelend dat deze serie zo goed is want dan kan ik weer niet wachten met downloaden en dan neem ik de eerste subs die er zijn; die van Horriblesubs... Laten we zeggen dat ze hun naam eer aan doen.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 zeurde Repelsteeltju over het volgende:
SPOILER: kleine spoilers over de meest recente .Cake.s; Gate afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lolwutkthxwtfbbqOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest vooral lachen om dat stukje van "All your base are" - "belong to us!"quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Christina~ is zo... Aawh![]()
Knuffelbaar ding dat is ze.
True dat. Heb precies hetzelfde. Ze flikken het ook met Ao no Exorcist ("ExWire" waar het "Esquire" moet zijn en "Noihaus" waar het "Neuhaus" moet zijn. Hoewel ik ze er wel van verdenk dat ze af en toe trollen.).quote:Vervolgens mekkerde Repulsteeltju op donderdag 16 juni 2011 23:54 verder op de hierna beschreven wijze:
En het is vervelend dat deze serie zo goed is want dan kan ik weer niet wachten met downloaden en dan neem ik de eerste subs die er zijn; die van Horriblesubs... Laten we zeggen dat ze hun naam eer aan doen.
Heb al wel eerder gezegd dat ik Horriblesubs liever niet heb. Maar ze zijn wel snel en ze geven van alles ook een 480p versie, dus kies ik er toch meestal wel voor laatste tijd.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Dat zou héél triest zijn. Ik bedoel mensen betalen crunchyroll (het bedrijf dat de subs verzorgt die HS ript) om 'legaal' animé te kunnen kijken en de flikken ze opzettelijk zoiets?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:49 schreef .Cake. het volgende:
Hoewel ik ze er wel van verdenk dat ze af en toe trollen.).
Wat doen ze in de animator? Ghibli films uitzenden oid?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:59 schreef .Cake. het volgende:
Wááát?!
Is er geen Animator meer in de Melkweg?
Zeg me dat het een tijdelijke zomerstop is ofzo!
Wat een simpele titel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef .Cake. het volgende:
Ow en net (ah-ah) B Gata H Kei~~~~ afgekeken. Leuke serie!![]()
Meestal ben ik niet zo van de romantische komedies, maar deze heb ik met plezier gekeken!
tijd terug gezien, was idd leukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef .Cake. het volgende:
Ow en net (ah-ah) B Gata H Kei~~~~ afgekeken. Leuke serie!![]()
Meestal ben ik niet zo van de romantische komedies, maar deze heb ik met plezier gekeken!
Nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef Ascendancy het volgende:
Owja, ik ben trouwens jarig.
Cake bij .Cake.
gratz...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef Ascendancy het volgende:
Cake bij .Cake.
gefeliciteerd! Ik heb het gister al gevierd, maar was vergeten te komen drunk SCenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef Ascendancy het volgende:
Cake bij .Cake.
Dude, gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef Ascendancy het volgende:
Cake bij .Cake.
Dat was juist het leuke, dat ze de rollen omgekeerd hadden (hij verlegen, zij alleen maar op sex uit), maar dat als puntje bij paaltje kwam ze ook geen idee hadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oversekst wijf... Ik dropte haar al na een paar afleveringen.
Waar?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oversekst wijf... Ik dropte haar al na een paar afleveringen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een simpele titel.
*adds to list
Achter mijn netbook (moge hij in vrede rusten) die op dat moment op mijn bureau stond.quote:
In welke seriequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Achter mijn netbook (moge hij in vrede rusten) die op dat moment op mijn bureau stond.
quotequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:09 schreef outcast_within het volgende:
Volgende keer zal ik minder subtiel zijn [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kijk vooral uit naar R-15 en Yuru yuri. Guess I am a sucker for Harem animequote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef Yi-Long het volgende:
Hier ook een preview voor de nieuwe shows deze zomer.
http://sekijitsu.com/2011/06/12/summer-2011-anime-preview/
alles is beter met bierquote:Op maandag 20 juni 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die combi heb ik nog nooit geprobeerd.
dont worry, your not alone...quote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar R-15 en Yuru yuri. Guess I am a sucker for Harem anime
Zelfs met bier is dat knap!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:26 schreef borisz het volgende:
Slechts 50 One Piece eps in een week gekeken.
Je hebt tientallen stijlen dubstep, dat rare geloop/scratch geluid is een bepaalde stijl, dus je kan het het beste vragen in het dubstep topic in MUZ.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef .Cake. het volgende:
Dat is idd drum & bass.
Dit is dubstep: (vanaf ± 0:28 is karakteristiek voor dubstep)
You said it bro!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef outcast_within het volgende:
Raar speeksel vormt in mijn mond, alsof ik bijna ziek word. damn.
SPOILER: Ano Hana XOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantal goeie scenes in de laatste aflevering!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Die heb ik gekeken ja. Het is een klein beetje zoals "Higurashi No Naku Koro Ni".quote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Frag_adder het volgende:
Iemand bekend met "Umineko no Naku Koro ni" ? En zo ja, is het wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vervelende is dat het 2e seizoen nog niet uit is -mocht die ooit komen-, dus je krijgt geen/amper antwoorden.
Nee...quote:
Moet zeggen dat ik DWL langzaam op gang vond komen maar het nu best spannend vindquote:Op maandag 20 juni 2011 23:16 schreef lelouch het volgende:
Ik drop GOSICK, ben bij aflevering 16 maar het kan me niet meer interesseren.
Verder met Steins;Gate en Deadman Wonderland uitproberen ipv GOSICK.
GOSICK is voor mij de grootste teleurstelling van dit én vorig seizoen geweest. Had gedacht één groot verhaallijn te zien te krijgen, maar hoewel die er ergens wel is krijgen we die amper te zien en wat we zien is teleurstellend bij tijden.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:16 schreef lelouch het volgende:
Films hebben mij nog nooit kunnen boeien. De enige goede anime film vond ik nog Bio Hunter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef mschol het volgende:
animatie films gezocht
![]()
heb al best een boel gezien, maar sta open voor suggestie's
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Films hebben mij nog nooit kunnen boeien. De enige goede anime film vond ik nog Bio Hunter.
Voor de rest filsm als Akira, Princess Mononoke, alleen geschikt voor de hardcore animefans denk ik. Aangezien het verhaal ergens in het midden begint, zonder uitleg, en in een fantasiewereld die je maar als realiteit moet aannemen, ik keek 10 minuten en was vanoke... keek de films wel uit maar vond er niets aan.
Ik ben meer voor series
hmm nog nooit van die titels gehoordquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tekkon Kinkreet en Tokyo Godfathers al gezien?
Ik was gestopt bij #15 en #16 tot #22 heb ik gedownload, maar geen kans gegeven. Ik denk om ze te verwijderen en de serie ook te droppen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:16 schreef lelouch het volgende:
Daarom lees ik geen manga, dan heb je daar ook geen last vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
DW de anime is zoals veel adaptaties inferieur aan de manga. In het begin althans.
Tokyo Godfathers maakt deel uit van Satoshi Kon's oeuvre en is dus heel mooi. Net als al het andere werk van Kon dat ik gezien heb iig. Satoshi Kon ftw!
*steekt hand opquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kiss x sis/yosuga no sora
iemand hier die deze series heeft gezien?
ik vond yosuga een goeie serie, maar de laatste paar eps met zijn zus hebben me echt geraakt.. Maar kiss x sis lijkt op een flauwe comedy na ep 1, is it worth it?quote:
Daarna werd het beter >:Dquote:Op maandag 20 juni 2011 23:16 schreef lelouch het volgende:
Ik zit op 14 en trek het goed hoor. Zou vet zijn als het juist een doorlopend verhaal is ipv. verschillende misteriesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Daarna werd het beter >:D
Er is nu 1 centraal verhaallijn over Victorica's verleden en haar moeder.
Ik ben bij 20 maar kan me niet meer herinneren wanneer het 1 verhaal werd (begon met het stuk waar 'onze held' in de trein stapt om Victorica te zoeken).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit op 14 en trek het goed hoor. Zou vet zijn als het juist een doorlopend verhaal is ipv. verschillende misteries
ik vond ´onze held´ niet zon boeiende character, maar victoria en dr (half)broer zijn geniaal !!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben bij 20 maar kan me niet meer herinneren wanneer het 1 verhaal werd (begon met het stuk waar 'onze held' in de trein stapt om Victorica te zoeken).
Dat is aflevering 16! Die heb ik halverwege uitgezet omdat het me niet meer kon boeien of ze gered werd of niet. Naar mijn idee kan onze held beter opzoek gaan naar een nieuw vriendinnetje die wel haar gevoelens durft te uiten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben bij 20 maar kan me niet meer herinneren wanneer het 1 verhaal werd (begon met het stuk waar 'onze held' in de trein stapt om Victorica te zoeken).
De Kiss x Sis animé-serie kan je inderdaad beschrijven een flauwe komedie. De Kiss x Sis OVA's daarentegen hebben ten minste elke aflevering wel een moment dat je alleen kan beschrijven als pure sex (niet in de letterlijke zin van het woord). Ecchi op zijn best, vind ik!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vond yosuga een goeie serie, maar de laatste paar eps met zijn zus hebben me echt geraakt.. Maar kiss x sis lijkt op een flauwe comedy na ep 1, is it worth it?
Net de eerste 3 van de serie gekeken, tis echt enorm slechtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De Kiss x Sis animé-serie kan je inderdaad beschrijven een flauwe komedie. De Kiss x Sis OVA's daarentegen hebben ten minste elke aflevering wel een moment dat je alleen kan beschrijven als pure sex (niet in de letterlijke zin van het woord). Ecchi op zijn best, vind ik!
Sora's arc in Yotsuga no Sora.
Nodeloos gebleep? Ben ik tot nu toe niet tegengekomen, weet niet wat jij dan kijktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Graag gedaan en foei(!) omdat je indirect suggereert dat je geen last hebt van oppressieve censuurschaduwen en nodeloos gebleep.
Heb alleen kiss x sis gezien. Was op zich wel leuk, maar die hoofdpersoon is echt heel erg dom. En al dat speeksel en de plasgrapjes trok ik op gegeven moment ook wat minder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kiss x sis/yosuga no sora
iemand hier die deze series heeft gezien?
Het is bijna alleen sex onzin elke episode, hoewel ik me kan herinneren dat er ook wel één of twee goeie tussen zaten. Maar in dit geval zou ik je het bovengenoemde B Gata H Kei aanraden, veel beter uitgewerkt qua ontwikkeling en plot.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net de eerste 3 van de serie gekeken, tis echt enorm slechtNot sure if drop. Gebeurt er nog iets of is het gewoon bijna sex onzin elke episode? Er is zo goed als geen character development tot nu toe
In de versie die ik zag van Deadman Wonderland hoor je in plaats van de bedoelde vulgaire frasen een lelijke monotone peeeeeeeeeeeeeeeeeep. Toen die censuurschaduw op Crow's oog viel (als je 't al gezien hebt weet je waar ik het over heb) werd het me te veel, ook al had ik me er erg op verheugd om Yandere-chan in actie te zien. Ik wacht wel op de DVD's...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nodeloos gebleep? Ben ik tot nu toe niet tegengekomen, weet niet wat jij dan kijktCensuurschaduwen zijn wel irritant bij tijden, maar als series op dvd uitkomen dan zijn die meestal verwijderd (zoals laatst toen ik B Gata H Kei keek, ik zag alles, maar zag later op Random Curiosity censuurbalkjes ten tijde van de tv uitzending.). Dus er valt omheen te werken als je geduld hebt
[..]
Ik weet niet of die 'plasgrapjes' grappig of opwindend moesten zijn, maar ik kreeg er kotsneigingen van. Neen, ik hou het gewoon bij de OVA's en de zusjes.quote:Heb alleen kiss x sis gezien. Was op zich wel leuk, maar die hoofdpersoon is echt heel erg dom. En al dat speeksel en de plasgrapjes trok ik op gegeven moment ook wat minder.
Wat slecht filmpje... En ik ben het niet eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er komt dus een live action serie van Noir
Vond het zelf niet zo spannend... een veel betere serie in het genre is phantom ~ requiem for the phantomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat slecht filmpje... En ik ben het niet eens.
Noir is een leuke serie met veel actie.
Toriko is tof en je hebt het zelfde gevoel als bij One Piece: "dit gaat oneindig lang door".quote:
Had de pilot gezien en werd daar niet al te enthousiast van. Leek me een gevalletje Fairy Tail te worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Toriko is tof en je hebt het zelfde gevoel als bij One Piece: "dit gaat oneindig lang door".
Echt veel dingen zijn ook gekopieerd.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:49 schreef Qunix het volgende:
En iemand die 'The World God Only Knows 2' volgt?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:10 schreef kristyle het volgende:
[..]
Die heb ik gekeken ja. Het is een klein beetje zoals "Higurashi No Naku Koro Ni".hmm hebben ook dezelfde soort naam, is de een een vervolg op de ander?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vervelende is dat het 2e seizoen nog niet uit is -mocht die ooit komen-, dus je krijgt geen/amper antwoorden.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Run of the millquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
En?
Ik heb 4 gezien en 5 tot 11 heb ik gedownload...
Dat laatste wilde ik wel lezen. Ik zal wel in het weekend de tijd nemen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Run of the mill
Als je S1 hebt gezien kun je zo voorspellen wat S2 is. Alhoewel ik S2 wel beter vind dan S1.
*kuch*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef Qunix het volgende:
Ano Hana is een goeie anime
Volgende week de laatste episode.
is daar als een seizoen 2 van dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:49 schreef Qunix het volgende:
En iemand die 'The World God Only Knows 2' volgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 04:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Voor wat betreft de nieuwe steins;gate epAch met tijdreizen hebben ze altijd wel een manier om het tot een goed einde te brengen. Maar hoeveel eps hebben ze nog? Volgens mij begint het verhaal pas net te lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben nog 12 epsquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ach met tijdreizen hebben ze altijd wel een manier om het tot een goed einde te brengen. Maar hoeveel eps hebben ze nog? Volgens mij begint het verhaal pas net te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 22-06-2011 13:42:57 ]
School Days is net ff anders omdat het gehele spel geanimeerd isquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
spelen jullie nou ook de VN van animé? ik heb die van school days binnengehaald maar dat was een heel gedoe om die lopend te krijgen en nog werkt het niet zo goed
tis toch gewoon verhaaltje met plaatjes, en keuzes die je kan maken.
ja ik vond het al bizar groot, maar is het zoals hierboven een enterdrukspelleke... dan heb ik geen zin mijn tijd er in te steken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
School Days is net ff anders omdat het gehele spel geanimeerd is
vandaar dat de ISO 8 GB is ofzo
nja dan kan ik net zo goed de anime herkijken.. al heb ik die al 3x gezienquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nee tis geen enterdruk spelletje
je kijkt inweze de anime (soortvan) maar af en toe moet je een keuze maken. maar verloop gaat automatich
spel verloopt zo
maar dan zonder subs nog
Neen, hebben niets met elkaar te maken. Het blijft bij een paar cameos.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hmm hebben ook dezelfde soort naam, is de een een vervolg op de ander?
dus hebben ze wel iets met elkaar te makenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef kristyle het volgende:
[..]
Neen, hebben niets met elkaar te maken. Het blijft bij een paar cameos.
Nuja, in Durarara komen ook 2 Baccano personages voor, hebben toch ook niets met elkaar te maken? Voor zover ik weet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dus hebben ze wel iets met elkaar te makenmaar je kan ze afzonderlijk kijken
steins;gate speelt zich een jaar na chaos;head af...quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:56 schreef Qunix het volgende:
WOOOOOOOW
Wat een cliffhanger @ Steins;Gate![]()
![]()
laat ik het zo uitleggen. Steins;gate speelt zich af in hetzelfde universe als chaos;head maar alleen in een ander gedeelte van Tokyo Namelijk AKihabara 秋葉原 in plaats van Shibuya. 渋谷。 De Characters van S;G zijn niet gerelateerd aan C;H. Het speelt zich alleen af in dezelfde stad lolquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
steins;gate speelt zich een jaar na chaos;head af...Is het een vervolg of iets vergelijkbaars. chaos;head was f'd up en de hoofdcharacter was de ergste character ooit in anime
Ah Claymore was een coole serie idd! Was het helemaal vergeten totdat ik een pic ervan zag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Claymore is supervet, chicks met zwaarden ftw!
Het had geen einde, voelde als het midden van de serie ofzo, ik dacht dat er ondertussen wel een vervolg zou komen
om nog eens hierop terug te komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ach met tijdreizen hebben ze altijd wel een manier om het tot een goed einde te brengen. Maar hoeveel eps hebben ze nog? Volgens mij begint het verhaal pas net te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff me spel opgestart en gecapturedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: laatste Steins; Gate afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kabuto, had je dat plaatje niet gewoon als een link kunnen posten? Nu zie je dat ding boven aan de pagina.
* Repelsteeltju is not amused.gewoon dat gedrocht van een gallery uitzettenSPOILER: laatste Steins; Gate afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Whiny bangige hoofdpersoon met een dominante chick die alleen voor hem leeftquote:
Datquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon dat gedrocht van een gallery uitzetten
ach, beetje verstand op 0, dan issie prima te doen..quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee. Whiny bangige hoofdpersoon met een dominante chick die alleen voor hem leeft
Hoger ga ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, beetje verstand op -10, dan issie prima te doen..
mja ben meer van de standaard druk enter Visual Novelsquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:08 schreef outcast_within het volgende:
Over games gesproken, als eens paar mensen hier sengoku rance gaan spelen (echi rpg,rts). En reacties geven.
Vier woorden: de VN is beter. DEEN heeft de serie en de UWB film verkracht`, maar dat maakt het bronmateriaal niet minder.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee. Whiny bangige hoofdpersoon met een dominante chick die alleen voor hem leeft
Nee, je ziet het vanuit de hoofdpersoon en die persoon praat niet. Verder is er veel minder beweging, actie en is het ongelofelijk saai.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef .Cake. het volgende:
hoe werken die VN, is het een soort animeaflevering waarbij je af en toe keuzes moet maken of wat?
De meeste Visual Novels hebben wat weg van een chimaera samengesteld uit een boek, een audioboek, een Powerpoint presentatie met leuke plaatjes en een datingsim (dat laatste is optioneel). Uhhm, het is beter dan het klinkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef .Cake. het volgende:
hoe werken die VN, is het een soort animeaflevering waarbij je af en toe keuzes moet maken of wat?
Hmm, klinkt mij als teveel werk voor iets dat amper beweegt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
De meeste Visual Novels hebben wat weg van een chimaera samengesteld uit een boek, een audioboek, een Powerpoint presentatie met leuke plaatjes en een datingsim (dat laatste is optioneel). Uhhm, het is beter dan het klinkt.
I'm doing my part!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:07 schreef Ascendancy het volgende:
Wtf, dit topic is er al 10 dagen
Morgennascht eens even fixen
Dat is het niet. Het is veel kutter. Je kan beter bij de anime's blijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is beter dan het klinkt. Ik zweer het.
Yeah, gewoon een goede aanbiedingquote:
Ik doelde meer dat je overkwam als een man met een busje als snoepwinkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, gewoon een goede aanbieding
Ik heb ook Tekkonkinkreet (BR) en nog wat andere meuk erbij besteld, zodat ik boven de 25 pond kwam voor de gratis verzendkosten.
heb jij enig idee welke talen er op de BD staan? (audio en subs?)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, gewoon een goede aanbieding
Ik heb ook Tekkonkinkreet (BR) en nog wat andere meuk erbij besteld, zodat ik boven de 25 pond kwam voor de gratis verzendkosten.
Ik neem aan japans met engelse subs. Verder weet ik het niet en boeit het me ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
heb jij enig idee welke talen er op de BD staan? (audio en subs?)
Ja, dat was de bedoelingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik doelde meer dat je overkwam als een man met een busje als snoepwinkel.
Count me inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:21 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, nu het voor de meesten van ons (bijna) vakantie is: is er weer animo voor een meet?
Gelukkig is 10 juni al 17 dagen geledenquote:Op maandag 27 juni 2011 02:20 schreef Bakakame het volgende:
Overigens,.meet wise: ik.kan.pas na 10th juni en doordeweeks is voor mij denk ik geen goed idee, ik heb een summer job maar weet.mn rooster nog niet
Ga weg!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef lelouch het volgende:
[..]
Gelukkig is 10 juni al 17 dagen geleden![]()
Wat heb je voor baantje?
Ik ken er genoeg, maar een serie kwa stijl en mysterie zoals monster heb ik nog niet echt gevonden. Misschien dat je Death Note tof vind (kan eigenlijk niet anders), is ook mysterie/suspense en nadenken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:50 schreef Jirdo het volgende:
Ik weet dat het haast onmogelijk is, maar kent iemand een anime die in de richting van de genialiteit van Monster zit?
Death Note ken ik natuurlijk wel ja, die was ook geweldig. Toch vind ik Monster beter, al zitten er grote verschillen tussen beide.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg, maar een serie kwa stijl en mysterie zoals monster heb ik nog niet echt gevonden. Misschien dat je Death Note tof vind (kan eigenlijk niet anders), is ook mysterie/suspense en nadenken.
Monster is wel one of a kind, maar ik vind het lang niet het beste
naar wat voor serie ben je op zoek?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Death Note ken ik natuurlijk wel ja, die was ook geweldig. Toch vind ik Monster beter, al zitten er grote verschillen tussen beide.
Hanasaku Iroha vind ik goed, ondanks ik na de eerste episode al gedropt had (en dag later opgepaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn nou de hoogstandjes van dit seizoen ?
Zou kunnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe One Piece in dat ze nog 10 jaar zo doorgaan?
En hij is nog lang niet klaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nooit aan one piece begonnen... ik wil alles awt ik begin ook afmaken en die 500+ eps schrikken me af
gelukkig niet , one piece is baasquote:
???quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef Xaryna het volgende:
Gaan wij nou ook problemen krijgen met die nieuwe / strengere regels en, bijv, rondhupsende rondborstige anime meisjes / pantsu's?
Welke nieuwe regels?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef Xaryna het volgende:
Gaan wij nou ook problemen krijgen met die nieuwe / strengere regels en, bijv, rondhupsende rondborstige anime meisjes / pantsu's?
Dank voor de post.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hanasaku Iroha vind ik goed, ondanks ik na de eerste episode al gedropt had (en dag later opgepakt)
Kaiji: Hakairoku Hen is zeer vet!
Nichijou is heel erg leuk!
Steins;Gate is vaag, maar zeker leuk om te volgen.
Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai is inmiddels klaar en een mooie anime
Toriko is de nieuwe One Piece.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef Xaryna het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond 'm op de vorige pagina al zo'n rape-face hebben.
Is dat Ao no Exorcist nog leuk? Ik zag het al wel voorbij komen op de torrent-sites en ook laatst een artikel erover in Animania (duits blad), maar hoe scoort het hier onder de aanwezigen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hanasaku Iroha vind ik goed, ondanks ik na de eerste episode al gedropt had (en dag later opgepakt)
Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai is inmiddels klaar en een mooie anime
One piece in het begin is 4:3 en geen HD... Pas bij 3xx waren ze overgegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 03:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is dat Ao no Exorcist nog leuk? Ik zag het al wel voorbij komen op de torrent-sites en ook laatst een artikel erover in Animania (duits blad), maar hoe scoort het hier onder de aanwezigen?
Kaiji ken ik volgens mij niet, dus wellicht die eens proberen.
One Piece eerste 80 afleveringen van gedownload, eerste 10-12 van gezien. Ik vind het erg leuk, maar idd, de grote hoeveelheid eps schrikken me af, en eigenlijk hoop ik ook dat ze de serie binnenkort in HD uitbrengen (vanaf het begin dus), zodat je steeds veel nieuwe seeds hebt van die oude afleveringen, en de hele serie in de best mogelijke kwaliteit kunt binnenhalen....
Xaryna is bang dat ze haar weekly dose of pantsu niet meer binnen zal krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef Xaryna het volgende:
Ik vond het begin veelbelovend maar toen ze in de high school setting kwamen ben ik afgehaakt. Maar het schijnt best oké te zijn, ik had alleen geen zin in n highschool showquote:Op woensdag 29 juni 2011 03:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is dat Ao no Exorcist nog leuk? Ik zag het al wel voorbij komen op de torrent-sites en ook laatst een artikel erover in Animania (duits blad), maar hoe scoort het hier onder de aanwezigen?
One Piece eerste 80 afleveringen van gedownload, eerste 10-12 van gezien. Ik vind het erg leuk, maar idd, de grote hoeveelheid eps schrikken me af, en eigenlijk hoop ik ook dat ze de serie binnenkort in HD uitbrengen (vanaf het begin dus), zodat je steeds veel nieuwe seeds hebt van die oude afleveringen, en de hele serie in de best mogelijke kwaliteit kunt binnenhalen....
Ja hoor. Alleen het begin was meer mijn smaak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 03:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ninchijou klinkt wel grappig maar niet de moeite om 26 eps te volgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
- Ninchijou is g e w e l d i g. Allemaal korte sketches maar die wel over alle eps heen lopen. Ik lig geregeld in een deukquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ninchijou klinkt wel grappig maar niet de moeite om 26 eps te volgen
[te lange titel] klinkt mooi, ga ik kijken
Hanasaku ihora klinkt alsof er werkelijk niks gebeurt de hele serie
tis meer dat ik een paar 'kijkt lekker weg' series heb gezien en toe ben aan wat zwaardersquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:03 schreef wdn het volgende:
[..]
- Ninchijou is g e w e l d i g. Allemaal korte sketches maar die wel over alle eps heen lopen. Ik lig geregeld in een deukKijkt lekker weg en je kunt de anime zelfs na een sketch stoppen en dan een week later verder gaan (zeer aangenaam als je in de trein zit en een paar minuten hebt
)
- Ano HanaHeb ik eps 1 en 2 van gezien en daarna gestopt... ik wil deze serie in 1x achter elkaar kijken namelijk.
- Hanasaku Iroha: het is een anime over een meisje die in een hotel werkt en een bazige oma als leiding heeft. Wat verwacht je daar van?Maar dan nog... ik vind het goed gedaan en het kijkt lekker weg.
Omdat mkv een container is met subs, audio en video. Het maken van subs is dus het enige wat gemaakt moet worden wanneer je een fansub bent. Audio en video zijn er al. Renderen scheelt tijd want het is niet de video opnieuw maken, maar alleen inpakken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tis meer dat ik een paar 'kijkt lekker weg' series heb gezien en toe ben aan wat zwaarders
iets totaal anders: waarom zijn de meeste anime downloads.mkv? Dit is een bestand wat ik niet via mijn xbox360 kan kijken. Terwijl 90% van de films (niet anime) .avi of iets dergelijks zijn wat dan weer wel kan via xbox.
Dat kan je nu doen want hij is klaar. Alle elf afleveringen zijn uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:03 schreef wdn het volgende:
- Ano HanaHeb ik eps 1 en 2 van gezien en daarna gestopt... ik wil deze serie in 1x achter elkaar kijken namelijk.
Je geeft Hanasaku Iroha nu een beetje te weinig lof vind ik. Jah, er zijn veel afleveringen die een beetje generiek zijn voor een slice-of-life serie (vooral de afleveringen die zich op een bepaald personage richten) maar ±40% van de afleveringen zou je kunnen beschrijven als Ano Hana zonder melodrama.quote:- Hanasaku Iroha: het is een anime over een meisje die in een hotel werkt en een bazige oma als leiding heeft. Wat verwacht je daar van?Maar dan nog... ik vind het goed gedaan en het kijkt lekker weg.
Nu over: Ao no Exorcist. Ik weet niet hoe trouw de animé is aan de manga (naar wat ik gezien heb is 'ie wel vrij trouw.) Maar als hij de manga volgt blijft het niet echt bij een school setting.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vond [Ao no Exorcist] begin veelbelovend maar toen ze in de high school setting kwamen ben ik afgehaakt. Maar het schijnt best oké te zijn, ik had alleen geen zin in n highschool show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
duidelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Omdat mkv een container is met subs, audio en video. Het maken van subs is dus het enige wat gemaakt moet worden wanneer je een fansub bent. Audio en video zijn er al. Renderen scheelt tijd want het is niet de video opnieuw maken, maar alleen inpakken.
I weet het... heb helaas vakantie dus het staat allemaal op een laag pitjequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat kan je nu doen want hij is klaar. Alle elf afleveringen zijn uit.
Heb je gelijk in. HI heeft zeker erg goede episodes erinquote:[..]
Je geeft Hanasaku Iroha nu een beetje te weinig lof vind ik. Jah, er zijn veel afleveringen die een beetje generiek zijn voor een slice-of-life serie (vooral de afleveringen die zich op een bepaald personage richten) maar ±40% van de afleveringen zou je kunnen beschrijven als Ano Hana zonder melodrama.
quote:Nu over: Ao no Exorcist. Ik weet niet hoe trouw de animé is aan de manga (naar wat ik gezien heb is 'ie wel vrij trouw.) Maar als hij de manga volgt blijft het niet echt bij een school setting.Mooi! Duurt dat nog lang? >:-DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Alleen maar in de trein eigenlijk;soms ook in de bus als er weinig mensen zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
duidelijk
ik heb wel een xbox360 converter maar die is slooooom
kijken jullie ook anime in de trein trouwens? ik heb het lange tijd gedaan toen ik nog naar utrecht reed. 1 episode per rit, perfect
Media player classic, beste mediaplayerquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju kijkt zijn banaanimé ook op z'n Xbox360. Al komt dat ook gedeeltelijk omdat z'n netbook overleden is en hij nu verdoemd is tot een oud wrak van computer die niet eens mkv. bestanden goed af kan spelen. In Media Player Classic!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
One piece in het begin is 4:3 en geen HD... Pas bij 3xx waren ze overgegaan.
Kaiji moet je eerst zien voordat je deze ziet. S1 wordt veel uitgelegd, anders snap je S2 niet.
Ao no exorcist is matig
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vond het begin veelbelovend maar toen ze in de high school setting kwamen ben ik afgehaakt. Maar het schijnt best oké te zijn, ik had alleen geen zin in n highschool show
Thanksquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen het begin was meer mijn smaak.
Het heeft nu meer een 'school' anime gehalte terwijl het, in het begin, leek op een fantas-actie zonder school
Wat is deze shitquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Welke nieuwe regels?
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef .Cake. het volgende:
Ao no Exorcist is best geinig. Het begint iig best goed, wordt dan iets minder met die school-setting, maar de laatste twee school-afleveringen waren nog best goed te pruimen.
Nieuwe series beginnen over een week. Check bijvoorbeeld dit overzicht maar eens.
VN?quote:
Het grote anime/manga topic #147: you'll always be my little girl.quote:
You can take our freedom, but you'll never get our pantsu!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Nieuwe regels over plaatjes enzo, staat ergens in de FB en als sticky in een zooi subfora. Ga maar zoeken.Dat plaatje van outcast is wel disturbing.
quote:
Ik heb ze van gg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
Welke fansub van Ao no Exorcist is aan te raden?
Thanks, zal even kijken of die genoeg seeds enzo hebbenquote:
Nice!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:54 schreef outcast_within het volgende:
You can take our freedom, but you'll never get our pantsu!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het grote anime/manga topic #147: you'll always be my little girl.
[..]
You can take our freedom, but you'll never get our pantsu!
[ afbeelding ]
Wat is er mis met HorribleSubs dan? Volgens mij heb ik wel een paar series met hun subs, maar weet even zo snel niet welke....quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:58 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb ze van Horriblesubs. Uit noodzaak.
Horrible subs are horrible.
Zie de image hierboven. En dit doen ze regelmatig...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat is er mis met HorribleSubs dan? Volgens mij heb ik wel een paar series met hun subs, maar weet even zo snel niet welke....
ggquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
Welke fansub van Ao no Exorcist is aan te raden?
Thanks. Iemand anders had die idd ook al aangeraden, dus de eerste 5 eps heb ik al binnen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Zie de image hierboven. En dit doen ze regelmatig...
Als het even kan pak ik andere subs. Maar dat is niet altijd mogelijk.
[..]
gg
Ik download al redelijke tijd zo'n 2 à 3 anime van HS maar heb nog nooit zoiets meegemaaktquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Zie de image hierboven. En dit doen ze regelmatig...
Als het even kan pak ik andere subs. Maar dat is niet altijd mogelijk.
Hoe kan Ichigo boven Naruto staan?! En Kamina, Eikichi Onizuka en Alucard dáár weer onder?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://myanimelist.net/favorites.php?type=characters
is wel grappig, meest gelikede animecharacters. nummer 1 ben ik het absoluut niet mee eens, das echt een douche.
Ichigo blijkbaar populairderquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:42 schreef Xaryna het volgende:
Of het nou kut is of niet, daar gaat het niet om. Het gaat erom hoe populair de karakters zijn, en Naruto is erg populair.
Hier ook! Ik zit al sinds 11 in de bieb, studeren studeren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef Ascendancy het volgende:
Omdat Naruto kutter dan kut is.
Morgen laatste tentamen. Daarna bier. Helaas geen pc achteraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |