Idd.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Nieuw topic!
De OP klopt trouwens alweer niet. Al dat werk van Tux helemaal voor niks.
quote:
Ik vond 'm stiekem ook wel goedquote:
Die 'sperma' tussen aanhalingstekens doet 't m. En ik laat het doorslikkenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef kutkabouter het volgende:
Nou BDH, als je het zo gaat spelen. Met een uv-lamp kan je in iedere kamer wel vlekken vinden, ook in de jouwe.Het verschil is alleen dat ik m'n eigen kamer schoon maak en dat jij je mammie je "sperma" laat schoonmaken.
Door wie? Je hond?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die 'sperma' tussen aanhalingstekens doet 't m. En ik laat het doorslikken
Nee, door jou. Je weet het alleen niet.quote:
Nee, mijn ritme is naar de klote.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, door jou. Je weet het alleen niet.
En ga es slapen
Moggel volgroeie Bossche kutquote:
Jawel hoor. Net als strontvliegen weet jij gewoon waar jij moet zijn om je gelukkig te voelenquote:
Ik vandaag niks, zoals heel deze week. En heel volgende week. En de week daarna maar 12 uurtjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Morningg. Vandaag maar tot 12 ipv 17, is ook wel eens fijn.
We weten wel iedere dag precies van jou van hoelaat tot hoelaat je moet werken he?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Morningg. Vandaag maar tot 12 ipv 17, is ook wel eens fijn.
Pas je op dat je niet moe wordt?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vandaag niks, zoals heel deze week. En heel volgende week. En de week daarna maar 12 uurtjes.
Ik moet wel leren voor m'n tentamens.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet moe wordt?
Ja ik dacht, laat ik mijn vreugde/leed maar met ze delen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
We weten wel iedere dag precies van jou van hoelaat tot hoelaat je moet werken he?
Jij hebt echt een lui leventje.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vandaag niks, zoals heel deze week. En heel volgende week. En de week daarna maar 12 uurtjes.
Whehe...varieert ook wel ernstig per studie volgens mij.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
Student hè.En tuxxx hier maar afgeven op studenten terwijl ze zelf net zo weinig doet volgens mij.
Dat is ook zo. Het is witte week. Ik zit gewoon fulltime te blokken.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je zou denken dat die zware beta-studies ook wel veel tijd zouden kosten
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het is witte week. Ik zit gewoon fulltime te blokken fokken.
Nee hoor. Af en toe even een kijkje nemen.quote:
Ah, gaan wij dadelijk doenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer lekker frietjes gehaald bij Ome Piet.
Da's ook toevallig.quote:
Wat moet ik in Groningen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef FedExpress het volgende:
En hier nog mensen die toevallig in Groningen waren en die mega-aardbeving mee hebben gemaakt?
Dit dusquote:
Ja, was er iets dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef FedExpress het volgende:
En hier nog mensen die toevallig in Groningen waren en die mega-aardbeving mee hebben gemaakt?
Waarom wist ik dat je dit ging zeggen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Leuk uitgaan in grunn trouwens.![]()
En er lopen flink wat mooiere studentes rond dan in pak em beet, delft ofzo
Cause that's the way, aha aha, we like it, aha ahaquote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit ging zeggen?
Waarom wist ik dat jij een of ander kutantwoord op die vraag zou hebben?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Cause that's the way, aha aha, we like it, aha aha
Als jij alles van tevoren weet, ben je misschien wel helderziend.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij een of ander kutantwoord op die vraag zou hebben?
Als je dat niet wist was er serieus iets mis in je hoofdquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij een of ander kutantwoord op die vraag zou hebben?
Klopt. Ik voorzie ook dat wij gaan daten.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als jij alles van tevoren weet, ben je misschien wel helderziend.
Hm, toch géén paranormale gaven.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Ik voorzie ook dat wij gaan daten.
Hehe, dat antwoord had ik ook al voorzien.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hm, toch géén paranormale gaven.
Is niet zo lastig, was nogal voorspelbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hehe, dat antwoord had ik ook al voorzien.
Vond ik wel meevallen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is niet zo lastig, was nogal voorspelbaar.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is niet zo lastig, was nogal voorspelbaar.
klinkt goed. jammer dat het ver weg isquote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Leuk uitgaan in grunn trouwens.![]()
En er lopen flink wat mooiere studentes rond dan in pak em beet, delft ofzo
Buuuuuuuuuurpquote:
Moggel mensenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moggel mensen![]()
En dat komt door een overmatig gebruik van je vingertjes
quote:
Ik kan je wel wat energie in de vorm van eiwitten geven.quote:
Ik ga zo een ei eten dus die eiwitten van jou heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat energie in de vorm van eiwitten geven.
Hehe, die van mij zijn veel gezonder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga zo een ei eten dus die eiwitten van jou heb ik niet nodig.
En vermengd met kankercellen want roken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hehe, die van mij zijn veel gezonder.
Alsof kankercellen je ongezond maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En vermengd met kankercellen want roken.
Het is in ieder geval ranzig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof kankercellen je ongezond maken.Je breekt al die cellen gewoon af en maakt er zelf nieuwe eiwitten van.
Ik zal speciaal voor jou heel veel fruit eten van te voren. Wat vind je lekker? Meloen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is in ieder geval ranzig.
Man, rot op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou heel veel fruit eten van te voren. Wat vind je lekker? Meloen?
Dat schijnt echt te werken. Als je "lekker" sperma wil, moet je veel fruit eten, dan wordt het blijkbaar zoeter.quote:
Geen vlees eten schijnt ook te helpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat schijnt echt te werken. Als je "lekker" sperma wil, moet je veel fruit eten, dan wordt het blijkbaar zoeter.
Dan komt er op een gegeven moment chocolademousse uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geen vlees eten schijnt ook te helpen.
En chocolade.
Alsof jij het vies vindt om keihard genomen te worden waarna je zaad met een smaakje in je gezicht gespoten krijgt.quote:
Dat heb ik nergens gezegd, maar het ging over jouw zaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof jij het vies vindt om keihard genomen te worden waarna je zaad met een smaakje in je gezicht gespoten krijgt.
Op een gegeven moment ging het over zaad in het algemeen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd, maar het ging over jouw zaad.
Na dit alles grondig gelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat dat niet waar is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het over zaad in het algemeen.
Dan kom ik tot de conclusie dat jij dom bent en geen analytisch vermogen hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na dit alles grondig gelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat dat niet waar is.
Allee, da's de verkeerde conclusie. Iemand die in het land woont waar ze de friet patat noemen moet je sowieso niet helemaal serieus nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan kom ik tot de conclusie dat jij dom bent en geen analytisch vermogen hebt.
En nu ga ik leren.
Meer dan de helft hier zegt friet. Boel import.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Allee, da's de verkeerde conclusie. Iemand die in het land woont waar ze de friet patat noemen moet je sowieso niet helemaal serieus nemen
In België zeggen ze frieten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Alleen in België zeggen ze patat... non-discussie.
Of patatekkesquote:
Maar het zijn frietkotten waar ze het kopen... ook lekker consequent.quote:
Het zijn Belgen hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar het zijn frietkotten waar ze het kopen... ook lekker consequent.
Wil jij over zijn zaad des verderfs praten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Van kk's sperma naar friet.. Apart wel.
Wel een goede verandering, ga zo door!
Van kk's sperma naar friet naar FTS' boobies. Ik zie kansen liggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Van kk's sperma naar friet.. Apart wel.
Wel een goede verandering, ga zo door!
Maar van FTS' boobies gaan we vrijwel zeker over naar Delft en dat is waar niemand heen wil, zelfs niet in een gesprekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Van kk's sperma naar friet naar FTS' boobies. Ik zie kansen liggen.
Wat is de connectie tussen de boobies van FTS en Delft?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar van FTS' boobies gaan we vrijwel zeker over naar Delft en dat is waar niemand heen wil, zelfs niet in een gesprek
Wat is de connectie tussen jouw zaad des verderfs en friet? Ja, allebei geel, hard en vies, maar voor de rest... en tussen friet en FTS' boobies?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat is de connectie tussen de boobies van FTS en Delft?
Oh wacht ik weet het al. Het is allebei iets dat ik begeer.
Als ik een soa had zou ik je gelijk geven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is de connectie tussen jouw zaad des verderfs en friet? Ja, allebei geel, hard en vies, maar voor de rest... en tussen friet en FTS' boobies?
Zou jij mij geven?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ik een soa had zou ik je gelijk geven.
Connectie tussen friet en boobies. Grotendeels van vet, en lekker.
Nee. Volgens mij lees je dat soa gedeelte verkeerd.quote:
Dat je me gelijk (synoniem van meteen) zou geven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij lees je dat soa gedeelte verkeerd.
Nee. Eerder synoniem van de waarheid ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je me gelijk (synoniem van meteen) zou geven.
Dat was niet uit de zin op te makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee. Eerder synoniem van de waarheid ofzo.
Klopt, maar toen ik dat zag was het al te laat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was niet uit de zin op te maken
Je hoeft me niet te geven als je dat niet wil hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ik dat zag was het al te laat.
Barrie moet jou maar geven anders. Als FTS mij dan even geeft, is bijna iedereen tevreden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geven als je dat niet wil hoor
FTS en Barrie zijn dan de verliezers in dit scenarioquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Barrie moet jou maar geven anders. Als FTS mij dan even geeft, is bijna iedereen tevreden.
En voor ons: #winning!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
FTS en Barrie zijn dan de verliezers in dit scenario
Hoelang ben je nou eigenlijk al bezig om FTS te scoren?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Barrie moet jou maar geven anders. Als FTS mij dan even geeft, is bijna iedereen tevreden.
Toffe actie.quote:Kinderen strooiden as moeder van toren Sint-Jan
Twee kinderen van een Bossche vrouw hebben een aantal jaren geleden de as van hun overleden moeder stiekem van de toren van de Sint-Jan gestrooid. Met deze 'illegale' actie wilden de nabestaanden hun moeder recht doen die zielsveel van Den Bosch en de Sint-Jan hield.
Een van de kinderen stuurde het avontuur met de as anoniem naar het Brabants Dagblad, als reactie op de oproep welke band lezers hebben met de gerestaureerde Sint-Jan.
Komend weekeinde wordt de restauratie, die twaalf jaar in beslag nam, feestelijk afgesloten.
deja vuquote:
Nu zijn we copycatsquote:
Ja.quote:
Dat klopt. En na 80 jaar is zoiets wel weer origineelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja.Maar liever goed gekopieerd dan slecht bedacht.
Ja maar tegen die tijd heb je je beste tijd ook wel weer gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klopt. En na 80 jaar is zoiets wel weer origineel
Dan ben ik op de helftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd heb je je beste tijd ook wel weer gehad.
Ik bedoelde dat ik pas op de helft ben als ik 80 benquote:
Oh dan heb je nog even.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik pas op de helft ben als ik 80 ben
Ja, veuls te langquote:
Maar dan moet jij nog ouder worden want je moet nog de toren in klimmenquote:
Ik ben sowieso jonger.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan moet jij nog ouder worden want je moet nog de toren in klimmen
Dan hoeft dat moment dan niet. Maar trouwen moet welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben sowieso jonger.Maar het moet niet te oud worden want dan moet ik iemand inhuren. Dat zou het moment verpesten.
Internetregelen sowieso.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoelang ben je nou eigenlijk al bezig om FTS te scoren?
Gaat niet echt succesvol he?
In de Sint Jan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan hoeft dat moment dan niet. Maar trouwen moet wel
Als ik dat kan regelen, zeg jij dan ja?quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik dat kan regelen, zeg jij dan ja?
Nicequote:
Oke Handje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NiceDan komt dat wel goed, Barrie
Vraag dat aan Barrie, ben niet goed met dataquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer is de bruiloft? Dan pak ik even mijn agenda d'r bij.
quote:
Nou, dat klinkt als een goed begin!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vraag dat aan Barrie, ben niet goed met data
01-04-2011, schikt dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vraag dat aan Barrie, ben niet goed met data
Op wel nummer woon jij ook alweer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt als een goed begin!![]()
Hm... da's goed. Zal ik m'n grapjas vast zoeken!quote:
Heb je die niet altijd aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... da's goed. Zal ik m'n grapjas vast zoeken!
Flauw hoor.quote:
48674935quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op wel nummer woon jij ook alweer?
Die foto van dat slachtoffer ook WTFquote:
Dan heb ik het te druk met andere grapjes.quote:
Inderdaad. Niet normaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die foto van dat slachtoffer ook WTF
Wat voor grapjes?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb ik het te druk met andere grapjes.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, inderdaad. gelukkig ben jij er nog
Heb jij mij dronken gevoerd en zijn we getrouwd ofzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je moet trouwens eerst nog van me scheiden bdh voor je met BB kan trouwen.
Weet je het niet meer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij mij dronken gevoerd en zijn we getrouwd ofzo?
Jij had het gisteren wel gezellig met je meerdere persoonlijkheden.quote:
zekers! moet iets als er verder niemand isquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij had het gisteren wel gezellig met je meerdere persoonlijkheden.
Nu moet ik denken aan The Hangoverquote:
Deed ik eerst ook weleensquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zekers! moet iets als er verder niemand is
Je kan beterquote:
'Onnie...'quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is inderdaad niet heel erg sterk
Lekker accent ook
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is inderdaad niet heel erg sterk
Lekker accent ook
Dan heb je wel toffe muziek gemist zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar wij hebben de 80'ies nooit zo goed meegemaatk dat we dat allemaal herkennen.
Werd pas halverwege geboren
Ik mis wat, even nieuwe libie topic zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef bijdehand het volgende:
Kadaffi is goed aan het winnen zeg, goeiendag!
Maar de opstandelingen hebben weer teringveel luchtsteun. Kadaffi is nu de underdogquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, ik zie..
nouja ook wel logisch, die regeringstroepen zijn veel beter getraind dan dat samengeraapte zootje opstandelingen..
luchtsteun is veruit het belangrijkste in moderne oorlogvoering. Tot de 2e wererldoorlog was het altijd de marine, maar die hebben afgedaan, dat is allemaal te duur en te groot. Praktisch het enige waar de marine nu nog voor wordt gebruikt is een platform leveren voor luchtsteun en een basis voor amfibie operaties.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
maar luchtsteun alleen wint je oorlog niet..
Oh, ik weet zeker dat ze uiteindelijk helemaal de verdoemenis in worden geschoten hoor. Leer mij Amerika kennen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
True, luchtoverwicht is belangrijk, zo niet doorslaggevend.
Maar aangezien het huidige mandaat niet stelt dat ze de treopen van khadaffi helemaal aan puin mogen bombarderen, hebben de opstandelingen er misschien niet genoeg aan.
Alleen het gebruik van de zware wapens wordt nu tegengegaan en dus vernietigd. Maar small arms worden nogsteeds gebruikt door de treopen van khadaffi, en daar zijn ze gewoon een stuk beter in getraind.
Iedereen prikt er ook zo doorheen. Amerika is op dit moment een beetje het onzekere mannetje dat uit compensatiedrang ontzettend hard gaat trainen en heel groot en gespierd wordt om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
True, uiteindelijk zal Amerika de boel wel verder bombarderen.
Maar, of de rebellen daarmee geholpen worden? Dan erven ze een volledig aan stukken geschoten west-libië.
Plus, amerika kan zich niet nog meer veroorloven in het midden-oosten. De landmacht is de rek al uit, dus kunnen er geen forces on the ground worden ingezet. Met luchtmacht krijgen ze de boel vast wel grotendeels kapot, maar dat spierballenrollen zal op de lange termijn niet goed uitpakken.
Dan moet je naar het ziekenhuis!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nouja, zie/hoor nu ook niks meer hoor..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan moet je naar het ziekenhuis!
Weet niet hoe hoog je zit, maar als je gewoon uit het raam springt en verkeerd terecht komt dan halen ze je gewoon opquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hoe moet ik het ziekenhuis vinden als ik doof en blind ben?
Ik wil je wel even helpen met straten oversteken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hoe moet ik het ziekenhuis vinden als ik doof en blind ben?
Begane grond, dus dat levert niet veel op:Pquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet niet hoe hoog je zit, maar als je gewoon uit het raam springt en verkeerd terecht komt dan halen ze je gewoon op
Dat zou zeer vriendelijk zijn jongeman. Hoewel ik een zekere onbetrouwbaarheid bespeur..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wil je wel even helpen met straten oversteken.
Dat een rotonde? Dat lukt toch nooit, om uberhaupt al dat verkeer daar (tijdelijk) af te sluiten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
Is het nu al zeker dat het wilhelminaplein een rotonde wordt?
Het was vroeger een heel groot rond plein, daarna is het pas de schizofrene ellende geworden die het nu is...quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat een rotonde? Dat lukt toch nooit, om uberhaupt al dat verkeer daar (tijdelijk) af te sluiten.
Neemt niet weg dat ik dat een belachelijk punt vind. Als niet-bosschenaar heb ik me daar in het begin wel goed afgevraagd hoe je daar nou precies moet rijden
Wilhelminaplein, heetmanplein, hemalplein, w /e, ik probeerde het import hier niet van slag te brengenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:10 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die het Wilhelminaplein niet het Heetmanplein noemen. Import.
Check googlemaps eens bijv. als je 'heetmanplein' intypt kom je op het wilhelminaplein uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:10 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die het Wilhelminaplein niet het Heetmanplein noemen. Import.
Eckte Bosschenaren zeggen Heetmanplein.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Check googlemaps eens bijv. als je 'heetmanplein' intypt kom je op het wilhelminaplein uit.
Die namen worden beiden gebruikt iig.
en om het nog verwarrender te maken: Essent zit aan het Willemsplein, het middenstuk aan de vlijmenseweg en het laatste stuk aan de koningsweg.
Mijn Boxtelse rij-instructrice ook... de bosschenaren bij Essent zelf variëerden het een beetje per dag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Eckte Bosschenaren zeggen Heetmanplein.
Dan zijn het waarschijnlijk geen geboren en getogen Bosschenaren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn Boxtelse rij-instructrice ook... de bosschenaren bij Essent zelf variëerden het een beetje per dag.
Schizofrene ellende vind ik wel een goede benaming voor dat punt jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het was vroeger een heel groot rond plein, daarna is het pas de schizofrene ellende geworden die het nu is...
Maar het zal wel een creatieve oplossing worden om het weer terug te veranderen.
Hoef er inmiddels niet meer overheen dus van mij mogen ze het open gooien
Die randstadters die een keer daar moeten zijn en gaan spookrijden en draaien midden op het plein enzulks.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:19 schreef bijdehand het volgende:
Heetmanplan is echt het mooiste van Den Bosch. Die verwarring van alle mensen daar
Ja vind je het gek?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die randstadters die een keer daar moeten zijn en gaan spookrijden en draaien midden op het plein enzulks.
Ben daar ooit een uurtje gaan zitten met iemand en wat bier, dan vermaak je je welquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die randstadters die een keer daar moeten zijn en gaan spookrijden en draaien midden op het plein enzulks.
Niet al teveel waarde aanhechten, hij heeft z'n rijbewijs niet eensquote:
omdat er niet genoeg plek was om dan alle 6 (7 chalet royal?) de kanten op te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Schizofrene ellende vind ik wel een goede benaming voor dat punt ja.
Hoe ze dat toch verzonnen hebben..
Maar waarom hebben ze het dan geen rond plein gelaten? Als het dat vroeger al was, dat zou toch ideaal zijn geweest?
Enige oplossing om dit nog enigzins acceptabel te maken is, inderdaad, weer een rotonde. Of het zou met ongelijkvloerse delen moeten, beetje zoals bij het station maar dan ingewikkelder.
hahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet al teveel waarde aanhechten, hij heeft z'n rijbewijs niet eens
2 jaar bij Essent gewerkt met uitzicht op het plein... heerlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben daar ooit een uurtje gaan zitten met iemand en wat bier, dan vermaak je je wel
Ja die is geniaal... scheelt me 5 minuten ipv dat achterlijke pleinquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef bijdehand het volgende:
Nu is er wel een weg aan de andere kant van het spoor dus ik denk dat er wel een rotonde komt hoor
Ik kom er nooitquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja die is geniaal... scheelt me 5 minuten ipv dat achterlijke plein
Dat niet alleen... als je ziet wat voor opstopping het elke dag is op de Vlijmenseweg met volk wat de stad weer uit moet; dat gaat nu allemaal over die nieuwe weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kom er nooitMaar hebben ze gedaan voor het ziekenhuis denk ik
Ja, eerste dag na de herfstvakantie. Toen had ik een dagje vrijquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daar was vorig jaar toch nog iemand omgekomen bij de bouwwerkzaamheden?
Ja, ok. Wel slim die weg dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat niet alleen... als je ziet wat voor opstopping het elke dag is op de Vlijmenseweg met volk wat de stad weer uit moet; dat gaat nu allemaal over die nieuwe weg.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet al teveel waarde aanhechten, hij heeft z'n rijbewijs niet eens
Bron?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar. Ik heb daar zo ontzettend vaak gereden ondertussen. Op een gegeven moment bijna elke dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bron?Ja, je zusje. Ik reed daar elke avond langs op weg naar haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
dan heb je wel omgereden. Via de Rompert is snellerquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, je zusje. Ik reed daar elke avond langs op weg naar haar.
Bij het heetmanplein zat mijn GHB dealer, dus ik moest daar wel langs.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan heb je wel omgereden. Via de Rompert is sneller
Ah vandaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bij het heetmanplein zat mijn GHB dealer, dus ik moest daar wel langs.
Ja BDH had zijn zusje geïndoctrineerd niet met mij om te gaan maar als ik met de GHB kwam dan zei ze daarna nooit meer nee!quote:
ik hoefde die GHB niet eens te gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja BDH had zijn zusje geïndoctrineerd niet met mij om te gaan maar als ik met de GHB kwam dan zei ze daarna nooit meer nee!
BDH zelf ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik hoefde die GHB niet eens te geven
Zou je aan haar durven te vragen wat ze van je vindt?quote:
Haha, jij zei zeker bij de eerste befervaring met je moeder: 'dit smaakt naar gravel.' en je moeder: 'lik me naar the next level'quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik hoefde die GHB niet eens te geven
waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, jij zei zeker bij de eerste befervaring met je moeder: 'dit smaakt naar gravel.' en je moeder: 'lik me naar the next level'
Op je moeders gewillige kontje. GHB-vrijquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou je aan haar durven te vragen wat ze van je vindt?
Omdat ik 't weet en 't antwoord niet zo heel lief zal zijnquote:
I don't care. Volgens mij heb je het nog steeds niet helemaal door. Looks don't count for shit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik 't weet en 't antwoord niet zo heel lief zal zijn
Maar een Ruben zal nooit een *insert random lekker chickie* krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
I don't care. Volgens mij heb je het nog steeds niet helemaal door. Looks don't count for shit.
bedoelde meer waar het ineens vandaan kwam. had totaal niets met die quote te maken namelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op je moeders gewillige kontje. GHB-vrij
Ruben heeft ook geen game.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar een Ruben zal nooit een *insert random lekker chickie* krijgen.
Ja hoor. Nieuwe telefoon. Het is een lekker ding.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef Ceased2Be het volgende:
*wappert testosteron weg*
Gaat ie lekker jongens?
Ik ook.quote:
Pics or it didn't happenquote:
Beetje overbodig he.quote:
Would be nicequote:
Wutquote:
Flauw dit.quote:
Nee, hij vraagt naar de bekende weg.quote:
maar die weg is nicequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt naar de bekende weg.
Daar merk ik anders verekkes weinig van.quote:
u was aan het daten tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar merk ik anders verekkes weinig van.
Da's wel een heel groot woord.quote:
Aan het neuken danquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's wel een heel groot woord.![]()
Ja zoiets.quote:
Waar haal je ze toch vandaanquote:
quote:
Je post een clown. Is het een cliniclown? Zijn ze ziek?quote:
Ja in hun hoofd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je post een clown. Is het een cliniclown? Zijn ze ziek?
Sorryquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SorryHeb vroeger een klap gehad van een giraf jeweets
Serieusly...quote:
How are you?quote:
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:25 schreef kutkabouter het volgende:
Goeiemorgen!
Straks een zure sessie met de huisbaas.Weinig zin in.
En nee BDH, niet op die manier.
Wij hebben het gevraagd. Hij laat ons namelijk veel te veel huur betalen. We hebben het dus over ongeveer 150 euro de man per maand.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?
Wat heeft de huisbaas nou weer te ozeken daar, tenzij jullie het pand slopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |