Vraag dat aan Barrie, ben niet goed met dataquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer is de bruiloft? Dan pak ik even mijn agenda d'r bij.
quote:
Nou, dat klinkt als een goed begin!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vraag dat aan Barrie, ben niet goed met data
01-04-2011, schikt dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vraag dat aan Barrie, ben niet goed met data
Op wel nummer woon jij ook alweer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt als een goed begin!![]()
Hm... da's goed. Zal ik m'n grapjas vast zoeken!quote:
Heb je die niet altijd aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... da's goed. Zal ik m'n grapjas vast zoeken!
Flauw hoor.quote:
48674935quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op wel nummer woon jij ook alweer?
Die foto van dat slachtoffer ook WTFquote:
Dan heb ik het te druk met andere grapjes.quote:
Inderdaad. Niet normaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die foto van dat slachtoffer ook WTF
Wat voor grapjes?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb ik het te druk met andere grapjes.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, inderdaad. gelukkig ben jij er nog
Heb jij mij dronken gevoerd en zijn we getrouwd ofzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je moet trouwens eerst nog van me scheiden bdh voor je met BB kan trouwen.
Weet je het niet meer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij mij dronken gevoerd en zijn we getrouwd ofzo?
Jij had het gisteren wel gezellig met je meerdere persoonlijkheden.quote:
zekers! moet iets als er verder niemand isquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij had het gisteren wel gezellig met je meerdere persoonlijkheden.
Nu moet ik denken aan The Hangoverquote:
Deed ik eerst ook weleensquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zekers! moet iets als er verder niemand is
Je kan beterquote:
'Onnie...'quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is inderdaad niet heel erg sterk
Lekker accent ook
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is inderdaad niet heel erg sterk
Lekker accent ook
Dan heb je wel toffe muziek gemist zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar wij hebben de 80'ies nooit zo goed meegemaatk dat we dat allemaal herkennen.
Werd pas halverwege geboren
Ik mis wat, even nieuwe libie topic zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef bijdehand het volgende:
Kadaffi is goed aan het winnen zeg, goeiendag!
Maar de opstandelingen hebben weer teringveel luchtsteun. Kadaffi is nu de underdogquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, ik zie..
nouja ook wel logisch, die regeringstroepen zijn veel beter getraind dan dat samengeraapte zootje opstandelingen..
luchtsteun is veruit het belangrijkste in moderne oorlogvoering. Tot de 2e wererldoorlog was het altijd de marine, maar die hebben afgedaan, dat is allemaal te duur en te groot. Praktisch het enige waar de marine nu nog voor wordt gebruikt is een platform leveren voor luchtsteun en een basis voor amfibie operaties.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
maar luchtsteun alleen wint je oorlog niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |