Jij had het gisteren wel gezellig met je meerdere persoonlijkheden.quote:
zekers! moet iets als er verder niemand isquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij had het gisteren wel gezellig met je meerdere persoonlijkheden.
Nu moet ik denken aan The Hangoverquote:
Deed ik eerst ook weleensquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zekers! moet iets als er verder niemand is
Je kan beterquote:
'Onnie...'quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is inderdaad niet heel erg sterk
Lekker accent ook
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is inderdaad niet heel erg sterk
Lekker accent ook
Dan heb je wel toffe muziek gemist zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar wij hebben de 80'ies nooit zo goed meegemaatk dat we dat allemaal herkennen.
Werd pas halverwege geboren
Ik mis wat, even nieuwe libie topic zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef bijdehand het volgende:
Kadaffi is goed aan het winnen zeg, goeiendag!
Maar de opstandelingen hebben weer teringveel luchtsteun. Kadaffi is nu de underdogquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, ik zie..
nouja ook wel logisch, die regeringstroepen zijn veel beter getraind dan dat samengeraapte zootje opstandelingen..
luchtsteun is veruit het belangrijkste in moderne oorlogvoering. Tot de 2e wererldoorlog was het altijd de marine, maar die hebben afgedaan, dat is allemaal te duur en te groot. Praktisch het enige waar de marine nu nog voor wordt gebruikt is een platform leveren voor luchtsteun en een basis voor amfibie operaties.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
maar luchtsteun alleen wint je oorlog niet..
Oh, ik weet zeker dat ze uiteindelijk helemaal de verdoemenis in worden geschoten hoor. Leer mij Amerika kennen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
True, luchtoverwicht is belangrijk, zo niet doorslaggevend.
Maar aangezien het huidige mandaat niet stelt dat ze de treopen van khadaffi helemaal aan puin mogen bombarderen, hebben de opstandelingen er misschien niet genoeg aan.
Alleen het gebruik van de zware wapens wordt nu tegengegaan en dus vernietigd. Maar small arms worden nogsteeds gebruikt door de treopen van khadaffi, en daar zijn ze gewoon een stuk beter in getraind.
Iedereen prikt er ook zo doorheen. Amerika is op dit moment een beetje het onzekere mannetje dat uit compensatiedrang ontzettend hard gaat trainen en heel groot en gespierd wordt om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
True, uiteindelijk zal Amerika de boel wel verder bombarderen.
Maar, of de rebellen daarmee geholpen worden? Dan erven ze een volledig aan stukken geschoten west-libië.
Plus, amerika kan zich niet nog meer veroorloven in het midden-oosten. De landmacht is de rek al uit, dus kunnen er geen forces on the ground worden ingezet. Met luchtmacht krijgen ze de boel vast wel grotendeels kapot, maar dat spierballenrollen zal op de lange termijn niet goed uitpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |