Klopt, maar toen ik dat zag was het al te laat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was niet uit de zin op te maken
Je hoeft me niet te geven als je dat niet wil hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ik dat zag was het al te laat.
Barrie moet jou maar geven anders. Als FTS mij dan even geeft, is bijna iedereen tevreden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geven als je dat niet wil hoor
FTS en Barrie zijn dan de verliezers in dit scenarioquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Barrie moet jou maar geven anders. Als FTS mij dan even geeft, is bijna iedereen tevreden.
En voor ons: #winning!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
FTS en Barrie zijn dan de verliezers in dit scenario
Hoelang ben je nou eigenlijk al bezig om FTS te scoren?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Barrie moet jou maar geven anders. Als FTS mij dan even geeft, is bijna iedereen tevreden.
Toffe actie.quote:Kinderen strooiden as moeder van toren Sint-Jan
Twee kinderen van een Bossche vrouw hebben een aantal jaren geleden de as van hun overleden moeder stiekem van de toren van de Sint-Jan gestrooid. Met deze 'illegale' actie wilden de nabestaanden hun moeder recht doen die zielsveel van Den Bosch en de Sint-Jan hield.
Een van de kinderen stuurde het avontuur met de as anoniem naar het Brabants Dagblad, als reactie op de oproep welke band lezers hebben met de gerestaureerde Sint-Jan.
Komend weekeinde wordt de restauratie, die twaalf jaar in beslag nam, feestelijk afgesloten.
deja vuquote:
Nu zijn we copycatsquote:
Ja.quote:
Dat klopt. En na 80 jaar is zoiets wel weer origineelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja.Maar liever goed gekopieerd dan slecht bedacht.
Ja maar tegen die tijd heb je je beste tijd ook wel weer gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klopt. En na 80 jaar is zoiets wel weer origineel
Dan ben ik op de helftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd heb je je beste tijd ook wel weer gehad.
Ik bedoelde dat ik pas op de helft ben als ik 80 benquote:
Oh dan heb je nog even.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik pas op de helft ben als ik 80 ben
Ja, veuls te langquote:
Maar dan moet jij nog ouder worden want je moet nog de toren in klimmenquote:
Ik ben sowieso jonger.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan moet jij nog ouder worden want je moet nog de toren in klimmen
Dan hoeft dat moment dan niet. Maar trouwen moet welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben sowieso jonger.Maar het moet niet te oud worden want dan moet ik iemand inhuren. Dat zou het moment verpesten.
Internetregelen sowieso.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoelang ben je nou eigenlijk al bezig om FTS te scoren?
Gaat niet echt succesvol he?
In de Sint Jan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan hoeft dat moment dan niet. Maar trouwen moet wel
Als ik dat kan regelen, zeg jij dan ja?quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik dat kan regelen, zeg jij dan ja?
Nicequote:
Oke Handje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NiceDan komt dat wel goed, Barrie
Forum Opties | |
---|---|