Dan kom ik tot de conclusie dat jij dom bent en geen analytisch vermogen hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na dit alles grondig gelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat dat niet waar is.
Allee, da's de verkeerde conclusie. Iemand die in het land woont waar ze de friet patat noemen moet je sowieso niet helemaal serieus nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan kom ik tot de conclusie dat jij dom bent en geen analytisch vermogen hebt.
En nu ga ik leren.
Meer dan de helft hier zegt friet. Boel import.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Allee, da's de verkeerde conclusie. Iemand die in het land woont waar ze de friet patat noemen moet je sowieso niet helemaal serieus nemen
In België zeggen ze frieten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Alleen in België zeggen ze patat... non-discussie.
Of patatekkesquote:
Maar het zijn frietkotten waar ze het kopen... ook lekker consequent.quote:
Het zijn Belgen hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar het zijn frietkotten waar ze het kopen... ook lekker consequent.
Wil jij over zijn zaad des verderfs praten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Van kk's sperma naar friet.. Apart wel.
Wel een goede verandering, ga zo door!
Van kk's sperma naar friet naar FTS' boobies. Ik zie kansen liggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Van kk's sperma naar friet.. Apart wel.
Wel een goede verandering, ga zo door!
Maar van FTS' boobies gaan we vrijwel zeker over naar Delft en dat is waar niemand heen wil, zelfs niet in een gesprekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Van kk's sperma naar friet naar FTS' boobies. Ik zie kansen liggen.
Wat is de connectie tussen de boobies van FTS en Delft?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar van FTS' boobies gaan we vrijwel zeker over naar Delft en dat is waar niemand heen wil, zelfs niet in een gesprek
Wat is de connectie tussen jouw zaad des verderfs en friet? Ja, allebei geel, hard en vies, maar voor de rest... en tussen friet en FTS' boobies?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat is de connectie tussen de boobies van FTS en Delft?
Oh wacht ik weet het al. Het is allebei iets dat ik begeer.
Als ik een soa had zou ik je gelijk geven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is de connectie tussen jouw zaad des verderfs en friet? Ja, allebei geel, hard en vies, maar voor de rest... en tussen friet en FTS' boobies?
Zou jij mij geven?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ik een soa had zou ik je gelijk geven.
Connectie tussen friet en boobies. Grotendeels van vet, en lekker.
Nee. Volgens mij lees je dat soa gedeelte verkeerd.quote:
Dat je me gelijk (synoniem van meteen) zou geven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij lees je dat soa gedeelte verkeerd.
Nee. Eerder synoniem van de waarheid ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je me gelijk (synoniem van meteen) zou geven.
Dat was niet uit de zin op te makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee. Eerder synoniem van de waarheid ofzo.
Klopt, maar toen ik dat zag was het al te laat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was niet uit de zin op te maken
Je hoeft me niet te geven als je dat niet wil hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ik dat zag was het al te laat.
Barrie moet jou maar geven anders. Als FTS mij dan even geeft, is bijna iedereen tevreden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geven als je dat niet wil hoor
FTS en Barrie zijn dan de verliezers in dit scenarioquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Barrie moet jou maar geven anders. Als FTS mij dan even geeft, is bijna iedereen tevreden.
En voor ons: #winning!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
FTS en Barrie zijn dan de verliezers in dit scenario
Hoelang ben je nou eigenlijk al bezig om FTS te scoren?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Barrie moet jou maar geven anders. Als FTS mij dan even geeft, is bijna iedereen tevreden.
Toffe actie.quote:Kinderen strooiden as moeder van toren Sint-Jan
Twee kinderen van een Bossche vrouw hebben een aantal jaren geleden de as van hun overleden moeder stiekem van de toren van de Sint-Jan gestrooid. Met deze 'illegale' actie wilden de nabestaanden hun moeder recht doen die zielsveel van Den Bosch en de Sint-Jan hield.
Een van de kinderen stuurde het avontuur met de as anoniem naar het Brabants Dagblad, als reactie op de oproep welke band lezers hebben met de gerestaureerde Sint-Jan.
Komend weekeinde wordt de restauratie, die twaalf jaar in beslag nam, feestelijk afgesloten.
deja vuquote:
Nu zijn we copycatsquote:
Ja.quote:
Dat klopt. En na 80 jaar is zoiets wel weer origineelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja.Maar liever goed gekopieerd dan slecht bedacht.
Ja maar tegen die tijd heb je je beste tijd ook wel weer gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klopt. En na 80 jaar is zoiets wel weer origineel
Dan ben ik op de helftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd heb je je beste tijd ook wel weer gehad.
Ik bedoelde dat ik pas op de helft ben als ik 80 benquote:
Oh dan heb je nog even.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik pas op de helft ben als ik 80 ben
Ja, veuls te langquote:
Maar dan moet jij nog ouder worden want je moet nog de toren in klimmenquote:
Ik ben sowieso jonger.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan moet jij nog ouder worden want je moet nog de toren in klimmen
Dan hoeft dat moment dan niet. Maar trouwen moet welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben sowieso jonger.Maar het moet niet te oud worden want dan moet ik iemand inhuren. Dat zou het moment verpesten.
Internetregelen sowieso.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoelang ben je nou eigenlijk al bezig om FTS te scoren?
Gaat niet echt succesvol he?
In de Sint Jan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan hoeft dat moment dan niet. Maar trouwen moet wel
Als ik dat kan regelen, zeg jij dan ja?quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik dat kan regelen, zeg jij dan ja?
Nicequote:
Oke Handje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NiceDan komt dat wel goed, Barrie
Forum Opties | |
---|---|