Dat niet alleen... als je ziet wat voor opstopping het elke dag is op de Vlijmenseweg met volk wat de stad weer uit moet; dat gaat nu allemaal over die nieuwe weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kom er nooitMaar hebben ze gedaan voor het ziekenhuis denk ik
Ja, eerste dag na de herfstvakantie. Toen had ik een dagje vrijquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daar was vorig jaar toch nog iemand omgekomen bij de bouwwerkzaamheden?
Ja, ok. Wel slim die weg dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat niet alleen... als je ziet wat voor opstopping het elke dag is op de Vlijmenseweg met volk wat de stad weer uit moet; dat gaat nu allemaal over die nieuwe weg.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet al teveel waarde aanhechten, hij heeft z'n rijbewijs niet eens
Bron?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar. Ik heb daar zo ontzettend vaak gereden ondertussen. Op een gegeven moment bijna elke dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bron?Ja, je zusje. Ik reed daar elke avond langs op weg naar haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
dan heb je wel omgereden. Via de Rompert is snellerquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, je zusje. Ik reed daar elke avond langs op weg naar haar.
Bij het heetmanplein zat mijn GHB dealer, dus ik moest daar wel langs.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan heb je wel omgereden. Via de Rompert is sneller
Ah vandaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bij het heetmanplein zat mijn GHB dealer, dus ik moest daar wel langs.
Ja BDH had zijn zusje geïndoctrineerd niet met mij om te gaan maar als ik met de GHB kwam dan zei ze daarna nooit meer nee!quote:
ik hoefde die GHB niet eens te gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja BDH had zijn zusje geïndoctrineerd niet met mij om te gaan maar als ik met de GHB kwam dan zei ze daarna nooit meer nee!
BDH zelf ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik hoefde die GHB niet eens te geven
Zou je aan haar durven te vragen wat ze van je vindt?quote:
Haha, jij zei zeker bij de eerste befervaring met je moeder: 'dit smaakt naar gravel.' en je moeder: 'lik me naar the next level'quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik hoefde die GHB niet eens te geven
waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, jij zei zeker bij de eerste befervaring met je moeder: 'dit smaakt naar gravel.' en je moeder: 'lik me naar the next level'
Op je moeders gewillige kontje. GHB-vrijquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou je aan haar durven te vragen wat ze van je vindt?
Omdat ik 't weet en 't antwoord niet zo heel lief zal zijnquote:
I don't care. Volgens mij heb je het nog steeds niet helemaal door. Looks don't count for shit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik 't weet en 't antwoord niet zo heel lief zal zijn
Maar een Ruben zal nooit een *insert random lekker chickie* krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
I don't care. Volgens mij heb je het nog steeds niet helemaal door. Looks don't count for shit.
bedoelde meer waar het ineens vandaan kwam. had totaal niets met die quote te maken namelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op je moeders gewillige kontje. GHB-vrij
Ruben heeft ook geen game.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar een Ruben zal nooit een *insert random lekker chickie* krijgen.
Ja hoor. Nieuwe telefoon. Het is een lekker ding.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef Ceased2Be het volgende:
*wappert testosteron weg*
Gaat ie lekker jongens?
Ik ook.quote:
Pics or it didn't happenquote:
Beetje overbodig he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |