Oh, ik weet zeker dat ze uiteindelijk helemaal de verdoemenis in worden geschoten hoor. Leer mij Amerika kennen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
True, luchtoverwicht is belangrijk, zo niet doorslaggevend.
Maar aangezien het huidige mandaat niet stelt dat ze de treopen van khadaffi helemaal aan puin mogen bombarderen, hebben de opstandelingen er misschien niet genoeg aan.
Alleen het gebruik van de zware wapens wordt nu tegengegaan en dus vernietigd. Maar small arms worden nogsteeds gebruikt door de treopen van khadaffi, en daar zijn ze gewoon een stuk beter in getraind.
Iedereen prikt er ook zo doorheen. Amerika is op dit moment een beetje het onzekere mannetje dat uit compensatiedrang ontzettend hard gaat trainen en heel groot en gespierd wordt om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
True, uiteindelijk zal Amerika de boel wel verder bombarderen.
Maar, of de rebellen daarmee geholpen worden? Dan erven ze een volledig aan stukken geschoten west-libië.
Plus, amerika kan zich niet nog meer veroorloven in het midden-oosten. De landmacht is de rek al uit, dus kunnen er geen forces on the ground worden ingezet. Met luchtmacht krijgen ze de boel vast wel grotendeels kapot, maar dat spierballenrollen zal op de lange termijn niet goed uitpakken.
Dan moet je naar het ziekenhuis!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nouja, zie/hoor nu ook niks meer hoor..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan moet je naar het ziekenhuis!
Weet niet hoe hoog je zit, maar als je gewoon uit het raam springt en verkeerd terecht komt dan halen ze je gewoon opquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hoe moet ik het ziekenhuis vinden als ik doof en blind ben?
Ik wil je wel even helpen met straten oversteken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hoe moet ik het ziekenhuis vinden als ik doof en blind ben?
Begane grond, dus dat levert niet veel op:Pquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet niet hoe hoog je zit, maar als je gewoon uit het raam springt en verkeerd terecht komt dan halen ze je gewoon op
Dat zou zeer vriendelijk zijn jongeman. Hoewel ik een zekere onbetrouwbaarheid bespeur..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wil je wel even helpen met straten oversteken.
Dat een rotonde? Dat lukt toch nooit, om uberhaupt al dat verkeer daar (tijdelijk) af te sluiten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
Is het nu al zeker dat het wilhelminaplein een rotonde wordt?
Het was vroeger een heel groot rond plein, daarna is het pas de schizofrene ellende geworden die het nu is...quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat een rotonde? Dat lukt toch nooit, om uberhaupt al dat verkeer daar (tijdelijk) af te sluiten.
Neemt niet weg dat ik dat een belachelijk punt vind. Als niet-bosschenaar heb ik me daar in het begin wel goed afgevraagd hoe je daar nou precies moet rijden
Wilhelminaplein, heetmanplein, hemalplein, w /e, ik probeerde het import hier niet van slag te brengenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:10 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die het Wilhelminaplein niet het Heetmanplein noemen. Import.
Check googlemaps eens bijv. als je 'heetmanplein' intypt kom je op het wilhelminaplein uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:10 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die het Wilhelminaplein niet het Heetmanplein noemen. Import.
Eckte Bosschenaren zeggen Heetmanplein.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Check googlemaps eens bijv. als je 'heetmanplein' intypt kom je op het wilhelminaplein uit.
Die namen worden beiden gebruikt iig.
en om het nog verwarrender te maken: Essent zit aan het Willemsplein, het middenstuk aan de vlijmenseweg en het laatste stuk aan de koningsweg.
Mijn Boxtelse rij-instructrice ook... de bosschenaren bij Essent zelf variëerden het een beetje per dag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Eckte Bosschenaren zeggen Heetmanplein.
Dan zijn het waarschijnlijk geen geboren en getogen Bosschenaren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn Boxtelse rij-instructrice ook... de bosschenaren bij Essent zelf variëerden het een beetje per dag.
Schizofrene ellende vind ik wel een goede benaming voor dat punt jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het was vroeger een heel groot rond plein, daarna is het pas de schizofrene ellende geworden die het nu is...
Maar het zal wel een creatieve oplossing worden om het weer terug te veranderen.
Hoef er inmiddels niet meer overheen dus van mij mogen ze het open gooien
Die randstadters die een keer daar moeten zijn en gaan spookrijden en draaien midden op het plein enzulks.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:19 schreef bijdehand het volgende:
Heetmanplan is echt het mooiste van Den Bosch. Die verwarring van alle mensen daar
Ja vind je het gek?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die randstadters die een keer daar moeten zijn en gaan spookrijden en draaien midden op het plein enzulks.
Ben daar ooit een uurtje gaan zitten met iemand en wat bier, dan vermaak je je welquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die randstadters die een keer daar moeten zijn en gaan spookrijden en draaien midden op het plein enzulks.
Niet al teveel waarde aanhechten, hij heeft z'n rijbewijs niet eensquote:
omdat er niet genoeg plek was om dan alle 6 (7 chalet royal?) de kanten op te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Schizofrene ellende vind ik wel een goede benaming voor dat punt ja.
Hoe ze dat toch verzonnen hebben..
Maar waarom hebben ze het dan geen rond plein gelaten? Als het dat vroeger al was, dat zou toch ideaal zijn geweest?
Enige oplossing om dit nog enigzins acceptabel te maken is, inderdaad, weer een rotonde. Of het zou met ongelijkvloerse delen moeten, beetje zoals bij het station maar dan ingewikkelder.
hahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet al teveel waarde aanhechten, hij heeft z'n rijbewijs niet eens
2 jaar bij Essent gewerkt met uitzicht op het plein... heerlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben daar ooit een uurtje gaan zitten met iemand en wat bier, dan vermaak je je wel
Ja die is geniaal... scheelt me 5 minuten ipv dat achterlijke pleinquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef bijdehand het volgende:
Nu is er wel een weg aan de andere kant van het spoor dus ik denk dat er wel een rotonde komt hoor
Ik kom er nooitquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja die is geniaal... scheelt me 5 minuten ipv dat achterlijke plein
Dat niet alleen... als je ziet wat voor opstopping het elke dag is op de Vlijmenseweg met volk wat de stad weer uit moet; dat gaat nu allemaal over die nieuwe weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kom er nooitMaar hebben ze gedaan voor het ziekenhuis denk ik
Ja, eerste dag na de herfstvakantie. Toen had ik een dagje vrijquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daar was vorig jaar toch nog iemand omgekomen bij de bouwwerkzaamheden?
Ja, ok. Wel slim die weg dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat niet alleen... als je ziet wat voor opstopping het elke dag is op de Vlijmenseweg met volk wat de stad weer uit moet; dat gaat nu allemaal over die nieuwe weg.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet al teveel waarde aanhechten, hij heeft z'n rijbewijs niet eens
Bron?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar. Ik heb daar zo ontzettend vaak gereden ondertussen. Op een gegeven moment bijna elke dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bron?Ja, je zusje. Ik reed daar elke avond langs op weg naar haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
dan heb je wel omgereden. Via de Rompert is snellerquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, je zusje. Ik reed daar elke avond langs op weg naar haar.
Bij het heetmanplein zat mijn GHB dealer, dus ik moest daar wel langs.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan heb je wel omgereden. Via de Rompert is sneller
Ah vandaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bij het heetmanplein zat mijn GHB dealer, dus ik moest daar wel langs.
Ja BDH had zijn zusje geïndoctrineerd niet met mij om te gaan maar als ik met de GHB kwam dan zei ze daarna nooit meer nee!quote:
ik hoefde die GHB niet eens te gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja BDH had zijn zusje geïndoctrineerd niet met mij om te gaan maar als ik met de GHB kwam dan zei ze daarna nooit meer nee!
BDH zelf ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik hoefde die GHB niet eens te geven
Zou je aan haar durven te vragen wat ze van je vindt?quote:
Haha, jij zei zeker bij de eerste befervaring met je moeder: 'dit smaakt naar gravel.' en je moeder: 'lik me naar the next level'quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik hoefde die GHB niet eens te geven
waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, jij zei zeker bij de eerste befervaring met je moeder: 'dit smaakt naar gravel.' en je moeder: 'lik me naar the next level'
Op je moeders gewillige kontje. GHB-vrijquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou je aan haar durven te vragen wat ze van je vindt?
Omdat ik 't weet en 't antwoord niet zo heel lief zal zijnquote:
I don't care. Volgens mij heb je het nog steeds niet helemaal door. Looks don't count for shit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik 't weet en 't antwoord niet zo heel lief zal zijn
Maar een Ruben zal nooit een *insert random lekker chickie* krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
I don't care. Volgens mij heb je het nog steeds niet helemaal door. Looks don't count for shit.
bedoelde meer waar het ineens vandaan kwam. had totaal niets met die quote te maken namelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op je moeders gewillige kontje. GHB-vrij
Ruben heeft ook geen game.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar een Ruben zal nooit een *insert random lekker chickie* krijgen.
Ja hoor. Nieuwe telefoon. Het is een lekker ding.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef Ceased2Be het volgende:
*wappert testosteron weg*
Gaat ie lekker jongens?
Ik ook.quote:
Pics or it didn't happenquote:
Beetje overbodig he.quote:
Would be nicequote:
Wutquote:
Flauw dit.quote:
Nee, hij vraagt naar de bekende weg.quote:
maar die weg is nicequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt naar de bekende weg.
Daar merk ik anders verekkes weinig van.quote:
u was aan het daten tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar merk ik anders verekkes weinig van.
Da's wel een heel groot woord.quote:
Aan het neuken danquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's wel een heel groot woord.![]()
Ja zoiets.quote:
Waar haal je ze toch vandaanquote:
quote:
Je post een clown. Is het een cliniclown? Zijn ze ziek?quote:
Ja in hun hoofd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je post een clown. Is het een cliniclown? Zijn ze ziek?
Sorryquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SorryHeb vroeger een klap gehad van een giraf jeweets
Serieusly...quote:
How are you?quote:
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:25 schreef kutkabouter het volgende:
Goeiemorgen!
Straks een zure sessie met de huisbaas.Weinig zin in.
En nee BDH, niet op die manier.
Wij hebben het gevraagd. Hij laat ons namelijk veel te veel huur betalen. We hebben het dus over ongeveer 150 euro de man per maand.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?
Wat heeft de huisbaas nou weer te ozeken daar, tenzij jullie het pand slopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |