Idd.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Nieuw topic!
De OP klopt trouwens alweer niet. Al dat werk van Tux helemaal voor niks.
quote:
Ik vond 'm stiekem ook wel goedquote:
Die 'sperma' tussen aanhalingstekens doet 't m. En ik laat het doorslikkenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef kutkabouter het volgende:
Nou BDH, als je het zo gaat spelen. Met een uv-lamp kan je in iedere kamer wel vlekken vinden, ook in de jouwe.Het verschil is alleen dat ik m'n eigen kamer schoon maak en dat jij je mammie je "sperma" laat schoonmaken.
Door wie? Je hond?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die 'sperma' tussen aanhalingstekens doet 't m. En ik laat het doorslikken
Nee, door jou. Je weet het alleen niet.quote:
Nee, mijn ritme is naar de klote.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, door jou. Je weet het alleen niet.
En ga es slapen
Moggel volgroeie Bossche kutquote:
Jawel hoor. Net als strontvliegen weet jij gewoon waar jij moet zijn om je gelukkig te voelenquote:
Ik vandaag niks, zoals heel deze week. En heel volgende week. En de week daarna maar 12 uurtjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Morningg. Vandaag maar tot 12 ipv 17, is ook wel eens fijn.
We weten wel iedere dag precies van jou van hoelaat tot hoelaat je moet werken he?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Morningg. Vandaag maar tot 12 ipv 17, is ook wel eens fijn.
Pas je op dat je niet moe wordt?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vandaag niks, zoals heel deze week. En heel volgende week. En de week daarna maar 12 uurtjes.
Ik moet wel leren voor m'n tentamens.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet moe wordt?
Ja ik dacht, laat ik mijn vreugde/leed maar met ze delen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
We weten wel iedere dag precies van jou van hoelaat tot hoelaat je moet werken he?
Jij hebt echt een lui leventje.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vandaag niks, zoals heel deze week. En heel volgende week. En de week daarna maar 12 uurtjes.
Whehe...varieert ook wel ernstig per studie volgens mij.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
Student hè.En tuxxx hier maar afgeven op studenten terwijl ze zelf net zo weinig doet volgens mij.
Dat is ook zo. Het is witte week. Ik zit gewoon fulltime te blokken.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je zou denken dat die zware beta-studies ook wel veel tijd zouden kosten
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het is witte week. Ik zit gewoon fulltime te blokken fokken.
Nee hoor. Af en toe even een kijkje nemen.quote:
Ah, gaan wij dadelijk doenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer lekker frietjes gehaald bij Ome Piet.
Da's ook toevallig.quote:
Wat moet ik in Groningen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef FedExpress het volgende:
En hier nog mensen die toevallig in Groningen waren en die mega-aardbeving mee hebben gemaakt?
Dit dusquote:
Ja, was er iets dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef FedExpress het volgende:
En hier nog mensen die toevallig in Groningen waren en die mega-aardbeving mee hebben gemaakt?
Waarom wist ik dat je dit ging zeggen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Leuk uitgaan in grunn trouwens.![]()
En er lopen flink wat mooiere studentes rond dan in pak em beet, delft ofzo
Cause that's the way, aha aha, we like it, aha ahaquote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit ging zeggen?
Waarom wist ik dat jij een of ander kutantwoord op die vraag zou hebben?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Cause that's the way, aha aha, we like it, aha aha
Als jij alles van tevoren weet, ben je misschien wel helderziend.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij een of ander kutantwoord op die vraag zou hebben?
Als je dat niet wist was er serieus iets mis in je hoofdquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij een of ander kutantwoord op die vraag zou hebben?
Klopt. Ik voorzie ook dat wij gaan daten.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als jij alles van tevoren weet, ben je misschien wel helderziend.
Hm, toch géén paranormale gaven.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Ik voorzie ook dat wij gaan daten.
Hehe, dat antwoord had ik ook al voorzien.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hm, toch géén paranormale gaven.
Is niet zo lastig, was nogal voorspelbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hehe, dat antwoord had ik ook al voorzien.
Vond ik wel meevallen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is niet zo lastig, was nogal voorspelbaar.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is niet zo lastig, was nogal voorspelbaar.
klinkt goed. jammer dat het ver weg isquote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Leuk uitgaan in grunn trouwens.![]()
En er lopen flink wat mooiere studentes rond dan in pak em beet, delft ofzo
Buuuuuuuuuurpquote:
Moggel mensenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moggel mensen![]()
En dat komt door een overmatig gebruik van je vingertjes
quote:
Ik kan je wel wat energie in de vorm van eiwitten geven.quote:
Ik ga zo een ei eten dus die eiwitten van jou heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat energie in de vorm van eiwitten geven.
Hehe, die van mij zijn veel gezonder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga zo een ei eten dus die eiwitten van jou heb ik niet nodig.
En vermengd met kankercellen want roken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hehe, die van mij zijn veel gezonder.
Alsof kankercellen je ongezond maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En vermengd met kankercellen want roken.
Het is in ieder geval ranzig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof kankercellen je ongezond maken.Je breekt al die cellen gewoon af en maakt er zelf nieuwe eiwitten van.
Ik zal speciaal voor jou heel veel fruit eten van te voren. Wat vind je lekker? Meloen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is in ieder geval ranzig.
Man, rot op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou heel veel fruit eten van te voren. Wat vind je lekker? Meloen?
Dat schijnt echt te werken. Als je "lekker" sperma wil, moet je veel fruit eten, dan wordt het blijkbaar zoeter.quote:
Geen vlees eten schijnt ook te helpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat schijnt echt te werken. Als je "lekker" sperma wil, moet je veel fruit eten, dan wordt het blijkbaar zoeter.
Dan komt er op een gegeven moment chocolademousse uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geen vlees eten schijnt ook te helpen.
En chocolade.
Alsof jij het vies vindt om keihard genomen te worden waarna je zaad met een smaakje in je gezicht gespoten krijgt.quote:
Dat heb ik nergens gezegd, maar het ging over jouw zaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof jij het vies vindt om keihard genomen te worden waarna je zaad met een smaakje in je gezicht gespoten krijgt.
Op een gegeven moment ging het over zaad in het algemeen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd, maar het ging over jouw zaad.
Na dit alles grondig gelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat dat niet waar is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het over zaad in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |