Nee, niet waar. Nieuwe partijen moeten een kans krijgen om zich te durven te profileren. Dat kon nooit want die mensen gingen de gevangenis is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat we hier in het Westen van de gedachten af moeten dat de Moslim Broederschap extremistisch is. En dat het eigenlijk de enige echte goede partij in Egypte is.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef deleriouz het volgende:
Even offtopic maar GVD wat is zij![]()
[ afbeelding ]
Ghida Fakhry - presentatrice bij AJE
De ultimatum die door de oppositie en El Baradei gesteld zijn voor het bieden van een mogelijkheid om zelf op te stappen door de president.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef CitizenKane het volgende:
Over welk ultimatum wordt in de TT gesproken?
Die is aardig ONtopicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef deleriouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die algerijnse aje'er mooierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef deleriouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch juist waarom Egypte interessant is om te volgen. Compleet on topic dus lijkt me.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef deleriouz het volgende:
[ afbeelding ]
Die om 0.00u afloopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De ultimatum die door de oppositie gesteld is.
Wordt net zo goed nageleefd als de avondklok in Caïro, hoezo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Hukkie het volgende:
Wat is er gebeurd met de regel dat degene die het topic sluit ook weer een nieuwe opent?
Liep jij vanmiddag geen opmerkingen te maken richting vrouwen die gek zijn op Ayman?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef deleriouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wordt net zo goed nageleefd als de avondklok in Caïro, hoezo?
hahahahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat het topic van de LaPo gesloten wordt, ten koste van deze.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In before die gozert.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef deleriouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor. Was ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Liep jij vanmiddag geen opmerkingen te maken richting vrouwen die gek zijn op Ayman?.
Na een revolutie is ie vervangen voor de regel: Eerst komt eerst maalt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Hukkie het volgende:
Wat is er gebeurd met de regel dat degene die het topic sluit ook weer een nieuwe opent?
Goed dat je het zegt, heeft iemand al wat van 'm vernomen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Liep jij vanmiddag geen opmerkingen te maken richting vrouwen die gek zijn op Ayman?.
Dat is aan de forum-mods, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Omdat het topic van de LaPo gesloten wordt, ten koste van deze.
Dat idd, vroeg hetzelfde toen het mij overkwam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Omdat het topic van de LaPo gesloten wordt, ten koste van deze.
Men gaat harder zingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef rakotto het volgende:
Een ultimatum heeft niets te betekenen als er niets gedaan kan worden...
Wat gaat er gebeuren als er niet wordt voldaan aan de ultimatum?
Weet ik niet. Blijkbaar had ik 'm dubbel gemaakt. Maar maakt niks uit. Als er maar een nieuw topic is. Wie de TS is, is niet belangrijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Hukkie het volgende:
Wij zetten jou gewoon afquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat idd, vroeg hetzelfde toen het mij overkwam.
Bij dezen voor iedereen, Lapo user opent nieuw topic en de rest wacht rustig af.
Tuurlijk, is ook geen probleem verder, maar viel me gewoon op. Idd zoals gezegd, wie het eerst komt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat is aan de forum-mods, toch?
Ik ben het met je eens dat de regels gevolgd dienen te worden, maar afwijken moet toch ook kunnen?
Of er een slotje op gegooid wordtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef RvLaak het volgende:
Zolang het maar niet off topic gaat, lijkt mij
Oke ik vervang wel wat andere mods.quote:
Weet je wel hoe koud het is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is goed, ga maar op een pleintje zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |