Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die Wise men zijn to El Baradei enzo?
Katten die zonder verdoving met een botte lepel van hun ingewanden worden ontdaan maken chillere muziek dan Volendam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef raistlin6 het volgende:
Blijft chillere muziek dan dat ze in Volendam maken.
Nee, dat is de vice-president. Dan zou hij met zichzelf onderhandelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
volgens mij juist omar suliman (ofiets ) dus bijna hetzelfde als mubarak
Succes verzekerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, dat is de vice-president. Dan zou hij met zichzelf onderhandelen.
Ik zie het echt als theater. Mubarak: Suliman jij bent mijn nieuwe puppet. Suliman: Oh oke, dan bel ik ff wat vrienden die zeggen op tv dat ze met mij moeten gaan praten en doen we net alsof het een compromis is oke? Mubi: Ja, wat jij wilt joh, vermaak je.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In Nederland hebben we zowaar nog meer recht tot grote demonstraties om Volendam uit ons land te knikkeren dan die Egyptenaren nu hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Katten die zonder verdoving met een botte lepel van hun ingewanden worden ontdaan maken chillere muziek dan Volendam.
die wiseman zeggen juist dat die omar het ff moet overnemen , en dus mubarak ff blijft "non actief "tot september .(heel kort en krom samengevat )quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef deleriouz het volgende:
Het valt trouwens op dat er steeds meer anti-Mubarak mensen op de staats TV hun zegje mogen doen zonder afgekapt te worden.
Sorry, maar dat is een erg naieve gedachtegang. Als het allemaal zo simpel was waren er geen doden gevallen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik zie het echt als theater. Mubarak: Suliman jij bent mijn nieuwe puppet. Suliman: Oh oke, dan bel ik ff wat vrienden die zeggen op tv dat ze met mij moeten gaan praten en doen we net alsof het een compromis is oke? Mubi: Ja, wat jij wilt joh, vermaak je.
Dat is niet eens het punt. Het punt is, waarom doen we dat niet???? Wat geeft Volendam het recht om nog te bestaan????quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
In Nederland hebben we zowaar nog meer recht tot grote demonstraties om Volendam uit ons land te knikkeren dan die Egyptenaren nu hebben.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 @ 18:00 schreef RickT het volgende:
Zometeen bij EenVandaag gaan ze het hebben over het Moslimbroederschap.
(Voor Henk en Ingrid: Dat is bij de NOS. 3x op - drukken als je op de Ik Hou Van Holland zender bent)
Waarom niet? Op de eerste dag van de demonstraties had het niet gewerkt. Nu kan het ben ik bang wel werken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is een erg naieve gedachtegang. Als het allemaal zo simpel was waren er geen doden gevallen.
Wat is dat nou weer voor onzin redenering. Ook al geloof ik niet dat het zo gaat, zou het zomaar kunnen. Hij wou het natuurlijk wel eerst met gezichtsbehoud proberen. Misschien moet je iets verder redenerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is een erg naieve gedachtegang. Als het allemaal zo simpel was waren er geen doden gevallen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat is niet eens het punt. Het punt is, waarom doen we dat niet???? Wat geeft Volendam het recht om nog te bestaan????
Leuke post op de FP btw:
[..(Voor Henk en Ingrid: Dat is bij de NOS. 3x op - drukken als je op de Ik Hou Van Holland zender bent)]
Ik had een paar dagen geleden dezelfde hoop. Staatstelevisie leek even mee te gaan maar de volgende dag bij het uitbreken van proemies, meteen niet meer. Vandaar hebben ze ook weer afschuwelijk gestuurd. Net doen alsof het rustig is, stille straten, klein hoekje van het plein. Niets meer aan de hand mensen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef deleriouz het volgende:
Het valt trouwens op dat er steeds meer anti-Mubarak mensen op de staats TV hun zegje mogen doen zonder afgekapt te worden.
Pretty please, capje?quote:
Het zou natuurlijk ook mogelijk zijn dat er een strijd woedt binnen de staatstelevisie, lijkt mij best plausibel gezien het vertrek van belangrijke mensen binnen die zenders in de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen geleden dezelfde hoop. Staatstelevisie leek even mee te gaan maar de volgende dag bij het uitbreken van proemies, meteen niet meer. Vandaar hebben ze ook weer afschuwelijk gestuurd. Net doen alsof het rustig is, stille straten, klein hoekje van het plein. Niets meer aan de hand mensen.
Mensen lopen een beetje heen en weer. C'est tout.quote:
Je kan best gelijk hebben. Ik kreeg er het idee bij van een innerlijke strijd en dat die werknemers bij de overwinning pas kleur durven bekennen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:20 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook mogelijk zijn dat er een strijd woedt binnen de staatstelevisie, lijkt mij best plausibel gezien het vertrek van belangrijke mensen binnen die zenders in de afgelopen dagen.
Wellicht is het anti-Mubarak kamp aan de winnende hand in die strijd
Er zijn al verschillende scheuren geconstateerd in het regime de afgelopen dagen, ook bij de staats-TV.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:20 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook mogelijk zijn dat er een strijd woedt binnen de staatstelevisie, lijkt mij best plausibel gezien het vertrek van belangrijke mensen binnen die zenders in de afgelopen dagen.
Die strijd is er... er stappen mensen op dus die zullen eerst een dialoog zijn aangegaan en hebben toen ingezien dat ze niks bereiken. Opstappen is dan de laatste optie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:20 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Ja. Heb je het niet gemerkt? Ze deden allemaal een Sheldon Flash.quote:
Nee. En ik vind het slim: te ver, te goed beveiligd, te grote kans op uiteendrijving.quote:
Nee. Lag vanmorgen om 9:00 uur al niet niet in de planning. Ze willen symbolisch het Tahrirplein bemacht houden en in beeld. Geen geweld.quote:
lolquote:
Tsja, bizar verhaal. Ze lijken de PVV wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef horned_reaper het volgende:
Ah... op de NOS zijn de de MB aan het aanprijzen ^^
Het is natuurlijk nog niet helemaal duidelijk of het slechts om die paar induviduele gevallen gaat, of dat er echt een tweestrijd gaande is... Wij kunnen voorlopig alleen maar gissen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Die strijd is er... er stappen mensen op dus die zullen eerst een dialoog zijn aangegaan en hebben toen ingezien dat ze niks bereiken. Opstappen is dan de laatste optie.
Goedgelovige adminquote:
Zeggen ze dan? Heb het hier niet op staan & momenteel ook geen interesse inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:26 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tsja, bizar verhaal. Ze lijken de PVV wel.
quote:5.05pm: Jack Shenker has been speaking to people within the youth movement in Egypt, mainly based online, who have told him they have four very specific demands. They do not represent everyone but they do constitute an important part of the opposition:
• the removal of Hosni Mubarak and the "whole apparatus of the Mubarak regime";
• a committee which will appoint a transitional government, the committee to be made up of 6 named senior judges, six representatives from their youth movement and two members of the military
• a council to draw up a new constitution, which would then be put to the people in a referendum
• elections at national and local level in accordance with the constitution.
Net wqas Rutte even aan het woord, vooral over hoe erg we het niet moeten willen dat het MB aan de macht komt enzo. Radicalisme enzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeggen ze dan? Heb het hier niet op staan & momenteel ook geen interesse in
Dat we hier in het Westen van de gedachten af moeten dat de Moslim Broederschap extremistisch is. En dat het eigenlijk de enige echte goede partij in Egypte is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeggen ze dan? Heb het hier niet op staan & momenteel ook geen interesse in
Wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef shomila het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
AJA: Protesters are calling for millions to march on Sunday, Tuesday and Friday. #Tahrir #Jan25 #Egypt
1 minute ago
ze hebben in elk geval hun naam tegen maar die mensen van MB die op tv komen lijken me erg redelijk en gematigd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat we hier in het Westen van de gedachten af moeten dat de Moslim Broederschap extremistisch is. En dat het eigenlijk de enige echte goede partij in Egypte is.
Bono for president!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef raistlin6 het volgende:
Er is een Egyptische acteur die daar nogal populair schijnt te zijn en constant bij al die demo's meedoet. Lijkt me handig om zo iemand naar voren te schuiven als gezicht van de revolutie, die kan dan ook namens de demonstranten spreken.
Zegt de man van de partij die marktwerking tot in alles door te voerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Net wqas Rutte even aan het woord, vooral over hoe erg we het niet moeten willen dat het MB aan de macht komt enzo. Radicalisme enzo.
& da's ook niet echt objectiefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat we hier in het Westen van de gedachten af moeten dat de Moslim Broederschap extremistisch is. En dat het eigenlijk de enige echte goede partij in Egypte is.
Die melding heb ik ook gezien. Meerdere bekende Egyptische acteurs. Wij pikken dat misschien niet allemaal op, denk daar wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef raistlin6 het volgende:
Er is een Egyptische acteur die daar nogal populair schijnt te zijn en constant bij al die demo's meedoet. Lijkt me handig om zo iemand naar voren te schuiven als gezicht van de revolutie, die kan dan ook namens de demonstranten spreken.
Misschien is Obama ook stiekum van de Herenliefde?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Net wqas Rutte even aan het woord, vooral over hoe erg we het niet moeten willen dat het MB aan de macht komt enzo. Radicalisme enzo.
quote:Nog twee toeristen in Egypte
CAIRO - Alle Nederlandse toeristen op twee na zijn weg uit Egypte. De twee hebben een verklaring ondertekend, waarin staat dat zij niet terug kunnen vallen op het Calamiteitenfonds omdat zij ervoor kiezen in het onrustige land te blijven. Dat heeft een woordvoerder van Buitenlandse Zaken vrijdag gezegd.
Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:31 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
~ Egyptian Revolution ~ Photos of the Day. #Egypt #Tahrir #Jan25 http://yfrog.com/h7n9ijlj http://yfrog.com/h4u90lj
1 minute ago
Niet echt nee, zit ook te wachten op iets, zodat ik fp-bericht up kan daten.quote:
Enkel dat de staatstv meer en meer op hand van de antiM's lijkt te zijn... Ik kan ze niet verstaanquote:
Zo, is wel heel druk op de boulevard van Alexandrië.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:31 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
~ Egyptian Revolution ~ Photos of the Day. #Egypt #Tahrir #Jan25 http://yfrog.com/h7n9ijlj http://yfrog.com/h4u90lj
1 minute ago
Komen zo wel weer terug. Moet zeggen dat ik obama-item ook wel even boeiend vind qua egypte.quote:
Mahallaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef wdn het volgende:
Moehalla(spelling?) zag er ook rustig uit maar ook daar 1000den protestanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |