Hoi, ik doe niet aan dumpert, bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
hoi dumpert kijker, dit is de 6e keer dat dit plaatje voorbijkomt.
Wellicht, maar ze zullen dit zeker niet zonder slag of stoot opgeven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat de internationale powerhouses moeten wennen aan het idee dat ze veel zaken niet meer onder controle hebben.
we hebben nog een paar uurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef Corkscrew het volgende:
Ik heb niet het idee dat er vandaag nog wat gaat gebeuren. Als de demonstranten het momentum maar niet verliezen...
Tuurlijk niet, zeker niet landen als de VS & Israël. Die zijn veel te veel gewend om een vinger in de pap te hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik hoop alleen dat 'onze leiders' er ook zo over denken.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nul invloed is onmogelijk, gezien het feit dat we handelen met Egypte. Ik pleit meer voor een normale relatie tussen Egypte & andere landen. Maw: dat wij dus niet gaan bepalen wat zij wel en niet mogen doen of op wie ze wel en niet mogen stemmen.
Het ergste: al die mensen die voor niks zijn gestorvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef horned_reaper het volgende:
FUCKING MUBARAK!!!! ROT TOCH EENS OP!!!!!!![]()
Wat moet er nu gebeuren dan? ...... straks loopt het plein leeg en is iedereen weg. En dan gaat alles weer terug naar normaal en is de revolutie mislukt?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al de hele week.![]()
Ze hebben TV, een perscentrum en een veld hospitaal, wel opletten, ouwe!
Morgen komen ze weer terug...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef horned_reaper het volgende:
FUCKING MUBARAK!!!! ROT TOCH EENS OP!!!!!!![]()
Wat moet er nu gebeuren dan? ...... straks loopt het plein leeg en is iedereen weg. En dan gaat alles weer terug naar normaal en is de revolutie mislukt?
Dan moet Amerika troepen sturen, demonstranten doodschieten en de pers opsluiten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wellicht, maar ze zullen dit zeker niet zonder slag of stoot opgeven.
Hij moet toch wel een keer door hebben dat het land niet meer terug gaat naar "normale" staat zolang hij daar nog zit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Morgen komen ze weer terug...
Geen idee hoe lang ze dit volhouden maar zou Mubarak hier koud of warm van worden?
quote:RamyYaacoub Ramy Yaacoub
#OnPhoneW/ @waelabbas: "Yes, yes, I was arrested. I am with the military police now . . ." #Jan25 #Egypt
2 minutes ago
quote:Tahrir Square "Farewell Friday" demo not as peaceful as it appeared. Pro- & anti-gov't youth clashing for hours in streets east of square
Aldus Ivan Cooper.quote:Anti-Mubarak youth seized streets leading to Cairo's Talaat Harb Square & beyond. Set up barricades and checkpoints.Saw 5 wounded.1 prisoner
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Het ergste: al die mensen die voor niks zijn gestorven
Tja. Zou ik ook denken maar hij mocht 30 jaar zijn gang gaan...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij moet toch wel een keer door hebben dat het land niet meer terug gaat naar "normale" staat zolang hij daar nog zit?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Muridae het volgende:
Als Mubarak nu niet opstapt, dan vlieg ik persoonlijk naar Caïro en trek ik hem aan z'n oor het paleis uit. Ik wil weer van mijn vrije tijd genieten!
Allemaal fijn, maar de pers krijgt er zometeen wel genoeg van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Ugjerke het volgende:
"We're not leaving and we won't stop."
Serieus.... Mubarak MOET!!!! echt verdwijnen uit dat land. Hij MOET aftreden!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Muridae het volgende:
Als Mubarak nu niet opstapt, dan vlieg ik persoonlijk naar Caïro en trek ik hem aan z'n oor het paleis uit. Ik wil weer van mijn vrije tijd genieten!
Mubarak zegt hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Ugjerke het volgende:
"We're not leaving and we won't stop."
Wie belt Rudy even?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:56 schreef wdn het volgende:
Waar is Chuck Norris als je hem nodig hebt?
Dat is idd een probleem als dat zou gebeuren. Daarnaast gaan ze op een gegeven moment echt honger krijgen en dan ben ik bang dat het vreedzame wegvalt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Allemaal fijn, maar de pers krijgt er zometeen wel genoeg van.
Is niet zijn keuze.quote:
Ik denk dat je JUIST in zo'n geval erg graag door wilt gaan. Dan is het echt alles of niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:55 schreef -jos- het volgende:
evanchill Evan Hill
I'm told a woman below leading chants behind the barricade lost her brother when he was shot on fri during fightingsecurity forces
Wat een heldin, gewoon doorgaan
Dan wordt het VREETZAAM.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:56 schreef raistlin6 het volgende:
Daarnaast gaan ze op een gegeven moment echt honger krijgen en dan ben ik bang dat het vreedzame wegvalt.
Er wordt/werd toch continu voedsel en andere bevoorrading gebracht?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat is idd een probleem als dat zou gebeuren. Daarnaast gaan ze op een gegeven moment echt honger krijgen en dan ben ik bang dat het vreedzame wegvalt.
Ik hou het op AJE en CNN, kan niet zo goed tegen de onzin die ze op Nederlandse zenders verkondigen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef RvLaak het volgende:
BTW: RTLZ stream is er inmiddels mee opgehouden, NOS schakelt zo naar het journaal
Ja, leuk, maar het moet NIET Washington zijn die dat gaat bepalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef shomila het volgende:
jan25live Jan 25 Live
Dostor: France24: Washington looks into the resignation of Mubarak right away, despite his warnings of possible chaos. #jan25 #egypt
19 seconds ago
Nu nog wel ja, maar over een week nog steeds voldoende voorraden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er wordt/werd toch continu voedsel en andere bevoorrading gebracht?
Zonder geluid is het best te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik hou het op AJE en CNN, kan niet zo goed tegen de onzin die ze op Nederlandse zenders verkondigen.
Net zoveel als tijdens het normale leven lijkt me?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nu nog wel ja, maar over een week nog steeds voldoende voorraden?
Aangezien die voorraden gebracht worden door mensen buiten het plein hebben ze net zo veel voorraden als de rest van de stad. En ik denk niet dat Mubarak de hele stad gaat platleggen. Niet omdat het zo'n lieve jongen is maar omdat dat in zijn nadeel zal werkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nu nog wel ja, maar over een week nog steeds voldoende voorraden?
Fucking ziek! Echt, ik snap niet dat die mensen zich zo laten opnaaien door Mubarak om hun eigen volk te vermoorden.quote:
Vergeet niet dat het normale leven nu stilligt, er niet massaal brood wordt geproduceerd, of wat ze daar ook eten. En mensen nu ook geen inkomen hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Net zoveel als tijdens het normale leven lijkt me?
Damn. Gewetenloos gewoon.quote:
nieuwsuur gisteren was voor de verandering een x goed bezig ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik hou het op AJE en CNN, kan niet zo goed tegen de onzin die ze op Nederlandse zenders verkondigen.
Je zal het vast weten maar toch even waarschuwen voor wat voor abonnement je hebt. Je zal de eerste niet zijn die achteraf een lollig rekeningetje krijgt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
Blijkbaar kan ik ook AJE op m'n telefoon. Handig!
Weer eentje voor de collectiequote:
Links zijn pro-Mubu's in Mohandessin, een wijk in Giza. Ten westen van Cairo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het nou aan mij, of doet de staatstv @ CNN enkel antiM's uitzenden?
Maakt de pers nou uit. Alles wat het westen zegt is "ja ja, maar eigenlijk is mubarak een goede man dus laat hem maar in september aftreden of zo."quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Allemaal fijn, maar de pers krijgt er zometeen wel genoeg van.
Klopt maar je weet niet wat Mubarak doet als de wereld niet meer erbovenop zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maakt de pers nou uit. Alles wat het westen zegt is "ja ja, maar eigenlijk is mubarak een goede man dus laat hem maar in september aftreden of zo."
De voedselproductie draait toch nog? En ik denk dat inkomen nu even niet uit maakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het normale leven nu stilligt, er niet massaal brood wordt geproduceerd, of wat ze daar ook eten. En mensen nu ook geen inkomen hebben.
Als hij wat doet zit de wereld er meteen weer bovenop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Klopt maar je weet niet wat Mubarak doet als de wereld niet meer erbovenop zit.
Hmm ja ik weet het niet, misschien is dat ook wel zo. Komt trouwens nog wel bij dat de pro's gisteren begonnen met voorraden die bezorgd werden onderscheppen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De voedselproductie draait toch nog? En ik denk dat inkomen nu even niet uit maakt.
ze rijden er zelfs gewoon een paar x overheenquote:
Ik heb de derde stream van boven op staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:01 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Links zijn pro-Mubu's in Mohandessin, een wijk in Giza. Ten westen van Cairo.
Och een land met heel veel werklozen, die hadden toch al geen inkomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De voedselproductie draait toch nog? En ik denk dat inkomen nu even niet uit maakt.
Dat kan wel gevaarlijk zijn ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:03 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hmm ja ik weet het niet, misschien is dat ook wel zo. Komt trouwens nog wel bij dat de pro's gisteren begonnen met voorraden die bezorgd werden onderscheppen.
Die streams zijn wel beiden van Tahrir inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb de derde stream van boven op staan
Dus zullen ze ook niet naar hen luisteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Committee of Wise-Leaders will meet Omar Suleiman tomorrow. Will request to include independent ministers in cabinet
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Committee of Wise-Leaders will request that Omar Suleiman steers the country in the transitional phase.
ja hoor, bewijs dat die mensen niet de protestors representeren.
Ik weet niet of dat nu nog doorgaat, maar gegeven de enorme hoeveelheid mensen die vandaag op het plein kon komen denk ik niet dat ze vandaag veel tegen gehouden hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:03 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hmm ja ik weet het niet, misschien is dat ook wel zo. Komt trouwens nog wel bij dat de pro's gisteren begonnen met voorraden die bezorgd werden onderscheppen.
& staats media toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:05 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Die streams zijn wel beiden van Tahrir inderdaad.
10% inderdaad. Dus 8 miljoen potentiële demonstranten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Och een land met heel veel werklozen, die hadden toch al geen inkomen.
10% beroepsbevolking != 10% bevolkingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
10% inderdaad. Dus 8 miljoen potentiële demonstranten.
Lijkt me grappig als ze een compromis hebben bereikt, naar Tahrir gaan & dan moeten rennen voor hun levenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij zijn die Wise Men politiek aan het bedrijven en compromissen aan het sluiten. Dat is niet hoe een revolutie werkt
In dit geval wel want de demonstranten hebben geen leider, helaas.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij zijn die Wise Men politiek aan het bedrijven en compromissen aan het sluiten. Dat is niet hoe een revolutie werkt
Not sure. Die cameras worden in ieder geval wel met rust gelaten...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
& staats media toch?
Kun je ook verstaan wat ze daar zeggen?
Het zou me niets verbazen als die 'Wise men' toevallig een politie ID hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef De_Hertog het volgende:
Dat.. Aan de andere kant zal er ook niet veel steun wegvallen voor de demo's doordat mensen dan in ieder geval iets hebben bereikt en ook verder willen met hun leven? Ik weet het niet hoor, maar stel dat ik denk dat, wat vinden jullie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me grappig als ze een compromis hebben bereikt, naar Tahrir gaan & dan moeten rennen voor hun leven
Weet iemand of Al Masriya staatstv is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Not sure. Die cameras worden in ieder geval wel met rust gelaten...
Die Wise men zijn to El Baradei enzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als die 'Wise men' toevallig een politie ID hebben.
Ik spreek Hebreeuws, en versta deels wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
& staats media toch?
Kun je ook verstaan wat ze daar zeggen?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als die 'Wise men' toevallig een politie ID hebben.
Het is een goed punt, maar zoals vaker gezegd: Moebie moet weg, dan kunnen ze praten. Dus geen moebie = rustquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat.. Aan de andere kant zal er ook niet veel steun wegvallen voor de demo's doordat mensen dan in ieder geval iets hebben bereikt en ook verder willen met hun leven? Ik weet het niet hoor, maar stel dat ik denk dat, wat vinden jullie?
samenvatting?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Ik spreek Hebreeuws, en versta deels wat er gezegd wordt.
volgens mij juist omar suliman (ofiets ) dus bijna hetzelfde als mubarakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die Wise men zijn to El Baradei enzo?
Geen idee hoe de Egyptische statistieken worden vergaard. Tellen studenten bijvoorbeeld mee? Bij zulk soort landen is het altijd lastig in te schatten natuurlijk. En je hebt sowieso al veel vrouwen die niet werken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
10% beroepsbevolking != 10% bevolking
Kinderen & bejaarden werken doorgaans niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |