Vergeet niet dat het normale leven nu stilligt, er niet massaal brood wordt geproduceerd, of wat ze daar ook eten. En mensen nu ook geen inkomen hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Net zoveel als tijdens het normale leven lijkt me?
Damn. Gewetenloos gewoon.quote:
nieuwsuur gisteren was voor de verandering een x goed bezig ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik hou het op AJE en CNN, kan niet zo goed tegen de onzin die ze op Nederlandse zenders verkondigen.
Je zal het vast weten maar toch even waarschuwen voor wat voor abonnement je hebt. Je zal de eerste niet zijn die achteraf een lollig rekeningetje krijgt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
Blijkbaar kan ik ook AJE op m'n telefoon. Handig!
Weer eentje voor de collectiequote:
Links zijn pro-Mubu's in Mohandessin, een wijk in Giza. Ten westen van Cairo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het nou aan mij, of doet de staatstv @ CNN enkel antiM's uitzenden?
Maakt de pers nou uit. Alles wat het westen zegt is "ja ja, maar eigenlijk is mubarak een goede man dus laat hem maar in september aftreden of zo."quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Allemaal fijn, maar de pers krijgt er zometeen wel genoeg van.
Klopt maar je weet niet wat Mubarak doet als de wereld niet meer erbovenop zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maakt de pers nou uit. Alles wat het westen zegt is "ja ja, maar eigenlijk is mubarak een goede man dus laat hem maar in september aftreden of zo."
De voedselproductie draait toch nog? En ik denk dat inkomen nu even niet uit maakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het normale leven nu stilligt, er niet massaal brood wordt geproduceerd, of wat ze daar ook eten. En mensen nu ook geen inkomen hebben.
Als hij wat doet zit de wereld er meteen weer bovenop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Klopt maar je weet niet wat Mubarak doet als de wereld niet meer erbovenop zit.
Hmm ja ik weet het niet, misschien is dat ook wel zo. Komt trouwens nog wel bij dat de pro's gisteren begonnen met voorraden die bezorgd werden onderscheppen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De voedselproductie draait toch nog? En ik denk dat inkomen nu even niet uit maakt.
ze rijden er zelfs gewoon een paar x overheenquote:
Ik heb de derde stream van boven op staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:01 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Links zijn pro-Mubu's in Mohandessin, een wijk in Giza. Ten westen van Cairo.
Och een land met heel veel werklozen, die hadden toch al geen inkomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De voedselproductie draait toch nog? En ik denk dat inkomen nu even niet uit maakt.
Dat kan wel gevaarlijk zijn ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:03 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hmm ja ik weet het niet, misschien is dat ook wel zo. Komt trouwens nog wel bij dat de pro's gisteren begonnen met voorraden die bezorgd werden onderscheppen.
Die streams zijn wel beiden van Tahrir inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb de derde stream van boven op staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |