Woodstock Egypt is bereikt.quote:
En velen hebben dekens mee, kan kan een lange vrijdag wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef marcodej het volgende:
Op zich wel een goed signaal dat de mensen zijn terug gekomen, ondanks het geweld.
Klopt, maar ik denk niet dat men de potentiële toekomstige leiders nu al op hun woord vertrouwt. Laat staan als er een leider opstaat die nu nog niet deelneemt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle officiële berichten van de verschillende betrokken partijen die ik gelezen heb, zeiden dat ze alle verdragen die Egypte heeft getekend zullen respecteren. Houdt dus ook in: Suez kanaal blijft open, vrede met Israël & erkenning van Israël.
Oh, ik ben het met je eens, ik denk alleen dat het niet zo zal gaan gebeuren. Niet dat ik bang ben voor die MB-doemscenario's, maar nul invloed zal het ook niet worden.quote:Maw: "wij" hebben daar helemaal niets meer te bepalen.
Al de hele week.quote:
Nul invloed is onmogelijk, gezien het feit dat we handelen met Egypte. Ik pleit meer voor een normale relatie tussen Egypte & andere landen. Maw: dat wij dus niet gaan bepalen wat zij wel en niet mogen doen of op wie ze wel en niet mogen stemmen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat men de potentiële toekomstige leiders nu al op hun woord vertrouwt. Laat staan als er een leider opstaat die nu nog niet deelneemt.
[..]
Oh, ik ben het met je eens, ik denk alleen dat het niet zo zal gaan gebeuren. Niet dat ik bang ben voor die MB-doemscenario's, maar nul invloed zal het ook niet worden.
hoi dumpert kijker, dit is de 6e keer dat dit plaatje voorbijkomt.quote:
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik hoop alleen dat 'onze leiders' er ook zo over denken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nul invloed is onmogelijk, gezien het feit dat we handelen met Egypte. Ik pleit meer voor een normale relatie tussen Egypte & andere landen. Maw: dat wij dus niet gaan bepalen wat zij wel en niet mogen doen of op wie ze wel en niet mogen stemmen.
Ze vieren dan ook niet. Maar niet iedereen heeft de hele dag kunnen kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Muridae het volgende:
[..]
Volgens mij valt er nog niks te vieren...
Improviseren, verzamelen, hulp. Ze hebben al een veldhospitaaltje, een groot tv-scherm, een provisorische gevangenis etc. etc. Het is een minimaatschappijtje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik bedoel; het kost veel geld zo'n geluidsinstallatie, iemand helpt ze daarmee?
Ik denk dat de internationale powerhouses moeten wennen aan het idee dat ze veel zaken niet meer onder controle hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |