iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dubieus dat ze de belangrijkste eis niet ff noemen
Dus niet 'Mubarak moet weg', dus onvoldoende voor het volk. Is dit trouwens die commissie ingesteld door Mubarak/het regime zelf?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef -jos- het volgende:
Samenvatting:
FromJoanne Joanne
WISE MEN LAST DEMAND Armed forces should assist in the peaceful transition of power in Egypt. #Ja25
Wise men:Arrest and detention of pro-democracy activists should cease, and those arrested immediately released #jan25
Wise men :Government authorities shuld be held responsible 4 bringing an end to attacks by thugs and hooligans #Jan25
Wise men: Government take responsibility protecting lives protesters in Tahrir Sq. and ensuring safe access +exit from the square #Jan25
Committee of Wise men established last Tuesday and made up of a number of public figures and respresentatives of political tendencies #Jan25
Ik gok een modjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wie veranderd 116 naar 117?
Mijn fout.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Eens. We weten het niet.
Ik vind het vooralsnog wel goed dat het rustig is. Tuurlijk willen we allemaal een doorbraak zien, zeker na zoveel dagen. Maar ben zelf toch blij dat het vandaag vreedzaam is. Vrees eigenlijk voor later deze avond en de komende dagen. De diehard demonstranten geven echt niet op en dan is de grote meute op deze "zondag" weg en dan beginnen de aanvallen wrs. weer
Het is net wachten op wat eerder uitgeput raakt, de demonstranten of de portemonnee van Mubarak. Amerika blijft intussen wapens en geld sturen. .
No problem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wie veranderd 116 naar 117?
Mijn fout.
Ja leuk dat je op dumpert komt, is nu al 5 keer voorbijgekomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Vooral die broodhelm en de man met de steen op z'n hoofd zijn geniaal.
Amerika wordt wakker.quote:Free_dutchman Good Morning, America! It's 9 am EST. Call the White House: 202-456-1111 Mubarak must leave #Egypt PLZ #RT #jan25 #OpEgypt #payback #anonops about 1 hour ago via web
Oh zag hem op een ander forum. En dat wist ik ook niet, gaat zo snel met dit topic dus als je een half uur weg bent mis je weer 3 delenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja leuk dat je op dumpert komt, is nu al 5 keer voorbijgekomen.
Paar seconden geleden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:29 schreef aight1 het volgende:
Van wanneer is dat beeld hier rechts op AJE?
Er zijn geen leiders. Elk persoon die opstond om de boel te leiden, werd weggewuifd. Zo ook El-Baradei.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Muridae het volgende:
Wie zijn eigenlijk de leiders van deze opstand ?
Die El Baradei lijkt namelijk gelijk een holletje te zijn ingekropen.
We horen ook heel erg weinig van de 6th of April beweging.
eej de mijne ook grlmblquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef Mike-Style het volgende:
Arabische Al Jazeera ligt er uit of ligt dat aan mij?
Haha.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Vooral die broodhelm en de man met de steen op z'n hoofd zijn geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |