Tuurlijk, dingen in de fik steken. Weleens nagedacht dat je dan de sympathie van de rest van de bevolking verliest? Waarom geweld, is dat kicken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zet dan liever het gebouw van de staats-TV in de fik, symbolisch en effectief.
Is dat daar allemaal analoog?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
Onzinpoll. De staatsTV overnemen is ook al genoeg en het gebouw van Ministry of Interior ook. Als een van deze overgenomen is is het ook over.
Livestream?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
op dit moment gebeurd er bijna meer in het tering dorp waar ik woon, hier tegenover de benzinepomp 4 woutenbussies net als idioot aan komen schuren , eerst afgelopen week spijkerbom en nu dit , volgens mij gaan hier er ook wat boeren los![]()
maar ik wil weten waar het in Cairo naartoe gaat .....
(paleis?)
Zo zo, waar komt dat geld opeens vandaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:15 schreef -jos- het volgende:
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
~ #Egypt Ministry of Finance to allocate $150 B Fund for personal & property compensation ~ #Tahrir #Jan25
quote:AP
Al-Jazeera says its offices in Cairo were stormed and torched and its website hacked today. http://apne.ws/hs0p6l -JP
Dat zijn:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
Veel domonstraties elders, bij AJE in Gizah.
Ik dacht dat de Emperor de dictator was..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, legendarische dictator. Zijn famous last words waren: "Evacuate? In our moment of triumph? I think you overestimate their chances."
Daarna deed de Death Star boem.
vanuit mn raamquote:
Zeker positief.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan is er een soort organisatie? Dat is positief.
Wassie ook, maar Tarkin was de baas over de DS & volgens mij ook een zooitje planeten onder zijn verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Emperor de dictator was..
Want? Een revolutie moet voor de camera's plaatsvinden zodat jij kan genieten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef deleriouz het volgende:
Deze 'wijze mannen' zijn nu compromissen aan het sluiten met Mubarak en verkrachten de revolutie.
Mubarak verdient imo geen compromis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want? Een revolutie moet voor de camera's plaatsvinden zodat jij kan genieten?
Aah.. een soort feodaal systeem dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wassie ook, maar Tarkin was de baas over de DS & volgens mij ook een zooitje planeten onder zijn verantwoordelijkheid.
Als keizer moet je kunnen delegeren
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Aah.. een soort feodaal systeem dus.
Had dan geluisterd naar de voorstellen van die afvaardiging voordat jij deze domme reactie plaatste. Onbenul,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want? Een revolutie moet voor de camera's plaatsvinden zodat jij kan genieten?
Eens, hij moet gewoon weg. That's it.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mubarak verdient imo geen compromis.
De staats-tv gebouw is 1 gebouw... Daar zitten alle zenders gevestigd die te maken hebben met de regering... Nile TV, ESC en misschien nog een paar anderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef De_Hertog het volgende:
Sowieso. Dat 'staats-tv-gebouw'. Is dat één gebouw, worden alle uitzendingen van daar af gedaan en wordt alle distributie ook daar geregeld? Of kan het regime gewoon met één druk op de knop de uitzendingen van een ander gebouw laten komen?
Ik vind het nogal makkelijk om hier te roepen dat dit of dat maar even aangevallen moet worden terwijl we niet eens weten waar het precies over gaat.
Zou het kunnen zijn dat Shaaban Abdel Rahim Mubarak's opvolger wordt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
De staats-tv gebouw is 1 gebouw... Daar zitten alle zenders gevestigd die te maken hebben met de regering... Nile TV, ESC en misschien nog een paar anderen.
Alle SW verhalen zijn een soort mythes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, was dan ook "a long time ago"... SW is heul geen scifi...
Kantoren, studio's, uitzendfaciliteiten en infrastructuur allemaal bij elkaar? Kan, hoor, maar ik vraag het me af. Heb je een bron?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
De staats-tv gebouw is 1 gebouw... Daar zitten alle zenders gevestigd die te maken hebben met de regering... Nile TV, ESC en misschien nog een paar anderen.
Eens. We weten het niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef De_Hertog het volgende:
Sowieso. Dat 'staats-tv-gebouw'. Is dat één gebouw, worden alle uitzendingen van daar af gedaan en wordt alle distributie ook daar geregeld? Of kan het regime gewoon met één druk op de knop de uitzendingen van een ander gebouw laten komen?
Ik vind het nogal makkelijk om hier te roepen dat dit of dat maar even aangevallen moet worden terwijl we niet eens weten waar het precies over gaat.
Iig in de buurt van Tahrir heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kantoren, studio's, uitzendfaciliteiten en infrastructuur allemaal bij elkaar? Kan, hoor, maar ik vraag het me af. Heb je een bron?
Sowieso, waar staat dat gebouw eigenlijk?
Nou ja, ze hebben niet aangekondigd dat ze het stopzetten, zoals Duitsland deed. Maar de vraag is of dat inderdaad wil zeggen dat ze nog actief doorgaan, en of ze dat blijven volhouden als Mubarak blijft zitten. Nadeel daarvan is alleen dat hij dan niet vanwege de demonstraties lijkt te vertrekken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Eens. We weten het niet.
Ik vind het vooralsnog wel goed dat het rustig is. Tuurlijk willen we allemaal een doorbraak zien, zeker na zoveel dagen. Maar ben zelf toch blij dat het vandaag vreedzaam is. Vrees eigenlijk voor later deze avond en de komende dagen. De diehard demonstranten geven echt niet op en dan is de grote meute op deze "zondag" weg en dan beginnen de aanvallen wrs. weer
Het is net wachten op wat eerder uitgeput raakt, de demonstranten of de portemonnee van Mubarak. Amerika blijft intussen wapens en geld sturen. .
Dat. En dat 'ie mag aanblijven als een soort van spek en bonen president en zijn presidentiele powers deels overdraagt aan Omar Sillymanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef -jos- het volgende:
Samenvatting:
FromJoanne Joanne
WISE MEN LAST DEMAND Armed forces should assist in the peaceful transition of power in Egypt. #Ja25
Wise men:Arrest and detention of pro-democracy activists should cease, and those arrested immediately released #jan25
Wise men :Government authorities shuld be held responsible 4 bringing an end to attacks by thugs and hooligans #Jan25
Wise men: Government take responsibility protecting lives protesters in Tahrir Sq. and ensuring safe access +exit from the square #Jan25
Committee of Wise men established last Tuesday and made up of a number of public figures and respresentatives of political tendencies #Jan25
Dubieus dat ze de belangrijkste eis niet ff noemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef -jos- het volgende:
Samenvatting:
FromJoanne Joanne
WISE MEN LAST DEMAND Armed forces should assist in the peaceful transition of power in Egypt. #Ja25
Wise men:Arrest and detention of pro-democracy activists should cease, and those arrested immediately released #jan25
Wise men :Government authorities shuld be held responsible 4 bringing an end to attacks by thugs and hooligans #Jan25
Wise men: Government take responsibility protecting lives protesters in Tahrir Sq. and ensuring safe access +exit from the square #Jan25
Committee of Wise men established last Tuesday and made up of a number of public figures and respresentatives of political tendencies #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |