quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
De 'stel dat', 'wat vinden jullie', 'ik vind' en 'ik denk' posts mogen achterwege gelaten worden, bedankt!
Ik vind het geen kwestie van saai of vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef NoizEkick het volgende:
Ik vind het maar saai. Wat denken jullie?
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef marcodej het volgende:
Heb Sandmonkey even een tweet gestuurd, benieuwd of hij antwoord:
[..]
Brug is leeg volgens AJEquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Devz het volgende:
Ben benieuwd wat de demonstranten nu gaan doen. Het met z'n allen op een pleintje staan is allang niet indrukwekkend meer en gaat er niet voor zorgen dat Mubarak zelf opstapt.
Zijn er nog pro's in de buurt of zijn die inmiddels allemaal verdwenen?
bron?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef horned_reaper het volgende:
CONFIRMED: zeker 300 pro-mubarak demonstranten gaan al plunderend door de straten van Caïro.
Dit is een teken dat er meer komen.
Live verslaggeefster op de NOS vertelde dit netquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Brug is leeg volgens AJE
[..]
bron?
Ja want politiek commentaar gaat uiteraard alleen over kopieren van twitterberichtjes en slap geouwehoerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
De 'stel dat', 'wat vinden jullie', 'ik vind' en 'ik denk' posts mogen achterwege gelaten worden, bedankt!
Of een laatste stuiptrekkingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef horned_reaper het volgende:
CONFIRMED: zeker 300 pro-mubarak demonstranten gaan al plunderend door de straten van Caïro.
Dit is een teken dat er meer komen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef wdn het volgende:
pro's zijn verdwenen. Af en toe een eenling die opduikt maar meer niet.
Al de hele dag niet gezien die pro's.
??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef -jos- het volgende:
LisaLaFlammeCTV lisa laflamme
Dusk in #Cairo. Pro-M demo grows louder. Soldiers have formed a blockade to keep them from Sq.
Of militaire druk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De enige oplossing tot het aftreden van Mubarak is internationale druk, statements van regeringleiders.
Dan kunnen ze dus gewoon naar het paleis gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef -jos- het volgende:
[..]
Onzin want Suleiman heeft beloofd geen geweld meer te gebruiken. Ze hebben hun strategie veranderd gisteren!
Ah asjeblieft zeg..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Pro-Mubarak mensen onderweg. Die hebben tenminste wel wat pit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |