Roep gewoon iemand uit als president van Egypte en laat Mubarak gaar koken in zijn paleisquote:
En daarom werden buitenlandse journalisten gisteren ook nog neergeknuppeld en ontvoerd? (nadat hij dat had gezegd)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef -jos- het volgende:
[..]
Onzin want Suleiman heeft beloofd geen geweld meer te gebruiken. Ze hebben hun strategie veranderd gisteren!
Wordt al dagen gezegd en is telkens niks van terecht gekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef Thomas B. het volgende:
wat vinden jullie van de theorie dat Ze nu wachten op morgen om in te grijpen? Omdat het dan weer rustiger is op het plein...
blijft ter niet veel overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
De 'stel dat', 'wat vinden jullie', 'ik vind' en 'ik denk' posts mogen achterwege gelaten worden, bedankt!
Gaat niet gebeuren, alvast sorry.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
De 'stel dat', 'wat vinden jullie', 'ik vind' en 'ik denk' posts mogen achterwege gelaten worden, bedankt!
Ik denk dat ik dat een goed idee vind, wat vinden jullie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
Goed idee, we sluiten meteen het hele forum.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
Nee, we lezen liever van jou dat er maar 20% moslim is in Egypte.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
dat zal niet een opdracht van hem zijn geweest...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Floxxx het volgende:
[..]
En daarom werden buitenlandse journalisten gisteren ook nog neergeknuppeld en ontvoerd? (nadat hij dat had gezegd)
Stel dat dat zou gebeuren, dan denk ik dat het een saai topic gaat worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat een goed idee vind, wat vinden jullie.
Moet af en toe kunnen. Maar dit topic moet vooral over het echte nieuws gaan. Als er updates zijn moeten die hier worden gepost etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
Ik stel me voor dat dan mogelijk er niet veel meer gepost zal worden in die eventuele situatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat een goed idee vind, wat vinden jullie.
Zeg je, terwijl je zelf ook het volgende zegt:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
Als jij zo naïef bent om mensen uit dit regime op hun woord te geloven zonder enig bewijs (er zijn namelijk al een aantal pogingen van proM's geweest om het plein op te komen), dan kun je ons niet kwalijk nemen dat we speculeren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef -jos- het volgende:
[..]
Onzin want Suleiman heeft beloofd geen geweld meer te gebruiken. Ze hebben hun strategie veranderd gisteren!
hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Stel dat dat zou gebeuren, dan denk ik dat het een saai topic gaat worden.
Ja maar, stel dat......quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |