Ok, apart.quote:
Zonde, erg mooi gebouw. Ook open tot het publiek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja of wat dacht je van het Abdeen Palace.
jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
Hebben de demonstranten nu afgevaardigden naar de regering gestuurd, begrijp ik dat goed?
Ik ben het met je eens, het zou erg zonde zijn. Misschien het ministry of the interior dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zonde, erg mooi gebouw. Ook open tot het publiek.
Zet dan liever het gebouw van de staats-TV in de fik, symbolisch en effectief.
Nee, legendarische dictator. Zijn famous last words waren: "Evacuate? In our moment of triumph? I think you overestimate their chances."quote:
Tuurlijk, dingen in de fik steken. Weleens nagedacht dat je dan de sympathie van de rest van de bevolking verliest? Waarom geweld, is dat kicken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zet dan liever het gebouw van de staats-TV in de fik, symbolisch en effectief.
Is dat daar allemaal analoog?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
Onzinpoll. De staatsTV overnemen is ook al genoeg en het gebouw van Ministry of Interior ook. Als een van deze overgenomen is is het ook over.
Livestream?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
op dit moment gebeurd er bijna meer in het tering dorp waar ik woon, hier tegenover de benzinepomp 4 woutenbussies net als idioot aan komen schuren , eerst afgelopen week spijkerbom en nu dit , volgens mij gaan hier er ook wat boeren los![]()
maar ik wil weten waar het in Cairo naartoe gaat .....
(paleis?)
Zo zo, waar komt dat geld opeens vandaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:15 schreef -jos- het volgende:
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
~ #Egypt Ministry of Finance to allocate $150 B Fund for personal & property compensation ~ #Tahrir #Jan25
quote:AP
Al-Jazeera says its offices in Cairo were stormed and torched and its website hacked today. http://apne.ws/hs0p6l -JP
Dat zijn:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
Veel domonstraties elders, bij AJE in Gizah.
Ik dacht dat de Emperor de dictator was..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, legendarische dictator. Zijn famous last words waren: "Evacuate? In our moment of triumph? I think you overestimate their chances."
Daarna deed de Death Star boem.
vanuit mn raamquote:
Zeker positief.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan is er een soort organisatie? Dat is positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |