Dat is hier ook al door iedereen geroepen volgens mij. En eerder vandaag moesten autoriteiten het aanvallen van journalisten veroordelen. Nu gebeurt dat, maar blijkbaar is het wederom niet goed. Wat verwachten mensen eigenlijk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:53 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen maar blijft brullen dat Amerika moet ingrijpen. Ik weet zeker dat als ze dat zouden doen, dat ze dan te horen krijgen dat ze moeten oprotten en zich met hun eigen zaken moeten bemoeien.
Inderdaad. Elke keer word ik er stil van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Dekatria het volgende:
Bizar als je die beelden zo terugziet
iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, Lapo is nieuw topic, zo moeilijk is het allemaal toch niet? Andere topic zou het juiste moeten izjn.
Zag hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef Floxxx het volgende:
En nu heeft http://www.downwithmubarak.com/ ook een pauze knop voor de twitter feed
Ditquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, Lapo is nieuw topic, zo moeilijk is het allemaal toch niet? Andere topic zou het juiste moeten izjn.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef Floxxx het volgende:
En nu heeft http://www.downwithmubarak.com/ ook een pauze knop voor de twitter feed
D'r staat "Wednesday" links boven in beeld, het is vandaag donderdag....quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dit
En zag ik ze nou met lijken slepen op de beelden van gisteren? (AJE)
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is hier ook al door iedereen geroepen volgens mij. En eerder vandaag moesten autoriteiten het aanvallen van journalisten veroordelen. Nu gebeurt dat, maar blijkbaar is het wederom niet goed. Wat verwachten mensen eigenlijk?
Ellendequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef shomila het volgende:
nolanjazeera Dan Nolan
2 AJE journos went missing for 6hrs today- now been found altho beaten up. Jazeera won't stop reporting story but re-assessing safety for us
1 minute ago
Krijg je al tranen meid, kom op zeg, er zijn wel betere dingen waar men zich druk om zou kunnen maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Is de machteloosheid hier denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is hier ook al door iedereen geroepen volgens mij. En eerder vandaag moesten autoriteiten het aanvallen van journalisten veroordelen. Nu gebeurt dat, maar blijkbaar is het wederom niet goed. Wat verwachten mensen eigenlijk?
Doe normaal.quote:
Daarna weinig gebeurd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Proletariaat het volgende:
Zo, ik ben terug.. Nog wat gebeurd? Frontpage gaat maar tot 6 uur..
Letters dansen beetje voor mijn ogen, ben behoorlijk kapot, dus niets meer geschreven sinds 18. Er zijn daarna nog wel ANP berichten geplaatst.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Proletariaat het volgende:
Zo, ik ben terug.. Nog wat gebeurd? Frontpage gaat maar tot 6 uur..
Allereerst knul, de enige die normaal zou moeten doen is die persoon die aan het vloeken is om een topic, er zijn wel ergere dingen waar men zich druk om kan maken, dom joch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Doe normaal.
Kan nu ook gaan zeggen, heb jij je pikje al groot omdat je de OP hebt.
An sich eens, maar ik baal een beetje van mn TT,,, vond m wel grappigquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Misstique het volgende:
Ja, kunnen we ophouden met het geneuzel over het openen van topics steeds? En anders weten jullie allemaal het FB topic te vinden.
Geweldige foto's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Egyptocracy Egyptocracy
Makeshift helmets, Egyptian creativity amidst chaos and violence. http://bit.ly/eOW4nS #Egypt #Jan25
2 minutes ago
Meer foto's op de link.
Niemand die het weet. zo goed als geen enkele live-feed meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef One_of_the_few het volgende:
zit zo rond te klikken tussen de verschillende channels, maar het is relatief rustig toch nu?
Er zullen wel gevechten zijn waar de media niet bij kan. In kleine straten etc. Maar geen grote clash.
Morgenochtend tentamen. 1 uur weer thuis. Dus dan zal het gedoe wel gaan beginnen of zijn begonnen.
De theorie dat Mubarak het niet tot morgen laat aankomen, zijn daar meer concrete signalen van?
Eigenlijk de hele dag niks van gehoord of gelezen. Andere misschien?quote:
Hij heeft hier en daar een ding of 2 via woordvoerders laten melden, maar niet echt in de media geweest nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eigenlijk de hele dag niks van gehoord of gelezen. Andere misschien?
quote:nolanjazeera Dan Nolan
the faces of the guys defending square last nite are images I'll never forget. Freedom really is a struggle people, don't ever forget that!!
Die man met karton denkt van... karton dat helpt! Zeker tegen zo'n Molotov!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
fantatsisch idd
kan hier tranen van in mn ogen krijgen, gevoelens van bewondering. prachtig.
Er zijn wel ergere dingen waar men zich druk om kan maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Faalhaas, volg eens onderwijs om je vocabulaire te verbreden, in plaats van woorden te herhalen dat tegen je gebruikt wordt. En nu on-topic joch.
Volgens mij is die vrouw wel live, maar de beelden niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef RvLaak het volgende:
AJE; vrouw nu live of niet? Klinkt heel bekend dit verhaal
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef senesta het volgende:
Stop nou eens met dat bekvechten hier
Kan zeggen wat je wil, het werkt welquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef senesta het volgende:
Die foto van die man met die pan op zijn hoofd
Beelden sowieso nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Volgens mij is die vrouw wel live, maar de beelden niet?
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wil, het werkt wel
Zoals Egypte, bijvoorbeeld, joch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen waar men zich druk om kan maken.
Zag het vandaag op het NOS. Ze heeft geluk gehad dat mensen haar ter hulp schoten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie vandaag niet iets van Salma gehoord? Dat meisje wat gisteren zo in paniek was midden op het plein.
Prcs, en dat zegt hij: ze mogen niet aan onze journalisten zitten, maar ik heb alles geprobeerd om het te voorkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die komt weer in actie als @gpdcairo al dood in de Nijl ligt
Ik denk het tegendeel juist. Als het echt pionnen van Mubarak waren geweest hadden ze dit allang hard neergeslagen - het pleit voor het leger dat dit niet is gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Axia het volgende:
Maar een vraagje tussendoor. Leger van Egypte zal hierna nooit meer serieus genomen worden, toch?
Mwah, ze doen even over hun keus, het is niet dat ze zich misdragen oid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Axia het volgende:
Maar een vraagje tussendoor. Leger van Egypte zal hierna nooit meer serieus genomen worden, toch?
Sluikreclame voor Nokia.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef RobertVH het volgende:
Kan die man bij AJE zn mobiel niet eens uitzetten, of tenminste z'n ringtone
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk het tegendeel juist. Als het echt pionnen van Mubarak waren geweest hadden ze dit allang hard neergeslagen - het pleit voor het leger dat dit niet is gedaan.
whowquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef shomila het volgende:
MostafaMGaafar Mostafa M Gaafar
RT @kalnaga: 100's of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given 2 Tahrir protestors 2 record any attack @ night http://wp.me/pZL7F-aE #egypt
1 minute ago
hoe komen ze ineens aan honderden ifrarood camera's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef shomila het volgende:
MostafaMGaafar Mostafa M Gaafar
RT @kalnaga: 100's of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given 2 Tahrir protestors 2 record any attack @ night http://wp.me/pZL7F-aE #egypt
1 minute ago
Top!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef horned_reaper het volgende:
Gaaf!![]()
URGENT share now: 100s of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given to Tahrir protestors to record any attack at night on Tahrir
In Septemberquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Tism het volgende:
Net op het Journaal: Mubarak wil wel aftreden!!!..
Jammer dat hij het niet meteen doet...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Tism het volgende:
Net op het Journaal: Mubarak wil wel aftreden!!!..
Een fluwelen houdgreep, het leger staat immers ook niet toe dat de protestanten naar het paleis/ministerie gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk het tegendeel juist. Als het echt pionnen van Mubarak waren geweest hadden ze dit allang hard neergeslagen - het pleit voor het leger dat dit niet is gedaan.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef horned_reaper het volgende:
Gaaf!![]()
URGENT share now: 100s of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given to Tahrir protestors to record any attack at night on Tahrir
Ik dacht het zelfde.quote:
Human Rights organisatie. Die hebben allemaal 'verwante' organisaties die elkaar nu op 'niveau' steunen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hoe komen ze ineens aan honderden ifrarood camera's?
of het leger, kan ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Human Rights organisatie. Die hebben allemaal 'verwante' organisaties die elkaar nu op 'niveau' steunen.
Latest inside news:quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat er organisaties zijn die dat willen en kunnen regelen snap ik. Maar je hebt er niet zomaar honderden ineens. Daar is dagen terug al over nagedacht lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Human Rights organisatie. Die hebben allemaal 'verwante' organisaties die elkaar nu op 'niveau' steunen.
mooi dat ze dat gedaan hebben, maar het leger was mooier geweestquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Latest inside news:
The centers for human rights. Is giving 100s of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given to Tahrir protestors to record any attack at night on Tahrir
If a massacre happens tonight it will be recorded even in the dark
Wat moet dat een bizar gevoel zijn om daar op die manier mee bezig te zijn: 'als we worden aangevallen kunnen we het in ieder geval nog laten zien'.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Latest inside news:
The centers for human rights. Is giving 100s of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given to Tahrir protestors to record any attack at night on Tahrir
If a massacre happens tonight it will be recorded even in the dark
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe laat is dat vrijdag gebed morgen ?
Het moet dan ook wel bekend zijn dat er nog meegekeken wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat moet dat een bizar gevoel zijn om daar op die manier mee bezig te zijn: 'als we worden aangevallen kunnen we het in ieder geval nog laten zien'.
Er zijn al meerdere artiesten op het plein geweest de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Axia het volgende:
Wat ik me net ook afvraag. Ik ken geen bekende Egyptische mensen (artiesten of zo), maar doen die niets? Zeg maar zoals Bono langs ging bij Bush?
Nou ja, honderden zal ook overdreven zijn denk ik. En ik gun het ze wel om dit de wereld in te helpen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef RobertVH het volgende:
Kan natuurlijk ook keiharde propaganda zijn van het Anti mubarak team, bluffen om jezelf wat in te dekken. Misschien zijn er maar 2 camera's
Er zijn een aantal acteurs en presentators die de revolutie steunenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Axia het volgende:
Wat ik me net ook afvraag. Ik ken geen bekende Egyptische mensen (artiesten of zo), maar doen die niets? Zeg maar zoals Bono langs ging bij Bush?
Het voetbalteam en andere bekenden volgens mij ook. Een filmster iig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere artiesten op het plein geweest de afgelopen dagen.
Maar zijn die er nog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geen idee, mijn camera is ook weggehaald.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah oke. Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er zijn een aantal acteurs en presentators die de revolutie steunen
Omar sharif, maar dat is alweer achterhaald, 2 dagen oude: clickerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het voetbalteam en andere bekenden volgens mij ook. Een filmster iig.
Je neemt een gewone camera en je haalt het infrarood-filter er uit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten waar die Mubarak is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Axia het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?![]()
Bono komt pas als ze dood gaan van de honger.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Axia het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?![]()
stream?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
Nieuwsuur lijkt inderdaad wel live te zijn!
Serieus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je neemt een gewone camera en je haalt het infrarood-filter er uit.
ok, dank je wel!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Darklight het volgende:
Gebed is volgens mij om 12u, 11u nl-tijd
streetview autoquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kan Google geen UAV sturen om alles vast te leggen?
AJE, CNN, BBC hebben niks en die belg zit lekker op ht balkonnetje te filmenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
Belachelijkquote:
Ik snap je smiley niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Ermanon het volgende:
't lijkt rustig, te rustig als je mij vraagt
Serieusquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
Serieus?
Ik betwijfel of het verhaal van de camera waar is, het zou wel mooi zijn.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
Kleine kans.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou de NOS sieren als dit domweg live gestreamd blijft worden.
hij si van de VRTquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou de NOS sieren als dit domweg live gestreamd blijft worden.
Daar kunnen ze ook geen regering met steun van het volk vormen, gedeelde smart...quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef BeSimple het volgende:
Nominatie TT: Waar de enige stream wordt beheerd door een Belg
Het kan ookz positie verraden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar hebben we GvD tegenwoordig internet voor dan?
Dankzij de Belgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
Dus de NOS heeft de belabberde verslaggeving van eerst een beetje goed gemaakt?
T is een belg....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
Beetje, blijft de NOS & ze hebben vele malen al gefaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
Werkt perfect op OSXquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef exile79 het volgende:
GVD, die nos stream vereist silverflight. Van Microsoft...
Doen ze knapquote:
Linkje met "Bekijk in Windows Media Player" staat eronder, daarna kun je ook nog link kopieren en bijv en in VLC oid plakken (rechterklik op WMP veld)quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef exile79 het volgende:
GVD, die nos stream vereist silverflight. Van Microsoft...
Zo onmeunig stoer hequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
groot wit doek met een beamer op tahrir
Wut?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Linkje met "Bekijk in Windows Media Player" staat eronder, daarna kun je ook nog link kopieren en bijv en in VLC oid plakken (rechterklik op WMP veld)
jullie hebben em dus ook gezien .. wat ze vertelden over reuters.. die komen hotel gewoon niet uit ...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
De Belgische held!
Nop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
die zijn zeker ook niet meer live?
VRTquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef Infection het volgende:
Van welke zender was die belg ook alweer? Misschien dat hij daar nog gestreamed word?
idd. na wat ik begreep hebben hun geen toeters van camera enz. zoals alle andere grote landen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef Badeend1 het volgende:
Dus Al jazeera en CNN durfen niet meer te filmen maar deze Belg is het laatste baken van de journalistiek in de wereld
Diplomatic car = auto van een ambassade. Deze busjes worden bestuurd door een chauffeur. Op het filmpje te zien, begonnen ze het busje te belagen, deze raakt in paniek en geeft plankgas.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat was dat nu eigenlijk voor busje, 'diplomatic car' dat wil zeggen?
Die beamer staat al een paar dagen lang op het plein, er is alleen weinig ruchtbaarheid aan gegeven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe en wat met die beamer dan opeens?
Je moet een link zoalsquote:
Het is een journalist van de VRT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
kan alleen geen stream vinden van de VRT
Human ingenuityquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe en wat met die beamer dan opeens?
Als er iets gebeurt schakelen ze vast wel weer live naar die belg hoor!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef BeSimple het volgende:
Enfin we hebben geen livestream in de 'warzone'... dat is kut.
is helemaal niet erg, als er maar beeld is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Darklight het volgende:
Zat ook geen licht op die camera, hij werd beschenen met een zaklampje...
De warzone is niet in beeld, alleen Tahrir Square.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als er iets gebeurt schakelen ze vast wel weer live naar die belg hoor!![]()
Het is trouwens ook ongelofelijk dat het beeld van die belg beter is dan alle Amerikaanse, Engelse en Arabische camera's!
Misschien ook wel beter ook - op grote cams zit een schijnwerper, en dan zie je in die donkere omgeving meteen waar er een camera is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Darklight het volgende:
Vind ik eigenlijk nog een onnodig risico. Ik had gewoon het licht uitgelaten en die belg (held <3) in het donker laten presenterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Darklight het volgende:
Dat wil hij wel maar dat kan hij niet, aldus hemzelf..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het zal maar de vraag zijn of Mubarak morgen door de druk aftreedt.
De Nijl.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef mu_barak_obama het volgende:
Waar kan hij eigenlijk heen als hij aftreedt?
deze vond ik maar doet het hier (nog?) niet http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
kan alleen geen stream vinden van de VRT
gokje, zijn graf? Hij wilde toch per se sterven in Egypte?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef mu_barak_obama het volgende:
Van mij mag die naar Israel of de VS, die zijn nogal tevreden met hemquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef mu_barak_obama het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is trouwens ook ongelofelijk dat het beeld van die belg beter is dan alle Amerikaanse, Engelse en Arabische camera's!
VRTquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef Infection het volgende:
Van welke zender was die belg ook alweer? Misschien dat hij daar nog gestreamed word?
De kans is natuurlijk aanwezig dat het regime ook meeleest. Zo nodig hoeven de demonstranten het niet te weten lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Kunnen mensen niet even de NOS24 link samen met #jan25 of #downwithmubarak oid rondtweeten met het nieuws dat dat enige live feed is?
jah die kwam ik ook tegen ... en daar is onze belg weerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Badeend1 het volgende:
lol http://www.deredactie.be/(...)ps_2eNiveau/1.956100
ja hoor, Moebie gaat FOK! lezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk aanwezig dat het regime ook meeleest. Zo nodig hoeven de demonstranten het niet te weten lijkt me.
Demonstranten? Nee. Rest van de wereld die net als ons op fora zit te zoeken naar live feeds? Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk aanwezig dat het regime ook meeleest. Zo nodig hoeven de demonstranten het niet te weten lijkt me.
Die journalisten zijn allemaal helden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Badeend1 het volgende:
lol http://www.deredactie.be/(...)ps_2eNiveau/1.956100
Dat ging over het posten van de livestream op twitter.quote:
"rondtweeten"quote:
ja,quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Nibb-it het volgende:
Is die Belg nu de enige die live is? Wereldwijd?
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Nibb-it het volgende:
Is die Belg nu de enige die live is? Wereldwijd?
Ok, maar de vraag is dus of dat het risico van extra aandacht waard is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Demonstranten? Nee. Rest van de wereld die net als ons op fora zit te zoeken naar live feeds? Ja
het idee is leuk, maar zodra nieuwsuur is afgelopen, ben ik bang dat de stream ook pleite isquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat ging over het posten van de livestream op twitter.
Daarnaast heeft VRT zelf er geen livestream van en is Journaal 24 alleen in Nederland te bekijken bij mijn weten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, maar de vraag is dus of dat het risico van extra aandacht waard is.
1 belg live vanuit Tahrirquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Corkscrew het volgende:
Ik schakel net in. Wat is er aan de hand?
nieuwsuur heeft een belg op het dak met live beelden van tahrirquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Corkscrew het volgende:
http://nieuwsuur.nl/live/quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Corkscrew het volgende:
"You're like a child who wanders into the middle of a movie..."quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Corkscrew het volgende:
De rest is idd verdreven.... geen idee hoequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef Corkscrew het volgende:
Wat is er met de rest gebeurd dan? Alle journalisten in elkaar geslagen?
Zou mooi zijn als je daar sshots/bewijs van hebt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wat zo raar was bij neiwus uur ( verslag van die jeroen ) hebben ze het op een gegeven moment over dat ze zeker wisten dat ze iemand die nu bij de anti's stond , gisteren bij de pro's hadden zien lopen ( zie je een shot van een gast zonnenbril petje op ), en dat het er indd. naar uitziet dat er dus infiltranten lopen op tahrir ..
vraag ik me af ... melden ze dat dan niet ff ???:?
http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457 alleen n doet het nu dus hier i.i.g. nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daarnaast heeft VRT zelf er geen livestream van en is Journaal 24 alleen in Nederland te bekijken bij mijn weten.
Gearresteerd, gewond en bang. (combinaties ook mogelijk).quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef Corkscrew het volgende:
Ik krijg heimwee naar de nieuwslezeres van al jazeera...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camera's geconfisqueerd, satelietverbindingen onmogelijk gemaakt, journalisten gearresteerd... er zijn letterlijk spotters die van daken journalisten proberen op te sporen zodat ze niet meer kunnen uitzenden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef Corkscrew het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |