Die beamer staat al een paar dagen lang op het plein, er is alleen weinig ruchtbaarheid aan gegeven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe en wat met die beamer dan opeens?
Je moet een link zoalsquote:
Het is een journalist van de VRT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
kan alleen geen stream vinden van de VRT
Human ingenuityquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe en wat met die beamer dan opeens?
Als er iets gebeurt schakelen ze vast wel weer live naar die belg hoor!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef BeSimple het volgende:
Enfin we hebben geen livestream in de 'warzone'... dat is kut.
is helemaal niet erg, als er maar beeld is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Darklight het volgende:
Zat ook geen licht op die camera, hij werd beschenen met een zaklampje...
De warzone is niet in beeld, alleen Tahrir Square.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als er iets gebeurt schakelen ze vast wel weer live naar die belg hoor!![]()
Het is trouwens ook ongelofelijk dat het beeld van die belg beter is dan alle Amerikaanse, Engelse en Arabische camera's!
Misschien ook wel beter ook - op grote cams zit een schijnwerper, en dan zie je in die donkere omgeving meteen waar er een camera is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Darklight het volgende:
Vind ik eigenlijk nog een onnodig risico. Ik had gewoon het licht uitgelaten en die belg (held <3) in het donker laten presenterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Darklight het volgende:
Dat wil hij wel maar dat kan hij niet, aldus hemzelf..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het zal maar de vraag zijn of Mubarak morgen door de druk aftreedt.
De Nijl.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef mu_barak_obama het volgende:
Waar kan hij eigenlijk heen als hij aftreedt?
deze vond ik maar doet het hier (nog?) niet http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
kan alleen geen stream vinden van de VRT
gokje, zijn graf? Hij wilde toch per se sterven in Egypte?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef mu_barak_obama het volgende:
Van mij mag die naar Israel of de VS, die zijn nogal tevreden met hemquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef mu_barak_obama het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is trouwens ook ongelofelijk dat het beeld van die belg beter is dan alle Amerikaanse, Engelse en Arabische camera's!
VRTquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef Infection het volgende:
Van welke zender was die belg ook alweer? Misschien dat hij daar nog gestreamed word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |