Er zijn wel ergere dingen waar men zich druk om kan maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Faalhaas, volg eens onderwijs om je vocabulaire te verbreden, in plaats van woorden te herhalen dat tegen je gebruikt wordt. En nu on-topic joch.
Volgens mij is die vrouw wel live, maar de beelden niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef RvLaak het volgende:
AJE; vrouw nu live of niet? Klinkt heel bekend dit verhaal
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef senesta het volgende:
Stop nou eens met dat bekvechten hier
Kan zeggen wat je wil, het werkt welquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef senesta het volgende:
Die foto van die man met die pan op zijn hoofd
Beelden sowieso nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Volgens mij is die vrouw wel live, maar de beelden niet?
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wil, het werkt wel
Zoals Egypte, bijvoorbeeld, joch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen waar men zich druk om kan maken.
Zag het vandaag op het NOS. Ze heeft geluk gehad dat mensen haar ter hulp schoten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie vandaag niet iets van Salma gehoord? Dat meisje wat gisteren zo in paniek was midden op het plein.
Prcs, en dat zegt hij: ze mogen niet aan onze journalisten zitten, maar ik heb alles geprobeerd om het te voorkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die komt weer in actie als @gpdcairo al dood in de Nijl ligt
Ik denk het tegendeel juist. Als het echt pionnen van Mubarak waren geweest hadden ze dit allang hard neergeslagen - het pleit voor het leger dat dit niet is gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Axia het volgende:
Maar een vraagje tussendoor. Leger van Egypte zal hierna nooit meer serieus genomen worden, toch?
Mwah, ze doen even over hun keus, het is niet dat ze zich misdragen oid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Axia het volgende:
Maar een vraagje tussendoor. Leger van Egypte zal hierna nooit meer serieus genomen worden, toch?
Sluikreclame voor Nokia.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef RobertVH het volgende:
Kan die man bij AJE zn mobiel niet eens uitzetten, of tenminste z'n ringtone
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk het tegendeel juist. Als het echt pionnen van Mubarak waren geweest hadden ze dit allang hard neergeslagen - het pleit voor het leger dat dit niet is gedaan.
whowquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef shomila het volgende:
MostafaMGaafar Mostafa M Gaafar
RT @kalnaga: 100's of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given 2 Tahrir protestors 2 record any attack @ night http://wp.me/pZL7F-aE #egypt
1 minute ago
hoe komen ze ineens aan honderden ifrarood camera's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef shomila het volgende:
MostafaMGaafar Mostafa M Gaafar
RT @kalnaga: 100's of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given 2 Tahrir protestors 2 record any attack @ night http://wp.me/pZL7F-aE #egypt
1 minute ago
Top!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef horned_reaper het volgende:
Gaaf!![]()
URGENT share now: 100s of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given to Tahrir protestors to record any attack at night on Tahrir
In Septemberquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Tism het volgende:
Net op het Journaal: Mubarak wil wel aftreden!!!..
Jammer dat hij het niet meteen doet...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Tism het volgende:
Net op het Journaal: Mubarak wil wel aftreden!!!..
Een fluwelen houdgreep, het leger staat immers ook niet toe dat de protestanten naar het paleis/ministerie gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk het tegendeel juist. Als het echt pionnen van Mubarak waren geweest hadden ze dit allang hard neergeslagen - het pleit voor het leger dat dit niet is gedaan.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef horned_reaper het volgende:
Gaaf!![]()
URGENT share now: 100s of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given to Tahrir protestors to record any attack at night on Tahrir
Ik dacht het zelfde.quote:
Human Rights organisatie. Die hebben allemaal 'verwante' organisaties die elkaar nu op 'niveau' steunen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hoe komen ze ineens aan honderden ifrarood camera's?
of het leger, kan ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Human Rights organisatie. Die hebben allemaal 'verwante' organisaties die elkaar nu op 'niveau' steunen.
Latest inside news:quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hoe komen ze ineens aan honderden ifrarood camera's?
dat er organisaties zijn die dat willen en kunnen regelen snap ik. Maar je hebt er niet zomaar honderden ineens. Daar is dagen terug al over nagedacht lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Human Rights organisatie. Die hebben allemaal 'verwante' organisaties die elkaar nu op 'niveau' steunen.
mooi dat ze dat gedaan hebben, maar het leger was mooier geweestquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Latest inside news:
The centers for human rights. Is giving 100s of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given to Tahrir protestors to record any attack at night on Tahrir
If a massacre happens tonight it will be recorded even in the dark
Wat moet dat een bizar gevoel zijn om daar op die manier mee bezig te zijn: 'als we worden aangevallen kunnen we het in ieder geval nog laten zien'.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Latest inside news:
The centers for human rights. Is giving 100s of INFRA RED SMALL CAMERAS now being given to Tahrir protestors to record any attack at night on Tahrir
If a massacre happens tonight it will be recorded even in the dark
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe laat is dat vrijdag gebed morgen ?
Het moet dan ook wel bekend zijn dat er nog meegekeken wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat moet dat een bizar gevoel zijn om daar op die manier mee bezig te zijn: 'als we worden aangevallen kunnen we het in ieder geval nog laten zien'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |